Ah, je bent een vent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef sweet_love het volgende:
Haha neej hooreerder m'n potentiele nieuwe vriendin.
was even zeer benieuwd.
Nou ja, als ik mij er even mee mag bemoeien, je username is tamelijk lachwekkend voor een 'man'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef sweet_love het volgende:
En jij een nerd-usernaam. Maar daar gaat het hier niet om, dus.
Nou, bij 'gelly' straalt de mannelijkheid er ook niet echt vanafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mij er even mee mag bemoeien, je username is tamelijk lachwekkend voor een 'man'.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mij er even mee mag bemoeien, je username is tamelijk lachwekkend voor een 'man'.
Wel als je dat met een sigarengeruwde en whiskeygebrande stem zegt. Anders. Hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, bij 'gelly' straalt de mannelijkheid er ook niet echt vanaf.
Mijn god, jij bent een vent'?????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef sweet_love het volgende:
Hoezo nerd, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef sweet_love het volgende:
Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan het al dan niet sluiten van een schermpje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef sweet_love het volgende:
Haha neej hooreerder m'n potentiele nieuwe vriendin.
was even zeer benieuwd.
Zo te horen moet TS alleen wat meer moeite doen dan een hallmark kaart om een "brievenbus" in te mogen glijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoezo nerd, als ik vragen mag?
Jouw username klinkt als een hallmark-kaart.
Je bent:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef sweet_love het volgende:
Nou ik denk dat steeds een schermpje openen, soms iets willen zeggen en dan weer sluiten toch wel iets zal betekenen als dat heel vaak gebeurt.
Maar het kan natuurlijk ook negatief zijn : steeds als je iets zegt, het schermpje zo snel mogelijk weer afsluiten na een kort antwoord
Dientengevolge kun je er geen enkele conclusie aan verbinden. Dus waarom zou je jezelf gek maken? MSN is sowieso al een mank communicatiemiddel. Je moet niet proberen om onderliggende gedachtes te ontfutselen aan het feit of iemand een scherm sluit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef sweet_love het volgende:
Nou ik denk dat steeds een schermpje openen, soms iets willen zeggen en dan weer sluiten toch wel iets zal betekenen als dat heel vaak gebeurt.
Maar het kan natuurlijk ook negatief zijn : steeds als je iets zegt, het schermpje zo snel mogelijk weer afsluiten na een kort antwoord
Ik probeer alleen maar een teleurstelling te voorkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef sweet_love het volgende:
Zucht wat een zeikerds hierlaat maar zitten dan.
Waarom wil je zoiets?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef sweet_love het volgende:
inderdaad, stelletje sukkels hier. Gebruiken vast geen MSN om chicks te versieren zoals een ware casanova zoals jij dat doet!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef sweet_love het volgende:
Ho! Ho!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, stelletje sukkels hier. Gebruiken vast geen MSN om chicks te versieren zoals een ware casanova zoals jij dat doet!
Erg wanhopig huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef sweet_love het volgende:
Ik gebruik MSN niet om chicks te versieren maar om een chick die ik in het echt heb leren kennen en daarna op MSN heb toegevoegd even te slim af te wezen.
Doe maar slotje ofzo, jammer dat er niet normaal gereageerd kan worden.
zeker omdat ik steeds dit scherm afsluitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef sweet_love het volgende:
Doe maar slotje ofzo
dmsn kan dat ook (amsn ook geloof ik)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:58 schreef Ridocar het volgende:
Ik weet niet of Messenger dit ondersteund, maar GAIM kan je wel laten weten of een scherm gesloten wordt aan de andere kant. GAIM is freeware en zowel voor Linux als Windows te gebruiken. Verwacht niet teveel van GAIM, Het is niet opgesierd met Breezer-tools, waar iedereen zo gek op is.
Even googlen naar 'gaim download'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |