quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag geloof ik een gooi-het-topic-maar-dood-dag
ik doe het niet expres hoor!!quote:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doe het niet expres hoor!!
ik denk dat het onbewust wat laatste vandaag-ben-ik-nog-jong uitspattingen zijn
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?
Hoe oud word je nou? 18, 19?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaan![]()
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19quote:
Och...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19
laat ik het zo zeggen: ik ben nog géén 30.... en daar ga ik vanavond eens fijn op drinken
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Och...
Als je 40 bent, geef je dan ff een gil.![]()
![]()
merci bienquote:
ik weet ook niet of ik er morgen ben, want dan moet ik m'n kater én m'n familie zien te overlevenquote:Ik vergeet het namelijk vast en zeker morgen![]()
Oké, oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Ik ben jonger dan Bupaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een ban, meneertje?[afbeelding]
Als ik over een week twee weken reces heb?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |