kun je beter een romcom hebben met Naomi Watt dan met Julia Robertsquote:Op donderdag 15 december 2005 16:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is nu een romcom geworden met Naomi Watts.
Sterk punt.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je beter een romcom hebben met Naomi Watt dan met Julia Roberts
Elisha kun je beter in een ander soort film zienquote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sterk punt.
Nog liever Elisha![]()
Dat zal niemand tegenspreken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je beter een romcom hebben met Naomi Watt dan met Julia Roberts
die vond ik eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zal niemand tegenspreken.
Maar die romcom scene "Kong on Ice", vond ik wel erg overdreven.
Neuh, die slapstick scene "Brontosaurusrennen", die was grappig.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die vond ik eigenlijk wel geinig
doet mijn tenen krommen. Een goed verhaal, jemig het is een peperdure B-film, dat zeggen ze in de film zelf al.quote:ook nog voorzien was van een goed verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel jammer vind is dat de "scream for your life" scene niet gebruikt is in de film, maar alleen maar in de teaser.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef Timo20 het volgende:
Laat me raden: je hebt t origineel niet gezien??
ja heb t origineel wel gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef Herald het volgende:
[..]heb ik wel gezien, maar wat heeft dat ermee te maken? Omdat het origineel uit 1933 komt moet Jack een sufkut zijn en Jimmy een interessante rekel die een boek leest? Heb jij het origineel wel gezien? Want daar gingen Anne en Jack trouwen en was Anne niet verliefd op die aap.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef victorinox het volgende:
Het was trouwens wel leuk om alle referentie's te herkennen van de oude film.
o.a. het appel stelen:
[afbeelding]
Het dansen van de "natives" in de show op het einde.
Tot de subtiele 'Fay is a size 36'
En ik was al helemaal teleurgesteld dat Kong niet de bek van de T-rex opentrok.Je vergeet de scene op de boot die Carl Denham filmt met Anne en Bruce, dat is een kopie van een scene van Anne en Jack op het dek in het origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel jammer vind is dat de "scream for your life" scene niet gebruikt is in de film, maar alleen maar in de teaser.
[afbeelding]
En Carl Denham refereert niet alleen naar Fay maar ook naar regisseur Merian C. Cooper en de studio RKO die het origineel uitbracht.
Ik kon alleen Peter Jackson niet herkennen als een van de piloten, jij wel?*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Wat is je punt nu? Waarom mag ik geen kritiek geven op wat blijkbaar de beste film ooit is?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef Timo20 het volgende:
ja heb t origineel wel gezien
als je die namelijk hebt gezien, dan kun je zien dat Peter Jackson`s versie (buiten de wat verder uitgebreide scenes) nogal trouw is aan `t origineel.
Dezelfde plotwendingen etc. die in deze film zitten, zitten ook in t origineel
Say what?!?!?!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Herald het volgende:
Ik kon alleen Peter Jackson niet herkennen als een van de piloten, jij wel?
ja viel mij ook al op. vond het er toch wel spannend uitzien in de trailerquote:Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef victorinox het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat de "scream for your life" scene niet gebruikt is in de film, maar alleen maar in de teaser.
tuurlijk mag je wel kritiek geven. Maar je kritiek moet wel "gegrond" zijn. Als je kritiek hebt over de plotwendingen dan heb je ook kritiek op de oude film want daarin zijn de plotwendingen hetzelfde.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat is je punt nu? Waarom mag ik geen kritiek geven op wat blijkbaar de beste film ooit is?
Ik zat ook steeds te denken, wanneer komt er nou een dikke bebaarde vent in beeld, maar PJ is een magere kerel voortaan. Maar aangezien in het origineel de regisseur en producer in één van de vliegtuigen zat dacht ik dat PJ dat misschien ook zou doen. Aan de andere kant past zijn wilde snoet natuurlijk niet in het tijdsbeeld dus misschien dat ie daarom geen cameo heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:08 schreef victorinox het volgende:
Say what?!?!?!![]()
Ik had beter op moeten letten, aangezien hij in bijna al zijn films cameo's heeft.
Dus omdat er wat rammelt aan het origineel mag er ook wat rammelen aan de remake? Omdat Anne en Jack halsoverkop verliefd worden in het origineel mag dat in de remake ook? Dat is mijn kritiek, dat PJ met 3 uur tijd, in één scene laat ze dat Jack en Anne een beetje gebrekkig flirten en in de volgende zijn ze stapelverliefd. maar hey, laten we wel wat extra scenes geven aan Jimmy en Mr Hayes, want ach die hadden in het origineel ook zo'n grote rol namelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef Timo20 het volgende:
tuurlijk mag je wel kritiek geven. Maar je kritiek moet wel "gegrond" zijn. Als je kritiek hebt over de plotwendingen dan heb je ook kritiek op de oude film want daarin zijn de plotwendingen hetzelfde.
jawel, want ik mag geen kritiek geven op die film want het is een remake dus moet het exact lijken op het origineel, op wat scenes en plotwendingen na, maar verder zijn de plotwendingen exact hetzelfde en mag ik daar niks van zeggen.quote:
Heb trouwens ook niet gezegd dat dit de beste film ooit is, of wel soms??
Ja echt goed gewoon, JNH zoals iedereen hem kent... Heb ff 3 samples van iTunes geplukt van het King Kong soundtrack album, de rest is trouwens te vinden in de iTunes Shop.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:57 schreef Bolderbast het volgende:
hoe is de muziek? ik ga er volgende week pas heen overigens,,,
Allereerst moet ik zeggen dat ik een gratis premierekaartje heb gekregen, anders was ik nooit naar deze film gegaan.quote:Waarom doen mensen alsof de originele King Kong wel meer was dan een flinterdun plot met vooral veel spektakel?Ik heb overigens niet de pik op jou, maar jouw opmerking staat wel voor gelijksoortige meningen die ik gelezen heb.
Overigens heb ik hem zelf nog niet gezien, maar ik zie het gewoon als een B-achtige film met een miljoenenbudget.
noem is iemand?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef ufx het volgende:
Geef een andere regisseur dit budget en hij maakt er wat beters van.
Poeh, moeilijk te zeggen maar even uit de losse hand: Tim Burton, Christopher Nolan, Uwe Boll (nee, geintjequote:noem is iemand?![]()
oh god daar gaat ie weer hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Tim Burton is ideaal voor non realistische films, bedoel hij zal het niet zo serieus nemen als Peter Jackson. Verder, Christopher Nolan heeft zichzelf uiteraard bewezen met Batman Begins, maar zelfs voor die man is King Kong niet haalbaar, maar er is ook verder niemand met zo'n uitgebreide FX studio als PJ met ze'n WETA team, kortom het is volgens mij niet reeël
We mogen volgens mij wel blij zijn met iemand als PJ & uiteraard met zo'n budget![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |