Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ach, ik vind dit eigenlijk best een leuk topic!
Vragen hoe laat de winkel morgen open gaat, omdat je nog graag een appeltje voor de dorst had willen hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Beach het volgende:
Vergeet het 'na sluitingstijd mee naar buiten lopen'![]()
Er moet eerst worden geveegd en de groentes moeten terug de koelcel in enz.
Je kan beter elke 10 minuten voorbij lopen om te kijken of ze al naar buiten komt en daar 'spontaan' en praatje aanknopen.
Hoe lang komt de TS nou al bij de groentenzaak? Volgens mij al lang genoeg om een keer opgevallen te zijn toch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:01 schreef sjippen het volgende:
Pfff, je gaat haar na dat je 2 kilo uien en een krop sla besteld hebt, mee uitvragen. Zo plots zonder de minste voorgeschiedenis. Het gaat haar zodanig overvallen dat ze je ofwel professioneel afscheept (je bent tenslotte de zoveelste klant in het rijtje) of ze gaat er zich ongemakkelijk bij voelen.
Ergens zie ik hier wel een ijsbreker inquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:31 schreef Jegorex het volgende:
Als je wilt opvallen moet je een tas meenemen met kapotte bodem.
Gooi je je groenten erin valt alles er weer uit
Een paar keer in de week. En in de helft van de gevallen is ze er niet of wordt hij niet door haar bediend. In een supermarkt komen elke week dezelfde mensen, dus hij is één van de zovelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Hoe lang komt de TS nou al bij de groentenzaak? Volgens mij al lang genoeg om een keer opgevallen te zijn toch?
Ja precies, je moet er eerst een praatje mee maken en de keer erop pas uitvragen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:33 schreef sjippen het volgende:
[..]
Een paar keer in de week. En in de helft van de gevallen is ze er niet of wordt hij niet door haar bediend. In een supermarkt komen elke week dezelfde mensen, dus hij is één van de zovelen.
Mijn punt is dat hij eerst gewoon een praatje probeert te slaan ipv van ze nog voor je der naam hebt gevraagd, mee uit te vragen. Alleen maar opdat TS zoveel mogelijk kans op slagen zou hebben.
je hebt dus gepland om spontaan te doen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:48 schreef whisko het volgende:
2. als ik door haar geholpen word, doe ik rustig aan, geef haar de tijd om bij te "zien", doe spontaan/vriendelijk/leuk enzo en op 't eind vraag ik haar om 'n date.
er komt vast nog wel een deel 3quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef innepin het volgende:
Wat een schattig topic toch![]()
Hopen dat het geen anticlimax krijgt![]()
Succes, whisko. Niet teveel over nadenken, dan maak je jezelf alleen maar gek.
"nou als ik jou was zou ik de aubergines nemen, die zijn echt heel goed deze week"quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:55 schreef DuranK het volgende:
Als je volgende keer weer nix weet te zeggen vraag je gwoon wat zij aanraadt om te kopenOftewel, TVP
![]()
"ik zat eigenlijk aan meloenen te denkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
"nou als ik jou was zou ik de aubergines nemen, die zijn echt heel goed deze week"![]()
Mja. Het feit dat je alles behalve spontaan bezig bent en alles planned...dat zuigt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef whisko het volgende:Natuurlijk is er niets gebeurd Dus iedereen die dacht dat ik het weer zou verknallen, heeft gelijk. Ik schaam me diep. Ik 'zuig' inderdaad, Nembrionic. Mijn vertrouwen in mezelf is inderdaad erg groot als ik thuis ben, het daalt als ik naar de stad fiets, als ik er ben, is het tot 0 gedaald en als ik weer terug op de fiets zit, komt het vertrouwen weer terug. Loser! Waarom zou ik toch al jaren single zijn?
Tot zover de zelfkastijding (beter mezelf pijnigen dan door jullie gepijnigd worden).
Ze (ik weet haar naam nu trouwens, maar lijkt me verstandiger niet te noemen. Oké, de eerste letter dan: M) was er. En wéér werd ik door een ander geholpen. Had ik dáár nu maar een goed plan voor. Zou ik (ik ga echt wel weer terug), als ik aan de beurt ben en er zijn nog mensen achter me, kunnen zeggen: "o, gaat u maar voor, hoor, ik ben nog aan het nadenken wat ik zal nemen"?
Door de lange rij heb ik haar wel wat rustiger kunnen bekijken. Ik vind haar echt mooi, hoewel ze niet "fotomodellenmooi" is, zoals ik dat noem. Ze is gewoon heel naturel, heeft iets charmants.
Het is niet zo dat ik erg onzeker ben (ik schat m'n kansen echt wel goed in, als ze niet single is), maar toch is het erg moeilijk om dit goed aan te pakken. Al die mensen eromheen ook (vier achter de toonbank, stuk of 10 klanten)
Bleuh, wat ben ik een sukkel...![]()
Voorlopig kun je dan hopen totdat je een ons weegt want de anticlimax is al gekomen en gegaanquote:
Heb jij dit topic en deel 1 van dit topic wel gelezen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:23 schreef Grimm het volgende:
heb je d'r nou nog niet uitgevraagd
Niet doen. Je ruikt niet fris en de tranen staan in je ogen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:37 schreef sjippen het volgende:
Stap 2: Als stap 1 goed blijkt te draaien, kun je het eens proberen. Ipv de groenten te commanderen, geef je nu een briefje af met je besteling en zet je er vanonder wat ludieks bij.
- 10 kg aardappelen
- 5 tomaten
- 500 g bonen
- een uitje met jou ???
Kzou me dood schrikke!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:37 schreef sjippen het volgende:
Dus:
- 10 kg aardappelen
- 5 tomaten
- 500 g bonen
- een uitje met jou ???
Ik vind het wel een goed idee, mits je al een keer een praatje hebt gemaakt, waarvan je weet dat ze je onthouden heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Kzou me dood schrikke!![]()
Heeft TS al spijt van dit topic?![]()
![]()
Dat is wel de veilige weg bewandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zou gewoon een praatje maken, en zo veel mogelijk bij sluitingstijd langskomen want dan is het lekker rustig, en nadat hij 2 keer een praatje heeft gemaakt ofzo, kan hij toch zoiets zeggen als 'Ik vind het eigenlijk wel gezellig met jou, zullen we een keer iets leuks gaan doen samen?'
. Zoiets zou ik doen.
Maar ik zou er zowiezo niet zo veel over (proberen) na (te) denken, dat is nergens voor nodig, het leukste is juist als het spontaan komt
Ik heb hier trouwens nog een goed gezegde voor: 'De mensen lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |