Ik betwijfel of deze neger leraar dit aanbod zou geven aan Jett.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett doet het zelf het zelf gratis.
Ze valt op negers
Tis een daad voor de maatschappij van hem. Wat een offer. Held !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ban aanvraag mag niet dan krijg je zelf een ban
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef rotskibo het volgende:
ik zou alleen een geile lerares beffen en/of neuken voor de rest nikksssssss.
Het moet iets met hip hop en R&B ofso,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Neuralnet het volgende:
Opnemen, housebeat eronder en laten draaien op het eerst volgende schoolfeest.
met hardcore ofsoquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef Neuralnet het volgende:
Dan is het toch juist goed om iets anders te doen en het zo te bespotten?
wat je zegt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Op verzoek van de leraar maak ik een sjieke slipdat is toch wel het toppunt van wat ik zou doen hoor
Precies, zou ik ook doen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik zou 't never nooit niet doen, als je zoiets doet blijft het je leven lang achtervolgen. Dan maar een jaartje over en die neger aangeven![]()
Een lerares zou ik gewoon een beurt geven inderdaad voor een 7,5.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou de docente best een veeg gegeven hebben, mits ze niet te dik was...![]()
Voor een 7.5 maar, ligt natuurlijk aan kwaliteit he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Een lerares zou ik gewoon een beurt geven inderdaad voor een 7,5.
Die 7,5 is genoeg om over te gaan. In die wetenschap zou ik 'n leuke lerares Frans best een beurt geven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor een 7.5 maar, ligt natuurlijk aan kwaliteit he..
Kietelt dat dan zo in je kont?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou op de grond liggen van het lachen.
Hehe... maar je moet inderdaad direct weglopen, politie + directie inschakelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:05 schreef Brembo het volgende:
Nee zeggen, en dan naar directie lopen. Politie bellen terwijl je in de gang loopt. Voor sexuele intiemidatie. Directie onslaat die vent, jij raakt emotioneel en kan het allemaal niet meer aan. Dient een klacht in van het laatste toets...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Life het volgende:
Wat hadden jullie pubers gedaan in dit scenario?
Hoor ik daar Blinky?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Die 7,5 is genoeg om over te gaan. In die wetenschap zou ik 'n leuke lerares Frans best een beurt geven.
Namen!quote:Heb genoeg ervaring met pedo's en omkooppraktijken
En als het een man was van het ras dat je prefereerd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:33 schreef Brechtje het volgende:
Haha dat zou ik nooit doen bij een neger, nee nooit.Dan maar niet overgaan, lekker boeiend..
Watskeburt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
Roy Janssen (destijds) uit Weert...![]()
(nou hoop ik dat daar geen 2 Roy Janssens wonen)
Ik vroeg me niet af waar, maar wat voor een school.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt écht niet alleen in de Randstad hoor, kan ik je vertellen.
kan ik alleen maar van dromenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
Laatst had ik gewoon wéér een lerares die het me aanboodt.![]()
Oke, ik zou hier niet vies van zijn. Een lerares van ongeveer 30 jaar kan opzich wel. En dan ben ik geeneens veeleisend, ze mag opzich best wel wat wegen, en haar hoofd hoeft niet al te knap zijn, ik doe mijn ogen wel dicht. Meer problemen heb ik met leraressen die erg dik zijn. Ik vind het dan niet fijn van ze als ze op mij gaan liggen.
Maar deze lerares was gewoon écht heel lelijk. Ze heeft serieus cup A. Dat is jammer want zoiets moet van twee kanten komen, en dan heb ik niet iets om even goed mijn tanden in te zetten. Maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Het was voor literatuur, en ik had alle acht boeken geeneens gelezen, dus ik had eigenlijk geen andere keuze.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef Neuralnet het volgende:
Tuurlijk mensen. In je dromen. De lerares ziet jou wel zitten.
En toen werd je wakker met een natte onderbroek .........quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
Oke, ik zou hier niet vies van zijn. Een lerares van ongeveer 30 jaar kan opzich wel. En dan ben ik geeneens veeleisend, ze mag opzich best wel wat wegen, en haar hoofd hoeft niet al te knap zijn, ik doe mijn ogen wel dicht. Meer problemen heb ik met leraressen die erg dik zijn. Ik vind het dan niet fijn van ze als ze op mij gaan liggen.
Maar deze lerares was gewoon écht heel lelijk. Ze heeft serieus cup A. Dat is jammer want zoiets moet van twee kanten komen, en dan heb ik niet iets om even goed mijn tanden in te zetten. Maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Het was voor literatuur, en ik had alle acht boeken geeneens gelezen, dus ik had eigenlijk geen andere keuze.
Zielig verhaaltje ditquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
rechtsreeks van www.goedkopesexverhalen.nlquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
de beste post in pub ooit??? IK nomineer hem in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Myers het volgende:
Wederom een interessant vraagstuk, maar vooral een moeilijke, de meningen hierover zullen sterk verschillen.
Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die meteen in paniek naar de politie rennen, het ligt er dus maar net aan hoe ambitieus je bent en of je veel voor je toekomst over hebt.
Wat ik zelf zou doen kan ik zo niet inschatten, dit zal sterk afhangen van de lengte van zijn penis. Tevens is dat hier ook meteen de hoofdzaak, daarom pleit ik voor duidelijke schoolregels in dit soort situaties; een maximale penislengte moet ingevoerd worden, die bepaald of een leraar een leerling mag penetreren of niet, vooral bij de wat jongere leerlingen is deze regel van belang. Overschrijdt een leraar de maximale penislengte (wat bij negers dus vaak het geval zal zijn), dan zal deze leraar alleen om orale seks mogen vragen in ruil voor een hoger cijfer, geen penetratie dus. Ik meende ergens te lezen dat Femke Halsema binnenkort kamervragen gaat stellen over dit onderwerp en zelfs met een heus voorstel gaat komen om een reeële maximale penislengte in te voeren.
Zei de overgeile nerd..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef rotskibo het volgende:
ik zou alleen een geile lerares beffen en/of neuken voor de rest nikksssssss.
Directe link?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:08 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
rechtsreeks van www.goedkopesexverhalen.nl![]()
Misschien kun jij me uitleggen waarom ze eerder op het voorstel van een blanke leraar in zouden gaan dan tegen een zwarte leraar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Myers het volgende:
Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg.
godsammequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Myers het volgende:
Wederom een interessant vraagstuk, maar vooral een moeilijke, de meningen hierover zullen sterk verschillen.
Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die meteen in paniek naar de politie rennen, het ligt er dus maar net aan hoe ambitieus je bent en of je veel voor je toekomst over hebt.
Wat ik zelf zou doen kan ik zo niet inschatten, dit zal sterk afhangen van de lengte van zijn penis. Tevens is dat hier ook meteen de hoofdzaak, daarom pleit ik voor duidelijke schoolregels in dit soort situaties; een maximale penislengte moet ingevoerd worden, die bepaald of een leraar een leerling mag penetreren of niet, vooral bij de wat jongere leerlingen is deze regel van belang. Overschrijdt een leraar de maximale penislengte (wat bij negers dus vaak het geval zal zijn), dan zal deze leraar alleen om orale seks mogen vragen in ruil voor een hoger cijfer, geen penetratie dus. Ik meende ergens te lezen dat Femke Halsema binnenkort kamervragen gaat stellen over dit onderwerp en zelfs met een heus voorstel gaat komen om een reeële maximale penislengte in te voeren.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG
wtf gek je gaat toch geen leraar van 50 neuken met zijn lul helemaal onder de haren
Hmm, en jij vindt jezelf niet een heel klein beetje een hoer dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kliktequote:
Een heel klein beetje ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:34 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, en jij vindt jezelf niet een heel klein beetje een hoer dan?![]()
jij twijfelt aan Mo?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef Neuralnet het volgende:
Tuurlijk mensen. In je dromen. De lerares ziet jou wel zitten.
En wat dan als ie daarna zegt: "Wahaha je krijgt nog steeds een onvoldoende 11einszweidreishift!!eone:Ddd;D"quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Je weet wat ik dan zal zingen he ?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En wat dan als ie daarna zegt: "Wahaha je krijgt nog steeds een onvoldoende 11einszweidreishift!!eone:Ddd;D"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |