Daar dacht ik dus ook aan. Dan is ie nog anderhalf uur aan het rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering huur dan een heli in voor de jongen maar laat hem niet rijden
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Heb ik iets gemist?quote:
DG denkt het en jij post hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ah,een golden oldiequote:
hoe hejt taquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Ach, dat is Golfer. Moet je niet serieus nemen die jood.
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bovenaan het topic staat een uitroepteken,die kan je gebruiken als je het oneens bent met een bepaalde opmerking van iemand,use it zou ik zeggen.
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb aan woorden genoeg. Maar je hebt een hekel aan Joden dus ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.
Waarschijnlijk na deze wedstrijd niet meerquote:
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.
ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Best lastig als je homo bent in een mannenwereld
Daar ga je slecht van spelen
Lijkt mij wel omdat Golfer users met die opmerking heeft teruggewezen. Maar jij mag het woord Jood als scheldwoord gebruiken ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet uit te leggen wat ik met die opmerking bedoel lijkt mij.
voor een homo heeft ie wel een verrekte lekker wijf....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Neeeeeeeeeee,maak die opmerking niet,dan is er dadelijk eentje over de rooiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Een jood is een speler van ajax in deze,een geuzennaam dus maar zoals gezegd,pak het anders even met golfer of -Vaduz- op als het je hoog zitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel omdat Golfer users met die opmerking heeft teruggewezen. Maar jij mag het woord Jood als scheldwoord gebruiken ?
Die jongen die mag mij niet zo,is niet erg,is nl. wederzijdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is SCH jaloers ofzo dat hij geen modje is geworden maar DG wel??
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is SCH jaloers ofzo dat hij geen modje is geworden maar DG wel??
Ik mag je best hoor, is alleen lastig communiceren met een 1-celligequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die jongen die mag mij niet zo,is niet erg,is nl. wederzijds
Dat doet half Nederland. Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat misbruik van het woord joden is gewoon niet zo tof.
Je post in dit topic ik zie je alleen maar schelden en FC den Bosch erbij halen. Kijk je wel naar de wedstrijd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een jood is een speler van ajax in deze,een geuzennaam dus maar zoals gezegd,pak het anders even met golfer of -Vaduz- op als het je hoog zit
1 cellig staat nog altijd boven zaagsel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag je best hoor, is alleen lastig communiceren met een 1-cellige
kasthomo's kunnen vaak lekkere wijven krijgen hoor. Waarschijnlijk omdat ze hun wenkbrauwen epileren of zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor een homo heeft ie wel een verrekte lekker wijf....
preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
Zullen we weer verder het over deze wedstrijd hebben?
En dat uit de mond van Herr Flickquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Ajacieden noemen zichzelf ook joden, dus ik zie het probleem niet zo. Vrienden van me die voor ajax zijn noem ik ook altijd jood, en niemand vindt het erg.
Mwah als ze ons Joden noemen mag dat best, zolang ze maar geen WOII dingen erbij gaan halen. Hoor er ook weining Joden over klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat misbruik van het woord joden is gewoon niet zo tof.
Ja, dat is een beetje cru inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Herr Flick
Dus de opmerking Joden als scheldwoord mag wel als een mod het post ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
0-0quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is DG nu trouwens serieus door Powel uitgescholden voor Vetzak trouwens???
wrom haal je dat er weer bij nu?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom is kankerboer minder erg dan kankerjood?
Net zo erg, alleen is een zin als "alle Joden aan het gas" gewoon debiel net zoals sis geluiden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom is kankerboer minder erg dan kankerjood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |