Die twee die je noemt zijn niet echt de beste buurten van Utrecht, vooral 't Goylaan niet, dat is gewoon ronduit slecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:01 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen op het oog. oa bij het Tolsteegplantsoen en ´t Goy laan in de buurt. Ik ben niet echt bekend in Utrecht, maar wil wel graag weten of het in die buurten een beetje OK is.
Welk gedeelte van Tolsteeg is Sterrenwijk? Dan ga ik dat maar proberen te ontwijken![]()
Wat ze nu Tolsteeg noemen was vroeger toch gewoon Hoograven?? Mijn oma woonde vroeger, als in zo'n 30 jaar geleden, op het Beatrixplein (staan nu een paar huizen te koop, zucht, jeugdsentiment als ik dat zie) en ik weet niet beter dan dat dat Hoograven was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:21 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Die twee die je noemt zijn niet echt de beste buurten van Utrecht, vooral 't Goylaan niet, dat is gewoon ronduit slecht.
En voor zover ik weet is Sterrenwijk niet een deel van Tolsteeg, maar een wijk op zich.
De grens is 133.725 euro, ik zit er nu boven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:00 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met je woonvergunning? (of koop je boven die grens?). Ben je als je in Amersfoort werkt toch economisch gebonden aan Utrecht?
Gaaf! succes. Dat was een huis in Transwijk toch??quote:
Is vlgs mij nog vrij lastig, een leuke kamer vinden in Utrecht. Doe je dat via de "officiële" kanalen of het "via-via" netwerk??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:33 schreef innepin het volgende:
Ik moet volgend jaar ook verkassenIk woon nu heeeerrrrrrlijk in Rijnsweerd Zuid, jaja rijkelullenwijk. Het lijkt me geweldig om een kamertje in Wittevrouwen te vinden
Maar ja, he. Ik zie wel
Ja, en dan weet iedereen hier zometeen mijn nieuwe adres, dacht het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:50 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Gaaf! succes. Dat was een huis in Transwijk toch??
Via funda?? (als in doe eens link met beschrijving en foto's enzo)
(valt me mee trouwens die grens voor woonvergunning, dacht altijd dattie hoger was)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:55 schreef Sprookjesbos het volgende:
[afbeelding]
Het duurt voor mij nog een half jaar, maar dit issum![]()
Dat kun je toch wel even weg editten ofzo. Of je haalt een foto op andere wijze hier naartoequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, en dan weet iedereen hier zometeen mijn nieuwe adres, dacht het niet.
De Muinck Keizerlaan (Zuilen)quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel even weg editten ofzo. Of je haalt een foto op andere wijze hier naartoe![]()
Cewl, ziet er goed uit!quote:
Leuk. Ik vind dat parkje aan de achterkant van de flat ook erg leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Moederhaard, beetje oud beestje, maar als ie het nog een paar jaar uitzingt vind ik het goed, daarna kijk ik wel of er een combi-ketel in kan. En hoeft er weinig aan te gebeuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |