Ik ga hard..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit gaat alweer te snel voor Opa G_E, ik kan het helemaal niet meer volgen..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ken iemand die de volumeknopjes voor de radio (rechts op het stuur) en de harder en zachter knopjes voor de cruise-control (links op het stuur) steeds door elkaar haalt..
Dus "oooh, dit is een interessant nieuwsbericht" en dan opeens 170 rijdt..
Wijn drinken die langer dan 2 dagen open is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's net als wijn, dan is hij nog niet bedorven maar is hooguit de smaak wat vervlakt
of organiseer een tienermeet voor alle posters hier onder de 20quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Doe je best eens, bouw een mini-speelparadijs voor me ofzo.
Dat is dus kut irritant om daar achter te rijden, van die automobilisten die de rem gebruiken om de CC uit te zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nu je dat zegt, zo'n plus-min-gedeelte links op het stuur lijkt idd op de volumeknoppen
![]()
Ik heb hem in ieder geval voor 'm áángezet ook, en gezegd: als jij denkt hey, dit is een lekker tempo, dan druk jij op dat plusje en dan kun jij jouw voet van het gas halen. Maar denk jij vervolgens: hey, dit gaat mij te hard, dan kun jij gewoon met jouw voet op de rem trappen en zal de auto gewoon vertragen. Als jij harder wilt kun jij ook gewoon gas geven, de auto zal dan gewoon versnellen.
Ik heb de "R" en de "O" maar even gelaten voor wat ze waren...
Dit is geen wijn..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wijn drinken die langer dan 2 dagen open is?.
Je moest toch nog effe, he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of organiseer een tienermeet voor alle posters hier onder de 20![]()
onder de 16..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of organiseer een tienermeet voor alle posters hier onder de 20![]()
Nee oké, maar dan heb je een ideequote:
Woei, dan ben ik alleen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
onder de 16..
CDP is best een leuke gast volgens mij
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent wel 1 van de oudste posters momenteel
Dat weet ik, maar als mijn arme vader dat kleine knopje uit moet zetten op de snelweg, dan ramt hij de vangrail, en dat is nog kutter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dus kut irritant om daar achter te rijden, van die automobilisten die de rem gebruiken om de CC uit te zetten.
Nee.. totaal nietquote:
Ik val ook op ouder hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]that's IT! ik kom NIET meer naar r'dam!!!
Wat onhandig..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als mijn arme vader dat kleine knopje uit moet zetten op de snelweg, dan ramt hij de vangrail, en dat is nog kutter...Hij leert dat soort dingen niet zo heel snel.... Het aan/uit knopje zit nl links onder, achter het stuur verstopt.
En dan zit mamma daar.... alleen.... en jij.... afgezonderd op je kamertje.... met dat klapraampje..... en het blauw-wit geruite dekbedje met een grote witte knuffelhond in de hoek, in dat kamertje.... waar een walm hangt van wijn.... en kaas-chips....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga hard..
net als de fiero.. ik denk dat ik de fles maar ga halen en hier laat staan..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. totaal niet
Maar volgens mij was er 3 jaar geleden al beloofd dat er een delegatie van [HOMO] eens naar een dansgebeuren van Tranox zou komen kijken
Ik weet het, tijdje terug had ik een lease-laguna.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als mijn arme vader dat kleine knopje uit moet zetten op de snelweg, dan ramt hij de vangrail, en dat is nog kutter...Hij leert dat soort dingen niet zo heel snel.... Het aan/uit knopje zit nl links onder, achter het stuur verstopt.
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhmm... Mezelf?. En ik ben ouder dan jij, ukkepukje.
.
quote:
nee meesta is dat dan de corvee taak om de dag ernaa nog het staartje op te drinkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wijn drinken die langer dan 2 dagen open is?.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zit mamma daar.... alleen.... en jij.... afgezonderd op je kamertje.... met dat klapraampje..... en het blauw-wit geruite dekbedje met een grote witte knuffelhond in de hoek, in dat kamertje.... waar een walm hangt van wijn.... en kaas-chips....
Hebben we het over opa's?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent wel 1 van de oudste posters momenteel
Ok.. deal.!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja he! Nou, dit jaar dan, in juni.
De eindshows zijn altijd 't leukste
Wil je Fiero? Ik heb nog 1,5 flesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]pas op hoor! (ik heb alcohol op, voor je't weet sta ik naakt voor de cam!
)
En blijf maar wakker, dat is voor ons ook leuker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb mijn vader trouwens uitgelegd hoe cruise-control werkt, wat zal ik doen: erop vertrouwen of wakker blijven tot hij weer thuis is?
Ben ik het helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En blijf maar wakker, dat is voor ons ook leuker..
SSSST !!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
Ok.. deal.!
XMN8R.. schrijf jij het op? Ik weet dat je lurkt
Ik weet niet of Yvonne ongesteld is..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
SSSST !!!![]()
![]()
Ik wacht tot het Grote Lekken gaat beginnen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok.. deal.!
XMN8R.. schrijf jij het op? Ik weet dat je lurkt
Oh ja, met de mevrouw in het dashboardquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het, tijdje terug had ik een lease-laguna..
Zeg, ZAT zeg ik, niet dood door alcohol!quote:
De linker..!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek d'r maar vats 1 uit. We hebben naast deze nog zo'n 6 andere in de aanbieding
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek d'r maar vats 1 uit. We hebben naast deze nog zo'n 6 andere in de aanbieding
Ik maak de open fles nog leeg vanavond.. en dan ben ik zeker niet dood.. en na een volle fles ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ZAT zeg ik, niet dood door alcohol!
Mahjong!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb GEEN klapraam, ik heb een normaal raam... en mama zit majogh ofzoiets te doen.. dat speelt ze uren achter elkaar...
Die damp kan best ja
*2e glas vul*
Ja sorry, Jeffrey is er niet meer. Die liep stage bij onsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Die gast met het paarse shirt, omg.![]()
Linksvoor?quote:
Ik heb geen dak hier.. alleen een buitenMUUR...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mahjong!!!![]()
![]()
Dat kan ik ook heeeeeeelll lang onafgebroken doen, en dan kan ik vervolgens niet slapen omdat de riedeltjes die je hoort als je een match hebt, in je hoofd blijven zitten...
En ik máák nog wel gewoon een keer een kantel-klap-zolderraam in je kamerHoor!!!
*cola light drink*
Oh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, Jeffrey is er niet meer. Die liep stage bij ons
Op zich is d ejongste wel lief, Boy. Maar die's echt nog wel heel jong qua gedrag en zo dus... o wacht, je bent therockstarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh..
Die linkse dan.De rest is..euhm..
achter-dluit-tweeee-drie-achter-sluit-tweeeee-drie-boerderie-tweeee-drie-achter-sluit-tweeeeee-drie! *puf*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Linksvoor?
Da's Randy, getrouwd met kindNee... wacht... niet getrouw met ene kind, maar getroud PUNT en heeft een kind
En welke is dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op zich is d ejongste wel lief, Boy. Maar die's echt nog wel heel jong qua gedrag en zo dus... o wacht, je bent therockstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |