mwoaoahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, morgen de verkiezingen, Irak zal verzinken in een verdere escalatie van op handen zijnde burgeroorlog en zal de hele regio inclusief Turkije destabiliseren óf een Irak wat de onvermijdelijke burgeroorlog 2 á 3 jaar weet uit te stellen d.m.v. de grondwet.
Hoe dan ook, er komt meer geweld dan tot nu toe is getoond. Maar deze keer kunnen we het live volgen via de TV.
Het is een vaderplaat, wollah je weet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Creedence is geen vaderplaat, Creedende is... Creedence.
Hm... Ook goed. Desalniettemin: ueber-muziek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een vaderplaat, wollah.
Yep, en we gaan er allemaal aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, morgen de verkiezingen, Irak zal verzinken in een verdere escalatie van op handen zijnde burgeroorlog en zal de hele regio inclusief Turkije destabiliseren óf een Irak wat de onvermijdelijke burgeroorlog 2 á 3 jaar weet uit te stellen d.m.v. de grondwet.
Hoe dan ook, er komt meer geweld dan tot nu toe is getoond. Maar deze keer kunnen we het live volgen via de TV.
Tribaal gedrag gebaseerd op verschil in interpretatie. Het lijkt wel Nederland-Zweden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet. Ik dacht dat de verkiezingen in januari erg bloedig zouden verlopen, maar dat bleek niet echt het geval. Ik dacht dat het zoveelste sji'ietische festival bloedig zou verlopen, maar dat bleek niet het geval. Ik dacht dat de zogenaamde machtsoverdracht bloedig zou verlopen, maar dat bleek niet echt het geval. Men zal het proberen, natuurlijk, maar er is verregaande beveiliging op 't moment in Irak.
Ze hebben muziek in allerlei kleuren gemaakt, dat maakt het op zich al leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Vandaag zag ik The Cure op MTV. Ik ken The Cure eigenlijk niet., maar het klonk wel goed.
De jaren tachtig hebben wel een bepaald soort goede muziek voortgebracht: The Cure, Joy Division, Killing Joke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze hebben muziek in allerlei kleuren gemaakt, dat maakt het op zich al leuk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Vandaag zag ik The Cure op MTV. Ik ken The Cure eigenlijk niet., maar het klonk wel goed.
Ja, al komt Joy Division eigenlijk uit de jaren '70.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
De jaren tachtig hebben wel een bepaald soort goede muziek voortgebracht: The Cure, Joy Division, Killing Joke.
Ha! Maar ik zag dat The Cure al 26 jaar bezig is, dus...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, al komt Joy Division eigenlijk uit de jaren '70.
Ja, dus? Joy Division heeft 4 maanden 80's meegemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ha! Maar ik zag dat The Cure al 26 jaar bezig is, dus...
Ik hoop dat Irak een positief voorbeeld zal zijn voor de rest van de wannabe dictators in de regio en niet op de laatste plaats voor Iran. Maar ik vrees dat dingen als "100 doden bij knal op een markt in een sjiitische stad/dorp" het nieuws voor de komende tijd zullen domineren, helaas.quote:
Ja, klopt, maar de aard van het geweld is sinds januari gewijzigd van een campagne tegen het "bezettingsleger" naar een bloederige wedstrijd "hoe dood ik zoveel mogelijk sjiiten in 1 knal op een zo'n ongelukkig mogelijk moment". Dit zal waarschijnlijk de realiteit zijn, hoewel het ook mee kan vallen.quote:Ik weet het niet. Ik dacht dat de verkiezingen in januari erg bloedig zouden verlopen, maar dat bleek niet echt het geval. Ik dacht dat het zoveelste sji'ietische festival bloedig zou verlopen, maar dat bleek niet het geval. Ik dacht dat de zogenaamde machtsoverdracht bloedig zou verlopen, maar dat bleek niet echt het geval. Men zal het proberen, natuurlijk, maar er is verregaande beveiliging op 't moment in Irak.
http://today.reuters.com/news/newsArticle.aspx?type=domesticNews&storyID=2005-10-14T194723Z_01_EIC446318_RTRUKOC_0_US-BUSH-LEAK.xmlquote:While Fitzgerald could bring charges against officials for the crime of knowingly revealing the identity of an undercover CIA operative, several lawyers in the case said he was more likely to bring a broad conspiracy charge or easier-to-prove crimes such as making false statements and perjury.
Fitzgerald could send out letters to senior administration officials advising them they are targets of his probe, and bring indictments as early as next week, the lawyers said.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, dus? Joy Division heeft 4 maanden 80's meegemaakt
hopelijk doen ze dat nog met de potlood, of iets soortgelijks:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Monidique het volgende:
Over tweeëneenhalfuur begint het stemmen trouwens, volgens mij.
Nou, volgens mij doen ze het met hypermoderne NT-apparaten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hopelijk doen ze dat nog met de potlood, of iets soortgelijks:
Aanslag Bagdad schakelt elektriciteit uit
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou, volgens mij doen ze het met hypermoderne NT-apparaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |