De tuinen heeft wel 'n wat groter assortiment Celestial Seasonings...quote:
Ik heb ook een pickwick box, ik weet alleen niet waar hij in hemelsnaam gebleven is. Huh, hij zal toch niet op zijn, zo snel..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:14 schreef Chandler het volgende:
ik heb hier nu zo'n 30 soorten thee en dat is dan exclusief de stuks die in me pickwick box zitten..
Die zit toch in de Rooibosvariatie verpakking van PW? Ik hou er niet van, maar ik kreeg 3 doosjes thee bij een theekistje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:29 schreef Wolkje het volgende:
ik vind rooibos melisse thee lekker, maar die is nu op, en ik kan hem nergens meer vinden![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Lidia het volgende:
Gewoon simpel: Earl Grey met een schep suiker
Apart, bij mij is het een paar dagen later altijd binnen..even mailen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef Gesloten het volgende:
Podverdorie. M`n bestelde thee is nog niet binnen
Als het morgen niet binnen is met de post stuur ik ze een mailtjequote:Op maandag 7 november 2005 14:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Apart, bij mij is het een paar dagen later altijd binnen..even mailen?
Wat voor soort smaak zit daar aan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo, ik blijf het zeggen:Lapsang Souchong
.
[afbeelding]
De lekkerste thee ooit. En de Twiningsverpakking.
Ik las tepelklemmen, en ging er zelfs serieus over nadenken waarom dat bij een pakketje thee zit.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef Gesloten het volgende:
De thee is binnen, het pakketje had een kleine vertraging omdat de theelepelklemmen uitverkocht waren.
Het klinken wel allemaal als heel aparte smaken. Misschien dat ik het ook eens probeer.quote:Heb 14 proefdoosjes + een zakje met een rooisbos die nog niet in het assortiminent zit. Heb de smaak cafe creme net gehad en drink nu een turkse appelthee. En ze smaken goed![]()
Alleen bij het ruiken van sommige proefdoosjes liep het water al in m`n mond![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik las tepelklemmen, en ging er zelfs serieus over nadenken waarom dat bij een pakketje thee zit.
quote:Het klinken wel allemaal als heel aparte smaken. Misschien dat ik het ook eens probeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |