Terecht, weg met dat tijdrekken met fake blessures. Capello zei het ook al dat zijn team de bal niet meer moest uittrappen met al dat toneelspel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef pum het volgende:. Volgens mij gaf Rosé een rotschop aan een willem2-er, tercht, want die "vergaten" alle ongeschreven fair-play regels en trapten de bal 2 keer niet uit.
Tegenwoordig is zelfs de top 4 bagger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef tong80 het volgende:
Ja maar alles is toch bagger na de top 4 ?
de eerste vond ik wel rood ,tweede was mij niet echt duidelijk die van willem2 had hem zeker verdient .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
Slechte pot, vond Sparta iets beter trouwens.
Rood was beide malen bezopen.
[Sparta verwacht seponeren rood Rosequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:59 schreef Stpan het volgende:
De scheids gaf Rose rood op aanraden van de grens. Ik weet niet wat er op TV te zien was, maar ik zag eerst Bobson kijken naar de geblesseerde speler, toen naar Rose, en besloot toen maar verder te voetballen waardoor Rose op het verkeerde been stond.
Daarna zag ik Bobson een tikkie meekrijgen, een kopstoot uitdelen en Rose hem een hoek bovenop z'n muil geven. Terecht rood voor Rose dus, maar het is natuurlijk de grootste onzin dat wanneer er 2 vechten er 1 rood krijgt en de ander niks.
Zoals heel het gele kaarten beleid nergens op sloeg gisteravond, wat een prutscheids. Was het overigens nog een pingel voor Willem II in de 1e helft?
Papa Grot zal wel weer blij zijn. Verwacht wel weer een kansloze wedstrijd. NEC zonder echte spitsen en Barreto en tja Heracles.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Ach, Guilliano Grot 90 minuten live op TV is ook al wat waard!
Net zoals de vorige keer toen NEC speelde zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval een partijdige Johan bij het commentaar.
helaas, ben dus voor heraclesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:24 schreef dramslag het volgende:
Ik ben voor NEC, als die poolse spits op de bank zit.
die heeft al een kaart te pakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Speelt takak ook? ik ga zo kijken eerste andere zaken
kindermaatje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:41 schreef _superboer_ het volgende:
Heeft van der doelen wel scheenbeschermers om
absoluut niet....nec zakt terug en staat achterin goed. Of heracles verprutst alles gewoon zelf, het is maar hoe je t wil zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Kan Heracles wat terugkomen in de weds?
Dat is altijd zo, het hele seizoen alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef TheGHunter het volgende:
waarom staat alleen bij de hoofdcamera de tijd ook in beeld?
Ja inderdaad, fikse blunder...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Greetings het volgende:
Zonet was de geblesseerde Denneboom op de tribune in beeld. Zegt Leo Driessen: "papa Grot is weer zijn zoon aan het bekijken"....![]()
ow ok, zie je meteen hoevaak ik de toppers op vrijdag kijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, het hele seizoen al
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Greetings het volgende:
Zonet was de geblesseerde Denneboom op de tribune in beeld. Zegt Leo Driessen: "papa Grot is weer zijn zoon aan het bekijken"....![]()
Nee dankuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Tamerus en Calincov erin, een snelle aansluitingstreffer nu graag.
Onze spelerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Tamerus en Calincov erin, een snelle aansluitingstreffer nu graag.
Tijdrekken. Terecht, had al veel eerder gemoeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef borisz het volgende:
wrom kreeg babos geel?
Nouja, bij de samenvattingen ed. op Talpa zijn ook alleen de beelden van de hoofdcamera met tijd in beeld hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
ow ok, zie je meteen hoevaak ik de toppers op vrijdag kijk
maar het nivo van heracles in de eerste helft was toch echt wel bedroevend, zeker als je bedenkt dat nec ook niet goed loopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo'n reactie van een Twente supporter, Heracles zal zeker niet rechtstreeks degraderen.
Dus toch... Ik zei nog tegen de kat: Kijk, Denneboom.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Greetings het volgende:
Da was ik nie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
En waarom zat Zapper zo dicht bij de microfoon zo hard te schreeuwen?
Ja, alle staartploegen hebben we al 5 keer 0-0 zien spelen dus het werd eens tijd voor een wedstrijd waar je voor kunt gaan zitten en waar ook wat vanaf hangt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is in ieder geval aansprekend.
Ik ook niet helaas. Verder boeit het me niet of het een goede wedstrijd wordt, als we de 3 punten maar pakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Eindelijk een echt leuke pot om naar te kijken, kan ik het niet zien morgen.
Schizofreenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Ik sta vanavond achter mezelf.
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
Beste wedstrijd tot nu toe.
quote:Voorbeschouwing Ajax - SC Heerenveen
--------------------------------------------------------------------------------
28 oktober 2005
Ajax is vrijdag in De Arena tegen SC Heerenveen uit op eerherstel. De Amsterdammers verloren vorig seizoen zowel uit als thuis van de Friezen en dat steekt. Bovendien is Ajax momenteel al twee opeenvolgende wedstrijden zonder doelpunt. Drie Eredivisiewedstrijden op rij zonder treffer zou de evenaring van een negatief Amsterdams record betekenen.
Het gebrek aan doelpunten stelt Ajax-trainer Danny Blind voor grote problemen. De oefenmeester liet zich er nog niet over uit wie er tegen Heerenveen in de spits staat. Ryan Babel gaf donderdagavond op Talpa aan dat hij na zijn basisplaats in de topper tegen PSV verwacht dat hij voor een langere periode zal blijven staan. Naast de problemen op het veld heeft Ajax met de opgestapte bestuursleden Klaas Nuninga en Hein Blocks ook problemen buiten het veld. Daarnaast wordt voorzitter John Jaakke hevig bekritiseerd en is de Amsterdamse aanhang allerminst tevreden over de gang van zaken. Een klinkende thuiszege is hard nodig voor de interne rust, zeker ook met het oog op het cruciale Champions League-duel uit bij FC Thun van komende woensdag.
SC Heerenveen heeft minder problemen. De ploeg van trainer Gert-Jan Verbeek heeft met Klaas Jan Huntelaar een spits in blakende vorm, die aan de lopende band zijn doelpunten meepikt. De aanvaller van Jong Oranje, die in de belangstelling zou staan van Ajax, is nog één doelpunt verwijderd van zijn vijftigste competitiegoal in het betaalde voetbal. Bovendien is de Griek Georgios Samaras hersteld van een blessure. De spits begint in De Arena op de bank.
Verbeek kan tegen Ajax geen beroep doen op Jeroen Drost. De linksback heeft al enige tijd last van een liesblessure en wordt vervangen door Fernando Derveld. Marcel Seip keert terug van een schorsing en dat heeft tot gevolg dat Said Bakkati weer op de bank moet plaatsnemen.
Ajax won dit seizoen slechts één thuiswedstrijd, speelde tweemaal gelijk en verloor één keer. Alleen RBC, FC Twente, Heracles en Willem II doen het thuis slechter dan Ajax. "Ik vind het absoluut nog leuk om trainer van Ajax te zijn", stelt Blind echter tegenover Novum. "De resultaten kunnen beter, dat houdt je bezig. Maar het antwoord op de vraag of ik het leuk vind is gebaseerd op het vak, het pure vak van trainer. Dat blijft leuk."
Als Ajax niet naar verwachting presteert, begint de achterban al snel te morren. De trainer moet het dan vaak ontgelden. Blind heeft echter geen last van deze druk van buitenaf. "Totaal niet. Maar dat komt ook omdat ik daar voor mijn gevoel geheel onafhankelijk insta. Ik concentreer me op het werk, ik concentreer me dus op Ajax. En of ik nou over vijf jaar Juventus train of Ajax C1, dat interesseert me echt niks."
Om zijn elftal aan de praat te krijgen overweegt Blind om kleine aanpassingen te doen aan het traditionele Ajax-systeem. "Misschien moet je hier en daar heel licht afwijken om er toch maar voor te zorgen dat je in het spoor blijft. De dag van morgen wordt door mij misschien nu wat actueler bekeken dan in een eerder stadium."
