Dat kan ook nog.. Maar misschien hou ik me in en maak ik er maar een FM van met een totale hoogte van niet meer dan 3,50, kan ik tenminste nog overal bij de klanten komen.. Maar dan zeker wel de sterke motor die er te krijgen is, met 16-bak..quote:
Alleen dan? Gewoon scannen en posten die hap..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Oeh Mark... Mijn moeder heeft een oude klassefoto gevonden met jou eropKompleet met beugel en fout shirtje!
* Sandraugiga overweegt sterk em te scannen en te gebruiken mocht je vervelend worden... :![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Oeh Mark... Mijn moeder heeft een oude klassefoto gevonden met jou eropKompleet met beugel en fout shirtje!
* Sandraugiga overweegt sterk em te scannen en te gebruiken mocht je vervelend worden... :![]()
Het neit naar buiten ventileren als we elkaar de hersens inslaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Mukie het volgende:
Sandra en Alexxx wat is jullie geheim?
Jullie lijken nl een hele fijne relatie saampjes te hebben
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het neit naar buiten ventileren als we elkaar de hersens inslaan
passé..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het neit naar buiten ventileren als we elkaar de hersens inslaan
dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
passé..
klein tipje voor Mukie: open tegen je partner zijn en altijd begrijpend zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |