Neehquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. 't zou leuk zijn
Heb jij Dancing with the stars nou eigenlijk gevolgd?
Ik schaamde me juist al dat het zo lang heeft gestaan..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... dat vraag je aan de verkeerde. Fiero staat bij mij nooit lang genoeg om slecht te worden.
oeh.. die he'k ook..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:Ernesto vs Bastian - Dark side of the moon
Nou, er zijn een aantal nummers die ik niet kan horen hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mietjeje hebt vast niet eens gedanst!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Voor Tranox moet ik ieder jaar opnieuw auditie doen om er in te blijven
Goh, dit is niet de eerste keer dat mevrouw uw moeder en ik over hetzelfde beginnen, geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mamma gilde het al idd"GA JE NOU NOG WAT DOEN MET JE LEVEN?!"
(niet zo serieus hoor). Zouden ze DM om raad vragen tijdens de procedure?
![]()
volgens mij niet, alcohol is toch ook een conserveringsmiddel volgens mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Bief? Kan Fiero slecht worden? Ik heb al een fles die 4 maanden aangebroken is..
Hij gaat met mij en XMN8R meestappen en Ryan_R en creno in rotterdam binnenkort..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Klinkt professioneel/serieus.
Je was van plan uit te gaan met het euhm, nieuwe stel?![]()
Aaaawwww....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ze in ieder geval een positief advies geven
15%quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet, alcohol is toch ook een conserveringsmiddel volgens mij
maar ligt ook beetje aan percentage, hoe meer alcohol hoe beter bechermd
Hmm, verkeerd gegokt dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij gaat met mij en XMN8R meestappen en Ryan_R en creno in rotterdam binnenkort..
Je schrijft goed, niet zo moeilijk doen nou wax!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawwww....![]()
![]()
Ja maar ja maar ja maar.... hier klap ik dicht van
lezertje
Fokke en Sukke?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goh, dit is niet de eerste keer dat mevrouw uw moeder en ik over hetzelfde beginnen, geloof ik..
Ik heb nog wel wat kruiwagens bij de NRC voor je..
Waxxer, had je nou gisteravond je wedstrijd ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Ow, 'avond
Ik ga zo slapen. Ben k'pót!!!
Mja naja kijk het zit zo, ik heb nog steeds zoiets van, eerst mijn opleiding af en dán solliciteren, terwijl ik misschien zo juist dé kans op iets leuks laat schieten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je schrijft goed, niet zo moeilijk doen nou wax!
G_E in Huize Waxxerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fokke en Sukke?
Nou, als ik met jou thuis zou komen zouden jij en mijn moeder twee handen op één buik zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet mee bemoeien.. dit is voor volwassenen..
Moet je ook zeker doen hoor.. (je opleiding afmaken), maar probeer dat soort dingen warm te houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja kijk het zit zo, ik heb nog steeds zoiets van, eerst mijn opleiding af en dán solliciteren, terwijl ik misschien zo juist dé kans op iets leuks laat schieten...Verder gaat'ie toppie hoor!
Ga naar de ballenbak van mac donalds?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Doe je best eens, bouw een mini-speelparadijs voor me ofzo.
Ene kant goed, andere kant minder.... Maar leuke eerste keer (ons team hep gewonnequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxxer, had je nou gisteravond je wedstrijd ?
en hoe is dat verlopen?
Want...... ff denken... ik vind stijldansmeneren altijd van die hele enge stijve prodent-smiles fake nichtenquote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga naar de ballenbak van mac donalds?
Nee.quote:
quote:Nou, als ik met jou thuis zou komen zouden jij en mijn moeder twee handen op één buik zijn.
Jij zat net als ik te hopen op een trio met Des en peet?quote:
Mijn moeder heeft Isofix in de wagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik.
Rij jij me erheen?
Jim had vanavond een heel vlotte dans op Praisecats - Shined on me...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want...... ff denken... ik vind stijldansmeneren altijd van die hele enge stijve prodent-smiles fake nichtenen dan Jim er nog eens bij... plus het is RTL4, de gezapigheid druipt er vanaf
Nee hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zat net als ik te hopen op een trio met Des en peet?
En ken iemand die de volumeknopjes voor de radio (rechts op het stuur) en de harder en zachter knopjes voor de cruise-control (links op het stuur) steeds door elkaar haalt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb mijn vader trouwens uitgelegd hoe cruise-control werkt, wat zal ik doen: erop vertrouwen of wakker blijven tot hij weer thuis is?
Ik dacht dat je voor mij kwam Ang3l!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zat net als ik te hopen op een trio met Des en peet?
Volgens mij moeten jullie sowieso niet aan elkaar worden voorgesteldquote:
Er kunnen best leuke dingen tussenzitten heur, dat hoor je me ook niet ontkennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jim had vanavond een heel vlotte dans op Praisecats - Shined on me...
Lekkere vlotte dans, niet van dat ranzige passionele gedoe.. dansen moet snel en hip
Ja tuurlijk poepeleploepjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor mij kwam Ang3l!
O met mij en de dokter?quote:
Mja.. maar hoe heet 't nou precies wat jij doet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er kunnen best leuke dingen tussenzitten heur, dat hoor je me ook niet ontkennen(Kheb zelf goud in stijldansen
)
Nou, doe maar iets jonger...quote:
Nee da's niet jazzdance neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. maar hoe heet 't nou precies wat jij doet?
Is dat jazzdance ofzo? Ik snap echt de ballen niet van die termen
Een trio met CDP?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, doe maar iets jonger...![]()
Maar jij mag erbij.![]()
Ik maakte een GRAPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat merk ik dan..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's net als wijn, dan is hij nog niet bedorven maar is hooguit de smaak wat vervlakt
Ik zie die clips nooit..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's niet jazzdance nee
Dat heet officieel freestylen, maar daar klopt natuurlijk geen zak van aangezien er een choreografie aan ten grondslag ligt, dus het is eerder een combinatie van hiphop en streetdance en ieniemienie beetje breakdance. Zegmaar wat je in de Missy Elliot en Usher clips en zo ziet.
Ja ja.. dat zeg je nu...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maakte een GRAPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Pas op met wie je opa noemtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit gaat alweer te snel voor Opa G_E, ik kan het helemaal niet meer volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |