lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
een deel van het been is er al vanaf.
Zie de maan op stream 1+2 over het beeld vliegen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Tis trouwens volle maan zag ik... Is het niet zo dat er bij volle maan altijd meer vrouwen bevallen dan anders?
ja kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Tis trouwens volle maan zag ik... Is het niet zo dat er bij volle maan altijd meer vrouwen bevallen dan anders?
Maan... Ralph... *zucht*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daarna verandert ze in een weerwolf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
O moet je me daar nu aan herrinneren....quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben het er net overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Rob verzuipt, dan zal niemand hem missen![]()
Hmm ik dacht dat ze in normale staat al tot dat type wolf behoordequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En daarna verandert ze in een weerwolf.
Owww...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O moet je me daar nu aan herrinneren....![]()
En ik heb nog wel drank op.
Zometeen komen de alcoholtranen nog....![]()
komt door het magnetisch veld van de maan die is nu het sterkst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
En die trekt zo die baby eruit...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt door het magnetisch veld van de maan die is nu het sterkst.
Toch vindt ik het er best eng eruit zien..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |