Woon er enkele maanden, prettige buurt. Alleen irritant dat er jongetjes van 12/13 zijn die het leuk vinden om je ventieltje los te draaien en weg te gooien. Helemaal irritant als je 's ochtends haast hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O daar heb ik ook al vlakbij gewoond, aan de Groeneweg.
Ik heb het qua faciliteiten gewoon erg luxe, tussen de appie en de edah, bij de winkeltjes en 5 min fietsen van CS. Alleen een bovenwoning zonder berging is toch erg lastig qua fiets, klussen, etc. En ik wil wel een tuin (stukje gras) eigenlijk. Oog en al lijkt me ook wel top, maar die huizen zijn daar zo verschrikkelijk duur...quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Supermarkten ver weg? Vanaf Tolsteeg ben je zo bij de AH, of op het Smaragdplein bij de Edah of C1000. In Lombok heb je aan het begin (Damstraat) een AH, en op de Groeneweg een Nettorama en een Aldi. In Oog in Al heb je een AH, en ben je ook zo op Kanaleneiland bij een AH en Edah.
Niks mis met de turkse winkeltjes trouwens! Goed fruit daar.
Ik woon in Oog in Al en ga hier nooit meer weg. Maar dat terzijde. De Amsterdamsestraatweg was 7 jaar lang erg gezellig....![]()
Ik woon wel bij jou om de hoek dan! Loderlaanquote:
Welkom in me buurtjiej!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef RoaRRR het volgende:
Net nieuw in Utrecht. Heb samen met mijn vriendin een zolderkamer in de wijk ondiep...
Dicht bij amsterdamsestraatweg ter hoogte van de Watertoren. bevalt tot nu toe prima maar kan er nog weinig over zeggen want zit er pas sinds 1 dec. Leuke rustige buurt en winkels oo dicht in de buurt..
Tot nu toe nog geen spijt van...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef harryharry het volgende:
[..]
Sterrewijk is een prima wijk, wonen veel 'echte' utrechters. Veel sociale controle onderling geen geouwehoer.
Welkomquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. En ik woon in Utrecht. Nu nog thuis internet en ik ben helemaal blij.
Tip: leen van iemand eens zo'n wireless internet usb-stick ofzo. Grote kans dat er iemand bij jou in de flat/straat een draadloze router heeft staan, waarop je stiekum gewoon kunt meeliftenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef QyRoZ het volgende:
Maar dat internet gaat nog wel een paar weken duren. Waren moet Casema in Utrecht zitten?
Hebben ze niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tip: leen van iemand eens zo'n wireless internet usb-stick ofzo. Grote kans dat er iemand bij jou in de flat/straat een draadloze router heeft staan, waarop je stiekum gewoon kunt meeliften
Of vraag het je buren gewoon even of er iemand een draadloos basisstation heeft en of je for the time being mag mee-internetten.
Overvecht zuid gaat nog wel hoor, zo tegen het Griftpark aan. Maar Noord wil je idd ook niet zitten. Ook omdat het zo ver van alles weg is.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
Overvecht lijkt me nou ook niet echt je van het.
Dan zou ik voor Vriendin 1 kiezen!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn meldt zich ook even.
Ik woon nu naast de Galgenwaard. Ergens in mei ga ik verhuizen. Of ik ga samenwonen met Vriendin 1 in Oudwijk, of met Vriendin 2 in Ondiep/Pijlsweerd/Vogelenbuurt, die contreien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |