Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ja ok, maar ik vind vis nu niet echt rantsoen eten, vis is tegenwoordig nog duurder dan vlees...
maar goed, zal wel aan mij liggen
jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?
Jaja.. Deze BB is werkelijk bik-kel-hard hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's all![]()
Jos Brink is gelovig.....enne.......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?
ok, dat snap ik, maar laatste rantsoen week was alleen uien..... dat vind ik rantsoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
BB is een LOWBUDGET programma.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Sonique het volgende:
Maar in BB z'n geval kijken ze niet op geld lijkt me...
Is niet echt een aanwinst voor BB5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:04 schreef nebelung het volgende:
[..]
En http://big-brother.loveroom.nl/paul.htm
![]()
Ow, okay...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.
Nou, nee. Je kunt van BB een hoop zeggen, maar echt low budget is het niet.quote:
Menno kan erg goed acteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
En de baas van Talpa heeft gelukkig ook geen geld, heeft net een TV station uit eigen zak betaald!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
denkt het niet het is een 24/7 programma.
Er zijn dus erg veel mensen bij betrokken.
In het echte leven wel, maar bij BB niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...
Shit, you got a pointquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
In het echte leven wel, maar bij BB niet. [afbeelding]
volgens mij is zo'n 30% van de priesters van de club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.
Is alweer goed... de regie word steeds beter op dat gebiedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef flugeltje het volgende:
MIjn streams hebben last van het dbk-syndroom...
Zit er weer iemand in de dbk?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, okay...
Ik heb van horen zeggen dat er in de bijbel staat dat homosexualiteit net acceptabel is.
Als dat zo is, dan zou je als homo zijnde toch niet voor een geloof kiezen die dat predikt?
Of is het een typisch gevalletje van tussen de regels door lezen wat sommmige gelovige doen en het zo intrepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |