abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:24:31 #301
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_38946282
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Wel even laten weten hoe het was hè
Bij deze:
de treintrip was toch vrij lang. Als je de wachtmomenten meerekent was ik zo 9 uur onderweg. Waarschijnlijk ga ik een paar dagen al vliegend naar Barcelona in juli, dus kan ik daaraan wennen om vervolgens met wat meer gemak naar andere steden te vliegen. Het verblijf verliep prima, vrijdagavond een 'pre-album' concert van Keane in de Astoria, bijna sprookjesachtig interieur. Zaterdag 's ochtends National Gallery platgelopen, tussendoor een traantje weggepinkt bij een favoriete schilder van mij, Turner. Het was voor het eerst dat ik werk van hem zag, 'in real' wel te verstaan.
's Middags wezen shoppen op Oxford street, met een leuk zijstraatje: Berwick street. 's Avonds film gepakt op Leicester square. De volgende ochtend nog even naar een kleine expo in de kelders van de St. Pancras church en begin middag mijn spullen opgepikt bij het hostelletje waar ik verbleef op Euston road en huiswaarts.
Het was dus allemaal heel vluchtig, maar het viel me op hoe snel ik me er thuis voelde. Het was blijkbaar te zien, want ik werd meerdere malen gevraagd de weg te wijzen. En dat voor iemand die sinds 5 jaar niet meer in Londen is geweest. (die ene keer Londen 5 jaar geleden stelde overigens geen zak voor )

Kortom: zeker voor spoedige herhaling vatbaar.
pi_38950641
Volgend deel:

Londen deel 4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')