dan wel graag de fresh lemon sencha met lemongrassquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef Solitarias het volgende:
"Groene thee uit Japan, stelselmatig het beste......, en nog lekker ook
Of zoals de Japanners zeggen: Santee, Antonsan"!
Theetuintje heeft honingtheequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Wolter het volgende:
Nee idd. Je hebt gelijk ook. Die is er niet meer. Dus dit wordt mijn laatste doosje..
Is die er al lang niet meer?
Nou, dan maar een andere verslavende smaak zoeken. Vond framboos echt de lekkerste. Alleen in de winter koos ik vaak voor honing. Heb wel eens geprobeerd zelf honingthee te maken. Maar dat wil niet..
Bedankt voor de link! Heb gelijk wat ingeslagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Na een eerdere succesvolle bestelling bij Theetuintje.nl nog eens 1 gedaan. Ze hebben nu ook proefdoosjes. Zoals je kan zien heb ik voorlopig genoeg te testen, geweldig!Ik begin straks met de Witpunt huismelange
Even proeven wat er zo bijzonder aan witpunt thee is.
Ja. MAar het kan overigens ook dat er grotere 'porties' van iets bijzitten die niet in 1 doosje pakken want ik zag wel 1 dubbele. Heb het nog niet uitgebreid bekeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef Gesloten het volgende:
Heb je er ook 12 besteld? Dan hoop ik er ook meer te krijgen
Die verkopen wij ook bij Appiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
Te koop bij de Tuinenecht heerlijke groene thee.
De tuinen heeft wel 'n wat groter assortiment Celestial Seasonings...quote:
Ik heb ook een pickwick box, ik weet alleen niet waar hij in hemelsnaam gebleven is. Huh, hij zal toch niet op zijn, zo snel..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:14 schreef Chandler het volgende:
ik heb hier nu zo'n 30 soorten thee en dat is dan exclusief de stuks die in me pickwick box zitten..
Die zit toch in de Rooibosvariatie verpakking van PW? Ik hou er niet van, maar ik kreeg 3 doosjes thee bij een theekistje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:29 schreef Wolkje het volgende:
ik vind rooibos melisse thee lekker, maar die is nu op, en ik kan hem nergens meer vinden![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Lidia het volgende:
Gewoon simpel: Earl Grey met een schep suiker
Apart, bij mij is het een paar dagen later altijd binnen..even mailen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef Gesloten het volgende:
Podverdorie. M`n bestelde thee is nog niet binnen
Als het morgen niet binnen is met de post stuur ik ze een mailtjequote:Op maandag 7 november 2005 14:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Apart, bij mij is het een paar dagen later altijd binnen..even mailen?
Wat voor soort smaak zit daar aan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo, ik blijf het zeggen:Lapsang Souchong
.
[afbeelding]
De lekkerste thee ooit. En de Twiningsverpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |