en 2-1 voor tegen nummer 1 en spits voor 3,25 mil op de lijstquote:De mooie zonnige dag trok 53847
16-10-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 394 236 ¤ aan entreegeld.
Mijn persbericht:quote:16-10-2005 om 22:08 Op naar woensdag, de Fok!Cup-derby tegen FC Uddel
Geen feestjes,geen taart,helemaal niks na deze 5e overwinning op Gessel. Morgen ondergaat het hele elftal een zware training in voorbereiding op de match tegen FC Uddel. De gabbers van FC Uddel staan bekend om hun Lonsdale-broekjes, kale hoofden en lage iq. "Het zijn gewoon boeren," aldus de coach. De meeting voor de Fok!Cup is essentieel als Kristiansund zich wil plaatsen voor de afvalrondes. Over 2 weken spelen we ook 2x tegen elkaar. Het is nu of nooit, we gaan die gabbers in de pan hakken.
Ach ja, altijd leuk, bekenden in de competitiequote:16-10-2005 om 22:20 Kristiansund, Kristiansund en nog eens Kristiansund
Vandaag werd gewonnen met 5-0 van Groningen United, in een vrijwel leeg stadion. Het betrof een WO.
Woensdag wordt tegen Kristiansund gespeeld voor de Fok!Cup, en in de twee weken erna wordt weer twee keer tegen Kristiansund gespeeld voor de competitie. "Dat beeld dat Kristiansund van ons heeft, laat ze maar denken, wij komen hard aan en hebben scheit aan de rest, het FC Uddelgevoel verspreidt zich sneller dan de paardenpest," aldus onze kale coach. "Hopen op onweer, dan is de coach afgeleid.
Dus 4-4-2quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef JJHelder het volgende:
deed ik vandaag ook, had me wingbacks naar et midden gezet, en verder me centrale middenvelders op verdedigend
Schrikquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef The_Hives het volgende:
BOE!
alsof psv en az wel potentie hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Schrik![]()
Btw.. haal dat 2006 eens uit je handtekening.. tis toch triest of niet..M'n pa bood aan om wel ff als aanvaller te komen spelen bij Ajax: "Er op achteruit gaan kunnen ze niet, minder scoren dan dat ze nu doen kan niemand, minder dan 0 scoren bestaat niet."
Sja..
PSVquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof psv en az wel potentie hebben
Ze hebben iig scorende spitsen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof psv en az wel potentie hebben
quote:
Niet helemaal hoor. Mijn ervaring is dat tussen 15.00 en 18.00 de prijzen het hoogst liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Grumpey het volgende:
spelers om 12:00 leveren hetzelfde op als spelers om 4:30 of 20:00 savonds hoor![]()
tvp
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heracles thuis, is altijd gevaarlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |