abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31468039

Na het succesvolle topic Peter Jackson's King Kong!
hier het vervolg

Voor de mensen die het afgelopen jaar op skull island hebben gewoond, hier ff gauw een inleiding & de teaser trailer van de Peter Jackson's King Kong.

Teaser Trailer

De sterren:
Andy Serkins, Naomi Watts, Jack Black, Adrien Brody, Jamie Bell & Thomas Kretschmann

Het verhaal: het verhaal speelt zich af in de jaren '30 wanneer een groepje reizigers en documentairemakers naar het mysterieuze Skull Island reizen om er een gorilla-mythe te onderzoeken. Tot hun eigen grote verbazing is King Kong geen verzonnen beest en leeft het dier in een gigantische jungle waar prehistorische dieren jarenlang konden overleven. In hun zoektocht naar King Kong komt het groepje meermaals voor hete vuren te staan. Uiteindelijk zijn het de charmes van een mooie dame (Naomi Watts) die ervoor zorgen dat King Kong de kluts kwijt raakt en meegevoerd kan worden naar New York. De gorilla wordt meteen opgevoerd als "the biggest thing ever seen", maar hoe lang de loodzware boeien hem in bedwang kunnen houden is nog maar de vraag...

Kijk ook eens op de officiele fansite van King Kong voor de laatste nieuwtjes; de wekelijkse Video diary van de makers achter de film, wat zeker de moeite waard is om te kijken! http://www.kongisking.net

Bioscoop Release 14 December 2005!

*LAATSTE NIEUWS*

JAMES NEWTON HOWARD TO SCORE "KING KONG"

10/14/05, 6:25 pm EST - Xoanon

UNIVERSAL CITY, Calif., Oct. 14 /PRNewswire/ -- Universal Pictures confirmed today that James Newton Howard will compose the original score for the dramatic adventure "King Kong" which is directed by triple Academy Award(R) winner Peter Jackson. Mr. Howard replaces Howard Shore, who is leaving the project.
Peter Jackson made the following statement: "I have greatly enjoyed my collaborations with Howard Shore, whose musical themes made immeasurable contributions to 'The Lord of the Rings' trilogy. During the last few weeks, Howard and I came to realize that we had differing creative aspirations for the score of 'King Kong.' Rather than waste time arguing with a friend and trying to unify our points of view, we decided amicably to let another composer score the film. I'm looking forward to working with James Newton Howard, a composer whose work I've long admired, and I thank Howard Shore, whose talent is surpassed only by his graciousness."

van kongisking.net

[ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2005 09:14:12 ]
pi_31468479
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik heb al tientallen films gezien met de muziek van de beste man en er zit er werkelijk geen enkele tussen waarvan ik me herinner dat ik de muziek zo goed vond. Of slecht. Gewoon onopvallend.
Echt niet hoor SoK, luister eens naar de soundtrack van The Village bijvoorbeeld als je daar geen onderscheid in kan maken.... Signs, Unbreakable, Peter pan, en nog zo veel meer, Batman Begins deed hij samen met Hans Zimmer, ik kan duidelijk horen wanneer Hans Zimmer of James Newton Howard bezig is, alleen bij zijn muziek krijg ik kippenvel, Thomas newman is ook zo'n man apart, Road to perdition, American beauty, Finding nemo, The Green mile, etc etc luister maar eens goed
pi_31469545
Ik vind het één jammer dat Howard Shore niet de muziek maakt want na LotR is voor mij gewoon duidelijk geworden dat hij een meester is in het componeren van .. Ten tweede is het eigenlijk schokkend te lezen dat in deze fase van het maken van de film nog dergelijke beslissingen worden genomen. Natuurlijk zal alles weloverwogen gebeurd zijn, maar toch heb ik mijn twijfels aan het feit of deze nieuwe man binnen een dergelijk korte tijd een soundtrack neer kan zetten die ook daadwerkelijk bij de film past, die hem de sfeer geeft die het nodig heeft, ik ben benieuwd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:42:46 #4
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31470782
ben voor LOTR nooit zo'n fan van shore geweest, dus dat hij king kong niet doet boeit me niet zo veel.
pi_31471724
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef moomoo het volgende:
ben voor LOTR nooit zo'n fan van shore geweest, dus dat hij king kong niet doet boeit me niet zo veel.
Nee klopt, LOTR is ook volgens mijn zijn enige 'grote' project waar hij ooit aan mee gedaan heeft, andere bekende films waar hij de muziek voor zorgde waren o.a; Gangs of new york, se7en, Ransom, Panic room, etc niet echt muziek scores met een eigen karakter, tenminsten bij mij niet iets wat is blijven hangen van hem, behalve LOTR & de matige muziek van Gangs of new york,

maar toch wel raar dat ze nu pas erachter komen dat howard shore niet de juiste componist is voor king kong, hoop echt dat JNH het voor elkaar gaat krijgen in 2 maanden tijd

[ Bericht 5% gewijzigd door 7eVeNL op 15-10-2005 22:19:32 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:08:39 #6
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_31473631
King Kong is natuurlijk een ander soort film dan LOTR, als je dan dezelfde componist had gehad - waarbij je dus dezelfde soort muziek had gehad - zou dat niet bij elkaar passen, denk ik. James Newton Howard ken ik niet zo heel goed, ik heb er maar een paar films van gezien. Ik denk dat Howard het wel aankan. Een goed voorbeeld is de Disney-film 'Dinosaur', de film is 3x niks, maar de soundtrack (vind ik) is geweldig.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_31486825
Ik vraag me toch echt af hoe ze dit voor elkaar gaan krijgen, want over maandje verwacht ik toch wel de final trailer van King Kong, beetje midden november, maar dat betekend dat JNH nog maar een klein maandje heeft om muziek te componeren voor de trailer, want ik denk niet dat ze de zelfde teaser trailer muziek van Howard shore weer gaan gebruiken, tenminsten dat lijkt me van niet, Ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ik las trouwens ergens dat james newton howard het beste kan werken onder een hoge druk, want voor The Village is hij ook pas twee maanden van ten voren begonnen met opnemen, en kijk wat daar van geworden is, oscar waardige muziek!
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:47:34 #8
127457 moomoo
pi_31486976
ze kunnen voor de trailer ook andere muziek gebruiken, zoals met de rearrangement van de requiem for a dream theme in de two towers trailer gedaan is(waar ik nu overigens naar zit te luisteren). dat is niet ongewoon. JNH zal het al druk genoeg hebben met de score for de film, dus zullen ze waarschijnlijk gebruiken wat hij op dat moment heeft, of iets anders nemen voor de trailer.
pi_31500419
werkt dit bij iemand?
http://www.apple.com/trailers/universal/kingkong/hd/

hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:10:54 #10
127457 moomoo
pi_31504703
ze werken voor mij. groot man
pi_31504722
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?

hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
Ik krijg ook steeds een foutmelding, terwijl ik een HD Trailer die op mijn HD staat ( ) wel gewoon kan afspelen.
// Last.fm
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:29:23 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31506637
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?

hier doet ie t
pi_31541541
Nieuwe poster...
nu de nieuwe trailer nog!

ziet er wel stoer uit, beetje wazig alleen, of misschien te realistisch?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:45:40 #14
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31545142
stoere poster
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:47:42 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31545184
Die 1080i trailer loopt bij mij niet echt vloeiend.
2000 light years from home
pi_31595549
ermmmm ziet er naar uit dat iemand me account heeft gehacked, want ik neem niet aan dat iemand een huidig king kong logo verandert naar zo'n ranzig plaatje....

ik ken me eigen topic ook niet editen, dus als er een admin in de buurt is? ik heb me password al veranderd, ik wil graag dit logo gebruiken, net zelf gemaakt

vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:34:11 #17
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_31595594
Waarom die pijpende homo in mn oog

erg jammer
Wallahjeweettog
pi_31595627
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef EmjaY het volgende:
Waarom die pijpende homo in mn oog

erg jammer
ja mijn excuses, geen idee hoe dat daar gekomen is
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:36:40 #19
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_31595668
whehe
Wallahjeweettog
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:40:13 #20
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_31595745
King Kong doet wel rare dingen tegenwoordig
Sheridana +1
pi_31598415
Homotopic
Buikpijn van het lachen!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:15:08 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31598517
Topic is ont-"gay"-ed en dat vanop m'n werk nog wel .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31606454
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topic is ont-"gay"-ed en dat vanop m'n werk nog wel .
Thanks!
pi_31721925
van comingsoon.net

King Kong duurt maar liefst 3 uur! niet dat we anders gewend zijn van PJ, maar toch wel cool

This is a three-hour feast of an event," said Marc Shmuger, vice chairman of Universal Pictures, who described the film as a tragic love story between the ape and Naomi Watts, who plays Ann Darrow, an actress. "I've never come close to seeing an artist working at this level."

"I anticipated it would be long, but not this long," added Universal chairwoman, Stacey Snider. As recently as late September, she expected about two hours and 40 minutes, she said. But on Wednesday she expressed delight with the picture she's got: "This is a masterpiece. I can't wait to unveil it."

King Kong will be released on December 14.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')