Ik heb een 19 jarige rondlopen die is uitmuntend, ook met koppen, echter duurt het nog wel een week of 5 a 6 voor die stijgt. Dus als je bereid bent om te wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zoek nog een briljante spits met koppen specialiteit, heb je die nietheb dr over ong. 1.5 week t geld voor
moet dat dan altijd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:50 schreef JJHelder het volgende:
idd grappig, maar veel voegt et niet toe in mijn ogen
Rond de 2 mil, uitmuntend is ongeveer 1,5 milquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:42 schreef ASSpirine het volgende:
hoeveel moet zo'n briljantje met koppen kosten eiglijk?
nee helaas, dan is mn andere spits wel weer beschikbaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een 19 jarige rondlopen die is uitmuntend, ook met koppen, echter duurt het nog wel een week of 5 a 6 voor die stijgt. Dus als je bereid bent om te wachten
daar heb ik ook last van met me 12050 capaciteitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:05 schreef maniack28 het volgende:
Netjes hoor, mijn capaciteit is maar 19500, dus ik kan niet eens rondom helemaal bouwen
Doet me denken aan een stadion in Portugal.quote:
jij bent ook niet een van de slimste he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef pekel het volgende:
Ik ben trouwens het enige stadion dat licht heeft?.
Wow, dat ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
leuk, ik wist niet dat de arena viewer was uitgebreidff geknutseld dus!
[afbeelding]
De bergwand heeft plaatsgemaakt voor echte Brabantse wolkenkrabbersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stadion in Portugal.. (Die ene met die bergwand)
En ook aan een heleboel GGD-clubs, maar goed, dat is ook de uitstraling van Hoolieganzen.
Heb je het trouwens zo gebouwd, zodat je je totale capaciteit benut of lukte dat niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx robarheb jij je trouwens laten inspireren door Het Kasteel van Sparta?? good job!
pekel, bij een overdekking in de hoeken is t licht ingebouwd![]()
is gelukt jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb je het trouwens zo gebouwd, zodat je je totale capaciteit benut of lukte dat niet?
hehehe, ik heb ook een capaciteit van 40.000.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
is gelukt ja
heb 40000 capaciteit
12x3000 + 2x2000 = 40000
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx robarheb jij je trouwens laten inspireren door Het Kasteel van Sparta?? good job!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
pekel, bij een overdekking in de hoeken is t licht ingebouwd![]()
Ach, ik ben ook niet zo verwend hoor hier in "Kennemerland".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Hier in de buurt is Gouden Gids Divisie het hoogste hoorWe hebben niet zo van die moderne stadions
Wat is er in Amsterdam te vinden dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:44 schreef Robar het volgende:
Gelukkig ligt Amsterdam niet zo ver weg . . . . .
zo'n lelijke snelkookpanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat is er in Amsterdam te vinden dan?
Ik wacht nog ff tot mijn trainee naar uitmuntend popt, ben ik ook eindelijk miljonairquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef maniack28 het volgende:
18-10-2005 Je hebt een speler verkocht en 1 531 530 ¤ ontvangen.Ik heb weer geld, over 2 weken een nieuwe spits erbij
17 jarige goed/goed denk ik (wordt mn tweede dan
)
miljoen, stelletje amateursquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot mijn trainee naar uitmuntend popt, ben ik ook eindelijk miljonair
iets met baas boven baas enzoquote:
extra.hattrick.org misschien?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef twisteddlogic het volgende:
ja.
Ik heb ook een vraag. Ik kan op mijn stage niet op hattrick komen, omdat die site geblokkeerd is. Nu hoorde ik van een vriend van me dat je ook via een andere link hier kan komen, zodat hij hem niet als hattrick herkent. Weet iemand of dit kan en heeft iemand die link voor me?
Dan kan ik dat gaan proberen
Gewoon de percentages opschrijven en als je stadion een tijd vol heeft gezeten 8 tot 10k uitbreiden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef JJHelder het volgende:
iemand nog een linkje naar een arenasizer? die van databased.at/hattrick moet je voor gaan ebtalen over 30 dagen w88, en ik ken geen andere tool waarmee je kan kijken met wat voor hoeveelheid je je stadion uit kan breiden tegen welk geld enzo
iemand die me kan helpe?
Slechts 1,5 miljoenquote:Pelagiusz Sojka (79407569)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 380
Loon: 811 ¤/week
Eigenaar: Rzeznicy
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Kahn stijgt vrijdag naar uitstekend, van Loon is een drippeler, Flueler was veels te duur, maar misschien wordt het nog watquote:Reto Tiefenauer
TSI = 1 700, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Niels Christian Hansen
TSI = 3 930, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Grégoire Flüeler
TSI = 750, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Eitan Haviv
TSI = 5 070, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Bastiaan Kahn
TSI = 1 170, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Albertus van Loon
TSI = 850, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Dmitry Chervov
TSI = 970, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
maar de persoonlijkheid van deze speler is als volgt:quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Nu vraag ik me af, wat voor persoonlijkheid heb je nodig om dit niet te krijgen?quote:Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Oefenwedstrijdje tegen mij en je hoord er 5 weken niks meer van!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:25 schreef Robar het volgende:
Mijn toptrainee heeft gisteren 3 maal gescoord
Daar zullen jullie nog veel meer van horen
Bedoelde je dat met die verrassing voor JD ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Oefenwedstrijdje tegen mij en je hoord er 5 weken niks meer van!![]()
Haha nee daar bedoelde ik een 0-0 mee , helaas mislukt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Bedoelde je dat met die verrassing voor JD ?
Das egt super voor en van je!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:14 schreef Grumpey het volgende:
en we hebben gewonnen in de beker
Laatste 512 nu, wordt nu wel tof elke week 3 ton extra![]()
In dat geval ben ik al doorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:13 schreef foetre het volgende:
[..]
...... met 6 p kan ik ook naar de volgende ronde.
O ja, ik heb verlorenquote:
Nee niet echt enige wat frustrerend is.Dat ik dit spel eerder tegen had moeten komen.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Oefenwedstrijdje tegen mij en je hoord hoort er 5 weken niks meer van!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:28 schreef foetre het volgende:
Verbal_Kint jij vuile verbeter nicht!!!!![]()
Landen als Mongolië, Suriname, Honduras, Cyprus en dergelijke.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef anoukforza het volgende:
Welk land?
Voor 2,1 miljoen heb je wel een briljantje met matig tot redelijk passen en misschien koppen of onvoorspelbaar ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef Uddel het volgende:
* Uddel pimpt even à la JD-style
19-10-2005 Je hebt een speler verkocht en 1 739 010 ¤ ontvangen.
Wel m'n beste mid.. magoed, had een leuke vervanger voor hem. Ga nu eindelijk een goede spits kopen, wat kan ik voor 2,1M het beste kopen?
Een nieuwe trainee koop ik niet voor hem, omdat ik toch al met 8 trainees zat, dus nu 7, is nog meer dan genoeg (1 halve training), dus een nieuwe koop ik even niet.
Op zoek naar een spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |