In Zeist?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:35 schreef peleetje het volgende:
Slotlaan, is dat een beetje goed wonen?
ken de buurt niet zo goed.![]()
Ah, dat is bij Slot Zuilen. Denk wel dat het er mooi wonen is, maar wel ver weg van het centrumquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, dat is bij Slot Zuilen. Denk wel dat het er mooi wonen is, maar wel ver weg van het centrum
Sterrewijk is een prima wijk, wonen veel 'echte' utrechters. Veel sociale controle onderling geen geouwehoer. Alleen niet zeuren dat de straat oranje is met voetbal (EK of WK) Zelf heb ik op zuilen, overvecht en lunetten gewoond. Zuilen en overvecht zijn niet zoveel meer, met alle respect, veel verpaupering, hangjeugd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:21 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Die twee die je noemt zijn niet echt de beste buurten van Utrecht, vooral 't Goylaan niet, dat is gewoon ronduit slecht.
En voor zover ik weet is Sterrenwijk niet een deel van Tolsteeg, maar een wijk op zich.
Noem de inwoner van Utrecht geen Utrechtenaar. Een inwoner van Utrecht is een Utrechter. Een Utrechtenaar is een homosexuele Utrechter.quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo, nog 4 dagen en dan ben ik ook Utrechter.![]()
Daar woon ik ook dichtbijquote:Op donderdag 24 november 2005 09:38 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Zuilen Noord, is dat bij de Beatrixstraat, Muinck Keizerlaanetc ?
Nog 5 maanden wachten, shit![]()
[afbeelding]
Lief zeg, je roze plintjesquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Nog twee nachtjes slapen voor ik definitief afscheid kan nemen van Ame:rsfoort. Nou ja. Ik werk er nog wel. Maar toch!Utrecht
.
Hier een stukje woning:
[afbeelding]
Staat inmiddels al lekker vol met rotzooi.![]()
Lekkere ruimte, daar valt genoeg mee te doen!quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Nog twee nachtjes slapen voor ik definitief afscheid kan nemen van Ame:rsfoort. Nou ja. Ik werk er nog wel. Maar toch!Utrecht
.
Hier een stukje woning:
[afbeelding]
Staat inmiddels al lekker vol met rotzooi.![]()
Supermarkten ver weg? Vanaf Tolsteeg ben je zo bij de AH, of op het Smaragdplein bij de Edah of C1000. In Lombok heb je aan het begin (Damstraat) een AH, en op de Groeneweg een Nettorama en een Aldi. In Oog in Al heb je een AH, en ben je ook zo op Kanaleneiland bij een AH en Edah.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:19 schreef FatherJack het volgende:
[..]
Lekkere ruimte, daar valt genoeg mee te doen!
Zelf wil ik verhuizen binnen Utrecht, maar zou niet weten welke wijk wat voor me zou zijn. Amsterdamsestraatweg ben ik toch een beetje gek op geworden... Is de afgelopen jaren alleen maar relaxter geworden. Tolsteeg leek me ook wel wat of Oog en al aan de kanaal kant, maar ik kom er echt niet uit. Zodra je een wijk in gaat zit je meteen ver van de supermarkten, turkse/marrokaanse winkeltjes en het station.
Dan woon je waarschijnlijk in hetzelfde flatgebouw als ik, want ik heb hetzelfde uitzicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:03 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is het uitzicht aan de achterkant, aan de voorkant heb ik uitzicht op de Dom, de Inktpot, Beatrix Theater, Rabobank gebouw etc.
Ooooh nee, dan toch niet, haha. Jij kijkt dan aan de achterkant van jouw flat tegen de achterkant aan van het flatgebouw waar ik aan de voorkant van mijn flat de voorkant van zie. Snap je het nog?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:45 schreef zwahiel het volgende:
Nu ga ik naar Lombok toe, zijstraatje van de Vleutenseweg (goeie kant dus!) vlak bij dat schooltje waar ze die nieuw bouw aan het bouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |