quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Geloof me, een gemiddeld Veluws dorp is op zaterdagavond gevaarlijker dan Kanaleneiland-Zuid ooit zal zijn.
maar toch blijven nette meisjes zoals ik daar natuurlijk ver vandaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Och, in die wijken in Enschede waar ik heb gewoond heb ik genoeg zooi meegemaakt, er moet nog heel wat gebeuren om dat te overtreffen. En toch heb ik me daar nooit onveilig gevoeld. Geloof me, een gemiddeld Veluws dorp is op zaterdagavond gevaarlijker dan Kanaleneiland-Zuid ooit zal zijn.
Ik woon al vijf jaar in één van die straten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef upbeat het volgende:
Ook Bijnkershoek, Beneluxlaan, Van Eysingalaan en de Teldersbaan staan op de lijst.
Dat werkt toch prettiger.. een beetje een idee hebben wat er "goed" is .. en waar het "fout" gaat. Tot zover spreken de woningen in Transwijk me toch ietsje meer aan.. met name de Van Bijkershoeklaan ziet er (op de foto) erg mooi uit. Maar ook de Van Eysingalaan is niet slecht.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Kanaleneiland begint aan de overkant van de Beneluxlaan (die drukke weg waar de trambaan loopt.) Dat is wel dichtbij, maar ik heb altijd het gevoel dat die Beneluxlaan als een soort buffer werkt.
Klinkt gaaf. Jammer dat je link het niet doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef Blik het volgende:
ik ga waarschijnlijk in februari in Utrecht wonen, via www.studenstudio.nl en hulp van mijn ouders daar waarschijnlijk een huisje kopen. Zijn al wezen kijken en ziet er allemaal prima uit. en het mooiste is nog, ik en mijn vriendin betalen samen het eerste jaar nog minder dan 200 euro per maand...plus krijgen ook nog een Ikea-waardebon van 2500 euro (mooi voor de vloer en banken enzo)
hoop zo dat het doorgaat
En waar blijven de foto's????/quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:29 schreef Takemenow het volgende:
Gelukkig is het topic over mijn stadsie weer open!
Ben nu bijna klaar met mn huisje in Transwijk, nog wat likjes verf en laminaat en dan kunnen de meubels er in
www.studentenstudio.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt gaaf. Jammer dat je link het niet doet.
Buurman,quote:
Buurvrouw,quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik woon al vijf jaar in één van die straten.![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik laatst 's ochtends in mijn straat een grote zwartgeblakerde plek ter grootte van een auto op straat zag
Wow. Dat wil ik ook volgend jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef Blik het volgende:
[..]
www.studentenstudio.nl
daar kun je studentenkamers en starters woningen kopen ipv huren, met behulp van mijn ouders (die garant staan) kan ik samen met vrindin een huisje kopen. Mijn ouders staan dus garant en ik betaal de "huur" (hypotheek). Ik betaal incl. OZB en opstalverzekering, service-kosten etc. rond de 500 euro, komt dus niks meer bij. Hebben eigen badkamer, toilet en keuken. Enige nadeel is dat het klein is (33 vierkante meter in totaal). Het eerste jaar krijgen we een korting van bijna 300 euro van studentenstudio waardoor we het eerste jaar maar 200 euro betalen per maand. En we krijgen ook nog een Ikea-waardebon van 2500 euro dus we kunnen de vloer en banken en een oven (zit er niet in) daar nog van kopen.
hebben vrijdag een gesprek en dan weten we meer, het ligt in de wijk Zuilen, 10 a 15 minuten fietsen, straat is nijenrodeplantsoen, vlakbij de amsterdamsestraatweg dus dat is ook wel relax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |