lijkt net alsof ik toevallig nog op het randje erbij staquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Hier iig de enige pic die ik heb geschoten, pimber + roderick bij een parkeerplaats onderaan afrit 6 van de A1, waar we dus afgesproken hadden en daarna samen richting Barneveld reden
[afbeelding]
[..]
Hoe is dat ding kapot gegaan dan, door de klappen van de drempels of door vocht?Moet maar ff testen dan, want die van mij lag in een waterdicht tasje, met nog een ander waterdicht tasje eromheen
![]()
Heb je je rijbewijs pas 2 weken? Nog gefeliciteerd danquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Roderick2085 het volgende:
kwart over 6 ofzo was ik thuis...
beetje om gereden nog op de terugweg (niet geheel bewust overigens)![]()
moest ook nog ff tanken tussendoor....
vandaag net zoveel gereden als de afgelopen (mijn eerste) 2 weken![]()
mijn lichaam moet er nog wel ff aan wennen![]()
[..]
lijkt net alsof ik toevallig nog op het randje erbij sta![]()
had toch echt wel beter verwacht van jou
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
je zit hiet niet op M-F hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:11 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ohja, ik weet niet of ik het al had gezegd maareh, [large]PICCIES,PICCIES,PICCIES[/large]
zelfs pas 10 dagen zie ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs pas 2 weken? Nog gefeliciteerd danWel lef om dan al met dit zooitje ongeregeld te gaan scheuren
De originele foto is groter en daar sta jij in het middenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
waar een wil isquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je zit hiet niet op M-F hoorwij op FOK hebben knoppies waar je op kan klikken als je iets groot wil
edit we hebben hier geen irritante grote letters![]()
Je stond ook lekker opvallend naast de weg zodat we je écht niet konden missenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Batsenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
goed idee, foto's online, anders 'batsen'zou dat helpen denk je
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
goed idee, foto's online, anders 'batsen'zou dat helpen denk je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |