Ik pikte vanmorgen een deel van gesprek tussen haar en Dido op over gesprek in de DBK, BB ging niet in op al haar wensen, omdat ze wel in BB zit. Later in dat gesprek gaf ze aan dal als de baby er eenmaal is, ze WEL op haar strepen gaat staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Tanja sinds de Live uitzending al een woord uitgebracht?
edit: vrouwen hebben een andere definitie van "dik" dan ik....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
foto is overigens een paar jaar oud, heb nu lang haar....
Ready!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
Jammer, heb ik dat weer gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft vanochtend met een aantal mensen over de baby/bevalling gekletst.
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval is er niets mis met een dikke kont, jij hebt iets belangrijkers...het heet karakter, kan geen lekker kontje tegen op.![]()
Je bent prachtig....mooi glas wijn ook, image?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ziet er niet slecht uit hoor Flugeltje!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:48 schreef doka het volgende:
[..]
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...![]()
Ik denk dat flugeltje niet voor niets de foto weer heeft weggehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
avatar voor de liefhebber[afbeelding]![]()
Nee, niet gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Wie? Wat? Waar? Ik wil ook kijken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |