In dat geval is Ramona ook direct klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
onze familie moet instant gehouden worden
Even aanlengen met wat water.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In dat geval is Ramona ook direct klaar.
Vergeet "bemooien" nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef nozem het volgende:
Ons mam.
Afgewerkt.
Brabants uber alles!
jij weet toch niets van mij geschiedenis?? op school heb ik al keiveel bijles gehad en van alles geprobeert maar het gaat er gewoon niet in mijn vorige vriendin heeft ook nog lessen gegeven en als ik goed voor ga zitten dan kan ik het beter als dit die vriendin ging soms naast me zitten en dan schreven we samen wat dat ging beter. andere dingen zijn belangrijker zoals geluk in jou leven en duidelijk pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan niets aan om het te verbeteren?
Neem die moeite dan gewoon. Niemand valt het op als jij een uur doet over het formuleren van je openingspost. En dan is ie nog te begrijpen ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
...als ik goed voor ga zitten dan kan ik het beter ...
Ja sorry hoor, maar als je zelf zo oud bent, dan is het toch logisch dat we je uitlachen??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
ons mam maakt mij helemaal gek elke keer als ik denk dat ik gelukkig ga worden of dat ben dan komt zij en gooit ze roet in mij eten kijk als je klein bent dan snap ik dat je moeder zegt van Hee RR jij mag dit niet en dat niet En doe zus en zo. maar ik ben verdomme nu al volwassen en nog steeds denkt ze dat dr wil mijn wet ismaar zeggen dat ze dr niet mee moet bemooien werkt niets want ze luisterd niet naar wat ik te zeggen heb gisteren was ik afgewerkt en toen ik thuis kwam zat ze daar al op de bank met Ramona en de kleine te praten en te wachten op mij thuis komst
nu wil ze dus dat ik 1- tussen nu en een jaar ga trouwen 2- nadat trouwen een klein kind maak 3-de knop van ons mam de wasdroger die ingedrukt blijf zitten moet ik maken maar daarvoor moet de hele kap van die droger eraf 4-een nieuwe riete stoel in mijn huis kopen omdat de kat van mijn ex daar aan gekrabt heeft en de ringen eraf vallen
Als ik zeg Luister mam wat ik doe gaat jouw niets meer aan ik ben oud genoeg dan zegt ze Maar wie si er ouder?? en wie heeft dr hele leven voor jouw gezorgt??
als ik zeg Ik heb Ramna en de kleine al is dat niet genoeg ma? dan zegt ze van Nee Rob ik wil een kleinkind van mijn eigen en je moet trouwen onze familie moet instant gehouden worden en je weet wat er gebeuren zal als dat niet doet want denk maar niet dat jij van je werk rondkomt ik kan het storten zo stop zetten
waar bemoeit ze ze mee? waarom?? ik Kan me hier zo boos om maken ben godver geen klein kind meere
Ga eens naar een assertiviteitstraining , of leer dat wat je moeder zegt te negeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ze vind het lelijk en het is ook niet mooi maar waar bemoeit ze ze mee??? als ik een nieuwe stoel koop dan doe ik dat wel als ik een goeie zie of als ik daar zin in heb heb er gewoon geen zin in en Ramona zegt dat ze alles voor me doet en ik doe alles voor haar maar eigelijk hebben we al een kind van dr en dan moet ik ooknog een extra kamer erbij halen??
ik wil daar nu dus niet over nadenken waarom moet dat? ik hou van Ramona maar ik wil niet zeggen dat ik de rest van mij leven daar blijf bij haar waarom moet ik trouwen omdat ons mam dat zegt als ik tijd wil hebben omdat het nodig is wie weet vind ik een betere en dan ben ik al getrouwt dan heb ik dus over een jaar spijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:34 schreef innepin het volgende:
Wat is er eigenlijk zo vervelend aan wat je moeder je vraagt? Wil je dan geen gezinnetje beginnen met je allerliefste Ramona? Wil je dan niet trouwen?![]()
Weet Ramona dit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
wie weet vind ik een betere en dan ben ik al getrouwt dan heb ik dus over een jaar spijt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef RobbieRicardo het volgende:
ons mam Onze moeder maakt mij helemaal gek, elke keer als ik denk dat ik gelukkig ga worden, of dat ben, dan komt zij en gooit ze roet in mij het eten. Kijk als je klein bent dan snap ik dat je moeder zegt: van "Hee RR jij mag dit niet en dat niet". "En doe zus en zo." Maar ik ben verdomme nu al volwassen en nog steeds denkt ze dat dr haar wil mijn wet is, maar zeggen dat ze dr haar er niet mee moet bemooien bemoeien werkt niets want ze luisterd luistert niet naar wat ik te zeggen heb, gisteren was ik afgewerkt en toen ik thuis kwam zat ze daar al op de bank met Ramona en de kleine te praten en te wachten op mij thuis komst mijn thuiskomst .
nu wil ze dus dat ik:
- tussen nu en een jaar ga trouwen
- nadat na dat trouwen een klein kind maak
- de knop van ons mam de wasdroger die ingedrukt blijf zitten moet ik maken maar daarvoor moet de hele kap van die droger eraf WTF?
-een nieuwe rieten stoel in mijn huis kopen zet omdat de kat van mijn ex daar aan gekrabt heeft en de ringen eraf er af vallen
Als ik zeg: "Luister mam, wat ik doe gaat jouw niets meer aan, ik ben oud genoeg" dan zegt ze: "Maar wie si is er ouder? En wie heeft haar hele leven voor jouw je gezorgt?? gezorgd?
Als ik zeg: "Ik heb Ramona en de kleine al is dat niet genoeg ma?" dan zegt ze van : "Nee Rob ik wil een kleinkind van mijn eigen en je moet trouwen, onze familie moet instant
in stand gehouden worden en je weet wat er gebeuren zal als je dat niet doet, want denk maar niet dat jij van je werk rondkomt, ik kan het storten zo stop zetten.
Waar bemoeit ze ze zich mee? Waarom?? Ik kan me hier zo boos om maken, ik ben godver geen klein kind meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |