Ja, dat doe ik inderdaad ook. Ook met de lentethee overigens, maar daar heb ik gisteren het laatste zakje van opgemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef Maerycke het volgende:
Herfstthee van Pickwick. Gewoonweg een heerlijke thee. Ieder jaar sla ik enorme voorraden in zodra het weer beschikbaar is om daar de rest van het jaar van te genieten
Verkeerd inkoopbeleidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad ook. Ook met de lentethee overigens, maar daar heb ik gisteren het laatste zakje van opgemaakt
sowieso zijn de theemelanges van celestial seasonings wel erg lekker...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
Te koop bij de Tuinenecht heerlijke groene thee.
Ik ken ze eigenlijk niet. Toch maar eens naar de Tuinen om mijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
sowieso zijn de theemelanges van celestial seasonings wel erg lekker...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 of andere vage aardbei slagroom smaak thee
Die heeft mijn broertje per ongeluk gekocht bij mijn ouders thuis: rooibos thee met aarbeien slagroom smaak. Dat denk ik in ieder geval, want het ruikt al zo verschrikkelijk zoet naar aarbei/slagroom, dat ik er niet aan durf te beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
momenteel zoethout, op mijn werk.
thuis celestial seasonings, of 1 of andere vage aardbei slagroom smaak thee
Werkt het echt, of alleen al lekker ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:23 schreef ivetje het volgende:
Die celestial seasoning Sleeptime tea ofzo. Van die thee voor het slapen gaan, met zo'n beertje op de verpakking. Gewoon bij AH
Deze dus
[afbeelding]
Dat is lapsang souchon, best lekker met veel suiker en melk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:57 schreef Quinazoline het volgende:Kheb hier trouwens ook nog een aantal zakjes liggen en de thee die je daarvan zet die ruikt naar sigaretten as. Dat is echt de vies-ste thee die ik ooit geproefd heb.
waar kun je dat halen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Bananen thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |