de huur die je betaald is natuurlijk je hypotheek, maar studentenstudio geeft je de eerste 2 jaar korting, daarom betalen wij stukken minder de eerste 2 jaar. Maar als je naar de huurmarkt in Utrecht kijkt is kopen per maand altijd goedkoper dan huren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Wow. Dat wil ik ook volgend jaareen klein appartementje
Maar is dit nou veel voordeliger dan huren? Uiteindelijk betaal je toch eigenlijk gewoon huur? ik heb er geen verstand van . Of wacht, als je er uit gaat, hoe doe je dat dan? Verkopen?
![]()
Zuilen Noord, is dat bij de Beatrixstraat, Muinck Keizerlaanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:37 schreef michiel1225 het volgende:
Om maar ff terug te komen;
Zuilen Noord is trouwens ook prima te doen, maar niet richting het centrum want dan verpaupert de wijk vrij rap.
en 1tje bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Takemenow het volgende:
Allemaal Transwijkers hier! Wat gezellig![]()
Buurman.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef upbeat het volgende:
en 1tje bij![]()
![]()
Trotse bezitter van een appartement in de Van Eysingalaan![]()
Buurman.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef upbeat het volgende:
en 1tje bij![]()
![]()
Trotse bezitter van een appartement in de Van Eysingalaan![]()
Ondiepquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef Da_QQ het volgende:
Hi, ik heb in Wittevrouwen en Ondiep gewoond en nu woon ik in Tolsteeg.
In Wittevrouwen ben ik opgegroeid, het is er leuk maar de laatste jaren wel heel erg veryupt. Dat vind ik jammer.
Ondiep was gezellig, heb er mijn hele studententijd gewoond en toen ik voor een eigen huis ging kijken, in eerste instantie ook daar. Uiteindelijk werd ik echter verliefd op mijn flatje hier in Tolsteeg - voor insiders: ik kijk nu uit op links het winkelcentr m en rechts de kinderboederij- en daar woon ik nu... één week!
Homo?quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo, nog 4 dagen en dan ben ik ook Utrechtenaar.![]()
Van den Boschstraat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:45 schreef zwahiel het volgende:
Nu ga ik naar Lombok toe, zijstraatje van de Vleutenseweg (goeie kant dus!) vlak bij dat schooltje waar ze die nieuw bouw aan het bouwen zijn. 't is er ook goed te doen, slaap nu nog zeg maar in mijn oude kamer, maar ben het meeste daaro. Beetje schilderen electra goed aanleggen (had maar 3 stopcontacten en wil niet met verlengsnoeren en zo werken) Maandag of dinsdag ga ik definitief over verhuizen en dan woon ik lekker in Lombok. Ver weg van Hoograven en de ellende hiero. De straat waar ik ga wonen herbergt vrij veel jonge gezinnen zonder hangjongeren die de hele nacht voor je huis rondhangen zoals nu het geval is!
Ook een leuk detail, ik heb straks niet meer de enige Lada in de straat, in ons kleine korte straatje staan er nog 2 en om de hoek nog eentje
Hetero?quote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo, nog 4 dagen en dan ben ik ook Utrechtenaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |