Joah. Voor jullie wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef PeRi het volgende:
Okay! Maar blijf je dan wel in Amsterdam?
Slijmerdquote:
Nee menquote:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weetquote:
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weet![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee men![]()
Ik ga zeker wel een keer nog naar die discotheek!Lijkt me echt een coole tent, ik ga dan denk ik wel op zo'n arenbie feestje
Je bent dus niet a-seksueel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.
Gaat Jan Smit niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]Pffftsk, heb je niet gemeld dat er lekkere wijven zijn?
![]()
Laat me weten wanneer je gaat okay
Nu heeft het grapje wel lang genoeg geduurd.quote:
Vraag het hem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Jan Smit niet?
Ben je er zo een?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
M'n opa, wat doe je?quote:
Een verrassing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
*broek weer omhoog doet*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een verrassing?![]()
Maar ik zit niet thuis maar bij HW achter de computer...
Snel, hij zit nu op de wcquote:
Weet verder ook niet echt wat het is enzo, maar weet wel dat het een bepaalde drug is die vaak bij sex wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik daar nog nooit van gehoord had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |