En hebben jullie al begrepen wat wij hier hebben uitgebeeld lieve kinderen?quote:
Inderdaad. Volgens mij kun je beter in een NL gevangenis zitten dan dakloos zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Buiten het opgesloten zijn denk ik dat gevangenen in NL het niet eens zo slecht hebben. Zeker niet als je het vergelijkt met mensen in verpleeghuizen e.d.
Ik weet dat dit een populistisch argument is, maar zo denk ik er echt over...
volgens mij gaat het pas zaterdag in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en drank enzo ?? snap er geen drol van![]()
Ja... ik hoor kreten waarvan mijn veters uit de schoenen springen van ellende...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Levenslang in een Nederlandse gevangenis is "niet zo erg", vindt Dido.![]()
De mand die ze morgen krijgen bevat het rantsoen... Ze mogen echter nog wel opmaken wat ze nog in huis hebben. En op=op in dat geval...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Ze zitten toch op rantsoen? Wat zitten ze dan lollies te vreten?
Hij heeft er niet over nagedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch jammer dat Menno niks durft te zeggen.
Stop alle nederlandse gevangenen maar eens een maand in een thaise/marrokaanse cel, en na een maand mogen ze kiezen waar ze liever zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Buiten het opgesloten zijn denk ik dat gevangenen in NL het niet eens zo slecht hebben. Zeker niet als je het vergelijkt met mensen in verpleeghuizen e.d.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan stijgt Lieske dusquote:
Aha. Dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei (geloof ik) Ingrid
Dutroux had twaalfhonderduizend kinderen uitgemergeld
Verdomd, nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en drank enzo ?? snap er geen drol van![]()
Vind het nogal meevallen, heb slechtere dagen gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
En ook voor vanavond hebben voor de regie ze weer iemand uit de kantine getrokken.
Ook al zoiets ja....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stop alle nederlandse gevangenen maar eens een maand in een thaise/marrokaanse cel, en na een maand mogen ze kiezen waar ze liever zitten.
Lieske stijgtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stijgt Lieske dusLieske heeft een, naar mijn idee, zeer goede mening over doodstraf en dergelijke.
Of is dat teveel gevraagd?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef mrDarksand het volgende:
Ff een leuk geintje, Dido vind dat Dutroux gedood moet worden, ehm, maar zei geloofd toch in leven na de dood, is het dan niet verstandig om hem dan toch maar die laatste jaren gewoon vast te zetten
Ik denk dat je onderschat wat het met je doet als je opgesloten zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
.quote:
Ik denk als je Dido deze stelling voor haar voeten gooit dat ze je heel dom aankijkt en dan iets gaat zeggen van "Ow, nu gaan we op die toer"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef mrDarksand het volgende:
Ff een leuk geintje, Dido vind dat Dutroux gedood moet worden, ehm, maar zei geloofd toch in leven na de dood, is het dan niet verstandig om hem dan toch maar die laatste jaren gewoon vast te zetten
Ook al zou het de nabestaanden wél helpen, dan nog kun je je nog niet tot zoiets verlagen als het beeindigen van iemands leven. Dan blijf je niets beter dan de persoon waar het om gaat.... om nog maar te zwijgen over het risico op vergissing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
Los daarvan denk ik dat het uiteindelijk de nabestaanden niet helpt, als je een dader ter dood brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |