Echt niet hoor SoK, luister eens naar de soundtrack van The Village bijvoorbeeld als je daar geen onderscheid in kan maken.... Signs, Unbreakable, Peter pan, en nog zo veel meer, Batman Begins deed hij samen met Hans Zimmer, ik kan duidelijk horen wanneer Hans Zimmer of James Newton Howard bezig is, alleen bij zijn muziek krijg ik kippenvel, Thomas newman is ook zo'n man apart, Road to perdition, American beauty, Finding nemo, The Green mile, etc etc luister maar eens goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al tientallen films gezien met de muziek van de beste man en er zit er werkelijk geen enkele tussen waarvan ik me herinner dat ik de muziek zo goed vond. Of slecht. Gewoon onopvallend.
Nee klopt, LOTR is ook volgens mijn zijn enige 'grote' project waar hij ooit aan mee gedaan heeft, andere bekende films waar hij de muziek voor zorgde waren o.a; Gangs of new york, se7en, Ransom, Panic room, etc niet echt muziek scores met een eigen karakter, tenminsten bij mij niet iets wat is blijven hangen van hem, behalve LOTR & de matige muziek van Gangs of new york,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef moomoo het volgende:
ben voor LOTR nooit zo'n fan van shore geweest, dus dat hij king kong niet doet boeit me niet zo veel.
Ik krijg ook steeds een foutmelding, terwijl ik een HD Trailer die op mijn HD staat (quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?
http://www.apple.com/trailers/universal/kingkong/hd/
hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
hier doet ie tquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?
http://www.apple.com/trailers/universal/kingkong/hd/
hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
ja mijn excuses, geen idee hoe dat daar gekomen isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef EmjaY het volgende:
Waarom die pijpende homo in mn oogerg jammer
Thanks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topic is ont-"gay"-ed en dat vanop m'n werk nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |