Ik ben er toch nog héél zeker van dat de meeste Belgen Balkenende wél kennen hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef sweet_love het volgende:
Best vreemd, ik ken hem (en z'n vage brilletjes) wel. Maar zouden Belgen Balkenende wel kennen dan?
Vijf zelfs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:48 schreef alsem het volgende:
heeft belgie een minister president?
In feite zijn er zelfs voor een Belg maar 3 die er toe doen, die laatste 2 heten wel MP maar zijn in wezen meer gewoon "vice-mp's" van Di Rupo. Voor een Nederlander bv is Verhofstadt zelfs de enige die er eigenlijk toe doet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef gorgg het volgende:
[..]
Vijf zelfs.
Leterme in Vlaanderen, Picqué in Brussel, Di Rupo voor de Waalse (gewest)regering, Marie Arena voor de Franse Gemeenschapsregering en Karl-Heinz Lambertz voor de Duitstalige Gemeenschapsregering.
Mja. zelfs in België zal veruit de overgrootte meerderheid deze niet allemaal kennen. Die Lambertz ken ik ook niet echt.
Neequote:
Wat een land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef gorgg het volgende:
Vijf zelfs.
Leterme in Vlaanderen, Picqué in Brussel, Di Rupo voor de Waalse (gewest)regering, Marie Arena voor de Franse Gemeenschapsregering en Karl-Heinz Lambertz voor de Duitstalige Gemeenschapsregering.
Mja. zelfs in België zal veruit de overgrootte meerderheid deze niet allemaal kennen. Die Lambertz ken ik ook niet echt.
Ik heb hem [Zijn broer Dirk Verhofstadt dus] weleens gezien en horen spreken bij de liberale jongerendag. Nu was het soms een beetje te makkelijk scoren maar wat een mooi verhaal had die man. Die kan het in ieder geval goed brengen, zou zo bij ons in het parlement mogen bij wijze van spreken, dat kunnen we wel weer eens gebruiken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Steijn het volgende:
Overigens is Verhofstadt en zijn broer mij wel bekend, vooral zijn broer is een echte liberaal en schrijft ook goede teksten.
Tja Duitsland is nu eenmaal de belangrijkste handels partner van Nederland. Een stabiele economie in Duitsland is cruciaal voor de Nederlandse economiequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:26 schreef Monolith het volgende:
België lijkt in de Nederlandse media behoorlijk genegeerd te worden. De recente Duitse verkiezingen (toegegeven dat Duitsland er ook wel even wat meer toe doet voor Nederland) kregen bijvoorbeeld massale media aandacht, maar volgens mij krijgen Belgische verkiezing praktisch geen aandacht in de Nederlandse media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |