abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33263113
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:08 schreef Stofje het volgende:

[..]

Dat is héél erg in de buurt .
O daar heb ik ook al vlakbij gewoond, aan de Groeneweg.
pi_33263136
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

O daar heb ik ook al vlakbij gewoond, aan de Groeneweg.
Woon er enkele maanden, prettige buurt. Alleen irritant dat er jongetjes van 12/13 zijn die het leuk vinden om je ventieltje los te draaien en weg te gooien. Helemaal irritant als je 's ochtends haast hebt . Utrecht, mooie stad, topique in de gaten houden.
pi_33267751
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Supermarkten ver weg? Vanaf Tolsteeg ben je zo bij de AH, of op het Smaragdplein bij de Edah of C1000. In Lombok heb je aan het begin (Damstraat) een AH, en op de Groeneweg een Nettorama en een Aldi. In Oog in Al heb je een AH, en ben je ook zo op Kanaleneiland bij een AH en Edah.

Niks mis met de turkse winkeltjes trouwens! Goed fruit daar.

Ik woon in Oog in Al en ga hier nooit meer weg. Maar dat terzijde. De Amsterdamsestraatweg was 7 jaar lang erg gezellig....
Ik heb het qua faciliteiten gewoon erg luxe, tussen de appie en de edah, bij de winkeltjes en 5 min fietsen van CS. Alleen een bovenwoning zonder berging is toch erg lastig qua fiets, klussen, etc. En ik wil wel een tuin (stukje gras) eigenlijk. Oog en al lijkt me ook wel top, maar die huizen zijn daar zo verschrikkelijk duur...
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  woensdag 21 december 2005 @ 12:41:13 #129
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_33271001
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Van Bijnkershoeklaan 163.
Ik woon wel bij jou om de hoek dan! Loderlaan
Sterker nog: als ik de deur uitstap sta ik op de Bijnkershoeklaan
  woensdag 21 december 2005 @ 15:33:42 #130
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33276336
ik begin in september in utrecht met n studie en moet dus dan ook een kamer hebben.

wanneer kan ik dan het beste beginnen met het zoeken naar n kamer? heb me wel bij SSHU ingeschreven maar die wachttijden zijn aardig lang en moet het eerst dus met een tijdelijke kamer doen. nu is er natuurlijk nog niks te vinden voor rond juli, maar dan misschien weer te weinig?
ik weet t ff niet

*edit: oh verkeerde topic geloof ik
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:15:03 #131
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33346953
Zo. En ik woon in Utrecht. Nu nog thuis internet en ik ben helemaal blij.
For great justice!
pi_33350991
Welkom. Helaas ben ik er niet meer om je te verwelkomen. Maar dat vergeef je me wel, hè.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_33372042
Uiteraard.
For great justice!
pi_33373246
Net nieuw in Utrecht. Heb samen met mijn vriendin een zolderkamer in de wijk ondiep...

Dicht bij amsterdamsestraatweg ter hoogte van de Watertoren. bevalt tot nu toe prima maar kan er nog weinig over zeggen want zit er pas sinds 1 dec. Leuke rustige buurt en winkels oo dicht in de buurt..

Tot nu toe nog geen spijt van...
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:54:06 #135
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33373717
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef RoaRRR het volgende:
Net nieuw in Utrecht. Heb samen met mijn vriendin een zolderkamer in de wijk ondiep...

Dicht bij amsterdamsestraatweg ter hoogte van de Watertoren. bevalt tot nu toe prima maar kan er nog weinig over zeggen want zit er pas sinds 1 dec. Leuke rustige buurt en winkels oo dicht in de buurt..

Tot nu toe nog geen spijt van...
Welkom in me buurtjiej!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33373782
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef harryharry het volgende:

[..]

Sterrewijk is een prima wijk, wonen veel 'echte' utrechters. Veel sociale controle onderling geen geouwehoer.

Ik fiets er 's avonds niet graag doorheen in de zomer. Over geouwehoer en agressie gesproken.
pi_33373795
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. En ik woon in Utrecht. Nu nog thuis internet en ik ben helemaal blij.
Welkom
pi_33373936
Maar dat internet gaat nog wel een paar weken duren. Waren moet Casema in Utrecht zitten?
For great justice!
pi_33375125
Ik heb ook internet via Casema (Casema/Wanadoo). Heb het al sinds januari 2001 en ben er heel tevreden over.
pi_33376988
Het iemand te pakken krijgen via de telefoon is een probleem. In Amersfoort had ik het ook, werkte meeste tijd wel, maar na deze ervaring ben ik wel enigzins boos.
For great justice!
  donderdag 29 december 2005 @ 16:47:50 #141
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_33509740
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef QyRoZ het volgende:
Maar dat internet gaat nog wel een paar weken duren. Waren moet Casema in Utrecht zitten?
Tip: leen van iemand eens zo'n wireless internet usb-stick ofzo. Grote kans dat er iemand bij jou in de flat/straat een draadloze router heeft staan, waarop je stiekum gewoon kunt meeliften

Of vraag het je buren gewoon even of er iemand een draadloos basisstation heeft en of je for the time being mag mee-internetten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 29 december 2005 @ 16:56:00 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_33510014
Heb trouwens zelf 6 jaar in Zuilen gewoond. Eerst in het eerste stuk op de Werner Helmichstraat, daarna vier jaar in een mooi jaren dertig rijtjeshuis met erker in de Koolhovenstraat. Het huis daar werd te klein met twee kinderen en verhuizen naar een goede buurt en dan ook nog een mooi groot huis werd wel erg prijzig. Vandaar dat we de stad uit zijn.

Wat een rust in min nieuwe woonplaats!
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_33514991
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tip: leen van iemand eens zo'n wireless internet usb-stick ofzo. Grote kans dat er iemand bij jou in de flat/straat een draadloze router heeft staan, waarop je stiekum gewoon kunt meeliften

Of vraag het je buren gewoon even of er iemand een draadloos basisstation heeft en of je for the time being mag mee-internetten.
Hebben ze niet.

.
For great justice!
pi_33596490
Zo te lezen zitten er een hoop fokkers bij me in de buurt. Woon zelf alweer 8 jaar op de balijelaan en ga als alles goed gaat per maart verhuizen naar de burgemeester van Tuyllkade. Eindelijk mijn eigen huis! met mooie groen strook in het midden

Maar uh, hoezo is zuilen achteruit aan het lopen ? heb zelf ook een beetje rondgekeken daar en idd Edisonstraat enzo is nu niet direct wat je wil misschien. De Tuyllkade leek en lijkt mij geen plek waar je hangjoren en bijhorende toestanden tegen gaat komen.... toch ?
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 1 januari 2006 @ 12:08:50 #145
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33598545
Van Tuyllkade zit je dicht bij FOK!Radio.
For great justice!
pi_33598656
* AudreyHepburn meldt zich ook even.

Ik woon nu naast de Galgenwaard. Ergens in mei ga ik verhuizen. Of ik ga samenwonen met Vriendin 1 in Oudwijk, of met Vriendin 2 in Ondiep/Pijlsweerd/Vogelenbuurt, die contreien. Ook al studeer ik dan in Amsterdam, ik ga daar echt niet wonen.

. Zelfmoordflats in Diemen. .
. Klein huisje met een vriendin ergens hier in Utrecht. .

Ik hoef alleen niet in Kanaleneiland te wonen. Ik ken even net iets teveel mensen bij wie er meerdere keren is ingebroken. En het is ook ver weg van alle dingen waar ik moet zijn.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:19:06 #147
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33598668
Overvecht lijkt me nou ook niet echt je van het.
For great justice!
pi_33598777
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
Overvecht lijkt me nou ook niet echt je van het.
Overvecht zuid gaat nog wel hoor, zo tegen het Griftpark aan. Maar Noord wil je idd ook niet zitten. Ook omdat het zo ver van alles weg is.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:31:08 #149
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33598819
Ik blijf er bij, Transwijk is prima wonen, in 10 minuutjes fiets ik naar de Oude Gracht, in iets meer dan 5 naar CS. Het ligt dan wel dicht tegen Kanaleneiland aan maar daar merk je weinig van. Wel zijn die groepjes 's avonds bij Winkelcentrum Kanaleneiland niet erg prettig voor je gevoel.
For great justice!
  zondag 1 januari 2006 @ 12:38:29 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33598946
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn meldt zich ook even.

Ik woon nu naast de Galgenwaard. Ergens in mei ga ik verhuizen. Of ik ga samenwonen met Vriendin 1 in Oudwijk, of met Vriendin 2 in Ondiep/Pijlsweerd/Vogelenbuurt, die contreien.
Dan zou ik voor Vriendin 1 kiezen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')