Blind wil zijn opstelling nog niet prijsgeven, maar laat wel weten de komende wedstrijden aan dezelfde basis vast te houden. "Naar aanleiding van hoe een tegenstander in elkaar steekt kunnen er altijd omstandigheden zijn die tot afwijken nopen. Toevalligerwijs heb ik dat de afgelopen twee, drie wedstrijden wat frequenter gedaan dan men wellicht van mij gewend is. Maar dat doet niets af aan hoe ik daarover blijf denken. Ik denk dat ik dat hiermee ook uitspreek. Tegen Heerenveen, FC Thun en NEC wil ik het liefst spelen met hetzelfde team. Maar op vrijdag missen we Sneijder en ik verwacht ook een schorsing voor Steven Pienaar na zijn actie tegen PSV. Dus het is niet gemakkelijk om steeds met dezelfde jongens te spelen."
Vorig seizoen verloor Ajax in eigen stadion met 1-3 van Heerenveen. Yannis Anastasiou bracht de thuisploeg destijds fraai op voorsprong. Vervolgens zorgden Ugur Yildirim, Mika Väyrynen en Stefan Selakovic alsnog voor de eerste Friese zege in de hoofdstad. Bij Ajax ontbreken vrijdagavond Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Maxwell en Angelos Charisteas wegens blessures. Wesley Sneijder en Juanfran zitten een schorsing uit.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson; De Jong, Galásek, Lindenbergh; Rosales, Babel, Pienaar.
Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Waterman; Seip, Hansson, Breuer, Derveld; Bosvelt, Kissi, Pranjic; Yildirim, Huntelaar, Nilsson.
Ajaxonline.org
Snap hier niet echt het nut van. We zullen toch een keer iets anders moeten proberen dat wél meer dan een paar wedstrijden blijft staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Dos37 het volgende:
Babel dus in de spits en pienaar van links
Wat zegt zo'n wedstrijd tegen FC Bal op 't Dak 7 nou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Als ik Anastaciou was had ik Blind in zijn bek gespuugd en was ik opgestapt...
Belachelijk dat hij geen kans krijgt na die wedstrijd tegen Thun.
Dat er iemand kan scoren. Of was thun de zwakste tegenstander van dit seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n wedstrijd tegen FC Bal op 't Dak 7 nou?
Anastasiou is een gentleman.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Als ik Anastaciou was had ik Blind in zijn bek gespuugd en was ik opgestapt...
Belachelijk dat hij geen kans krijgt na die wedstrijd tegen Thun.
Antwoord op je eerste vraag: Op RBC na wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er iemand kan scoren. Of was thun de zwakste tegenstander van dit seizoen ofzo?
Rosenberg/Harry/Babel hebben het in geen 1 wedstrijd laten zien, Ananas krijgt 1 kans en grijpt die met beide handen aan....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
Babel gaat zich vandaag bewijzen met een goal. Maar Huntelaar maakt er 3, en bezegelt zijn transfer naar A'dam.
Maxwell en Trabelsi zien elkaar dagelijksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:20 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond even op Samaras en Ananastiou letten, ze zien elkaar wekelijks.
Idd...en net deze vrijdag kan ik niet kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
Eindelijk een mooie wedstrijd (op papier dan) live op de vrijdagavond.
Met daar tegenover programma's als Oberon, de Mike en Tomasshow en de nieuwe serie programma's van Freek de Jonge.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
Eindelijk een mooie wedstrijd (op papier dan) live op de vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Met daar tegenover programma's als Oberon, de Mike en Tomasshow en de nieuwe serie programma's van Freek de Jonge.
Dat wordt dus schipperen en onderhandelingen voeren in huize Bluezz en golfer.
Ik ben normaal elke vrijdagavond (drie)dubbel geboekt, maar vanavond een keer nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd...en net deze vrijdag kan ik niet kijken
Ik heb het uit onderhandeld met Bluezz en ik mag voetballen kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal gaat natuurlijk altijd voor.
Ik denk dat het 1-0 voor Ajax wordt.
Mieter die blauwhelm in de prullenbak en zet je bivakmuts op joh, voetbal gaat altijd voor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Met daar tegenover programma's als Oberon, de Mike en Tomasshow en de nieuwe serie programma's van Freek de Jonge.
Dat wordt dus schipperen en onderhandelingen voeren in huize Bluezz en golfer.
Ga dan in het stadion zitten, teletekstsupporterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
Toch altijd weer een gloeiende trots, bij het horen van het clublied. Dit ondanks al die malaise. De liefde voor Ajax blijft altijd even groot![]()
Come on AJAX!!!
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ga dan in het stadion zitten, teletekstsupporter.
Ben benieuwd of dit keer de vrijdagavond wedstrijd wel van enig niveau gaat zijn.
kijk ook even naar zijn PIquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.
Waarom ga ik mij eigenlijk nog verdedigen
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook een grapje... Ik vind het alleen opvallend dat hier tijdens thuiswedstrijden van Ajax zoveel mensen zitten die voor Ajax zijn. Ik zit bij thuiswedstrijden van Sparta namelijk altijd in het stadion.
Ik zit hier al 3 jaar. En ik probeer echt wel naar Ajax te gaan. Wedstrijden uit tegen Heerenveen en Groningen mis ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook een grapje... Ik vind het alleen opvallend dat hier tijdens thuiswedstrijden van Ajax zoveel mensen zitten die voor Ajax zijn. Ik zit bij thuiswedstrijden van Sparta namelijk altijd in het stadion.
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleverenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
En weer spelen we een ploeg helemaal zoek, maar ja scoren he......
waarom als ik mag vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleveren
Binnekort ga ik den Bosch weer is in het echt aanschouwen (tenminste dat riep die vriend van me die voor den Bosch is)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleveren
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan associatiespelletje e.d.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
DG post als mod alleen in FC den Bosch topics of opmerkingen die met FC den Bosh te maken hebben.
Je trapt er elke keer weer in, hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.
Waarom ga ik mij eigenlijk nog verdedigen
Oh ja ik was Arsenal vergeten. Schele.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan asociatiespelletje e.d.
Zeg het eens Tong,wat zit je dwars?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja ik was Arsenal vergeten. Schele.
Sorry hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je trapt er elke keer weer in, hè.
* Cart_man een beetje jaloers is op de manier waarop ajax aanvallen opzet.
Feestavond?? Is je sterretje gebleekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
Gaat toch niet zo'n kansloos dik modje mijn feestavond verprutsen?
Deal!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruilen jullie die aanval incl spitsen wij de spitsen van jullie?
Dat doen 11 joden al vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
Gaat toch niet zo'n kansloos dik modje mijn feestavond verprutsen?
Ik bedoel die van Feyenoord........quote:
Net gedaan ik word er niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan associatiespelletje e.d.
joden vieren sjabbat vanavond, en de "joden" weten niet hoe ze het net moeten vindenquote:
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar die hekel voor Powel? Schold die je uit voor vetzak?
Daar dacht ik dus ook aan. Dan is ie nog anderhalf uur aan het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering huur dan een heli in voor de jongen maar laat hem niet rijden
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Heb ik iets gemist?quote:
DG denkt het en jij post hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ah,een golden oldiequote:
hoe hejt taquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Waarschijnlijk na deze wedstrijd niet meerquote:
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.
ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Best lastig als je homo bent in een mannenwereld
Daar ga je slecht van spelen
Lijkt mij wel omdat Golfer users met die opmerking heeft teruggewezen. Maar jij mag het woord Jood als scheldwoord gebruiken ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.
voor een homo heeft ie wel een verrekte lekker wijf....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Neeeeeeeeeee,maak die opmerking niet,dan is er dadelijk eentje over de rooiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Een jood is een speler van ajax in deze,een geuzennaam dus maar zoals gezegd,pak het anders even met golfer of -Vaduz- op als het je hoog zitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel omdat Golfer users met die opmerking heeft teruggewezen. Maar jij mag het woord Jood als scheldwoord gebruiken ?
Die jongen die mag mij niet zo,is niet erg,is nl. wederzijdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is SCH jaloers ofzo dat hij geen modje is geworden maar DG wel??
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is SCH jaloers ofzo dat hij geen modje is geworden maar DG wel??
Ik mag je best hoor, is alleen lastig communiceren met een 1-celligequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die jongen die mag mij niet zo,is niet erg,is nl. wederzijds
Dat doet half Nederland. Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat misbruik van het woord joden is gewoon niet zo tof.
Je post in dit topic ik zie je alleen maar schelden en FC den Bosch erbij halen. Kijk je wel naar de wedstrijd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een jood is een speler van ajax in deze,een geuzennaam dus maar zoals gezegd,pak het anders even met golfer of -Vaduz- op als het je hoog zit
1 cellig staat nog altijd boven zaagsel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag je best hoor, is alleen lastig communiceren met een 1-cellige
kasthomo's kunnen vaak lekkere wijven krijgen hoor. Waarschijnlijk omdat ze hun wenkbrauwen epileren of zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor een homo heeft ie wel een verrekte lekker wijf....
preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
Zullen we weer verder het over deze wedstrijd hebben?
En dat uit de mond van Herr Flickquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Ajacieden noemen zichzelf ook joden, dus ik zie het probleem niet zo. Vrienden van me die voor ajax zijn noem ik ook altijd jood, en niemand vindt het erg.
Mwah als ze ons Joden noemen mag dat best, zolang ze maar geen WOII dingen erbij gaan halen. Hoor er ook weining Joden over klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat misbruik van het woord joden is gewoon niet zo tof.
Ja, dat is een beetje cru inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Herr Flick
Dus de opmerking Joden als scheldwoord mag wel als een mod het post ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
0-0quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is DG nu trouwens serieus door Powel uitgescholden voor Vetzak trouwens???
wrom haal je dat er weer bij nu?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom is kankerboer minder erg dan kankerjood?
Net zo erg, alleen is een zin als "alle Joden aan het gas" gewoon debiel net zoals sis geluiden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vertel?quote:
Een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wrom haal je dat er weer bij nu?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Herr Flick
Beiden wordt niet toegelaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Okee hier het antwoord:quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Net zo erg, alleen is een zin als "alle Joden aan het gas" gewoon debiel net zoals sis geluiden.
ik weet niet eens over wie je het nou hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:05 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik vind zowel kankerjood als kankerboer kansloos
Omdat je het dan over WOII hebt in de ogen van velen. Holocaust en dat gemiep enzo...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Vertel het je 'collega'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
Zou wel terecht zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat heb je weleens hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Blind krijgt er niet eens grijze haren van, hij wordt gelijk kaal
Ask Ancelotti.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe kan je je tegenstander zo weg spelen maar niet scoren
Laten we hopen dat ze openscheurt als Hansson in scoringspositie staat: "Wisselen Hansson, je vrouw is aan het werpen"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Kan mevrouw Hansson de lipjes nog even toe houden?
Ze hebben nog niet door dat hij tegewnoordig voor sch speelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bosvelt wordt trouwens opvallend met rust gelaten door het publiek
Tsja wrom moet ie uitgefloten worden? Ik had nooit problemen met die Bosvelt ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bosvelt wordt trouwens opvallend met rust gelaten door het publiek
da's mooi want dan staat ie lang en breed onder de douchequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelang zal het goed gaan met Heitinga?
Ik geef hem een uurtje
hij glijd uit over de zeepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's mooi want dan staat ie lang en breed onder de douche
Gelukkig heb jij de leiding nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maduro heeft een grote mond. Ik had hem direct een 2de gele kaart gegeven
Zeg niet dat het hoeft, viel me alleen op. Want Elmander was aardig de lul met Ajax - Bronbyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja wrom moet ie uitgefloten worden? Ik had nooit problemen met die Bosvelt ofzo.
Komt nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de leiding niet
en dan neemt ie in zijn val drie medespelers mee en houden ze er allemaal een lullige blessure aan overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij glijd uit over de zeep
Achja beter dan dat hij in de 90+4de minuut het gelijkspel weggeeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dan neemt ie in zijn val drie medespelers mee en houden ze er allemaal een lullige blessure aan over![]()
Nee, hij laat z'n zeepje vallen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij glijd uit over de zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |