mooi dus met een beetje mzzl kunnen we dit weekend wel de bevalling verwachten.quote:
Inderdaad, zo zwaar is dat niet, Chantal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:20 schreef arneaux het volgende:
Och NOVA is zo zwaar he Chan, nou nou nou. Domme doos.
moet je eerst wel iets uploadenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Mag ik even offtopic? De bevalling is toch nog niet begonnen, verder alles rustig...
[offtopic]
Ik probeer een usericon te maken via 'wijzig profiel'. Lukt niet. Usericonmanager is een lege pagina. What to do? Where to go?
[/offtopic]
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef Coos het volgende:
Net thuis. Geen tijd meer om voor de uitzending alles door te lezen.
Is er nog iets gebeurd??
Thnx, maar onderaan wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onderaan kan je bladeren in je pc en een plaatje uitzoeken die je kunt uploaden.
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef Coos het volgende:
Is er nog iets gebeurd??
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef Coos het volgende:
Is er nog iets gebeurd??
ojee, ook dat nog?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:27 schreef APK het volgende:
Joost trekt zijn favoriete shirt aan voor het debat.![]()
Volgens mij kunnen nieuwe users alleen maar een webicon opladen.quote:
Ja, natuurlijk! De vraag is dus eigenlijk: waar doe je dat. Als ik daar eenmaal ben lukt het me vast welquote:
Als het voor nieuwe users anders is dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen nieuwe users alleen maar een webicon opladen.
Plaatje ergens uploaden en dan de url copy/pasten in het 'wijzig profiel' scherm.
Er is simpelweg geen ruimte om watdanook te uploaden. Ik heb begrepen dat het een technisch probleem is en met schijfruimte te maken heeft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen nieuwe users alleen maar een webicon opladen.
Plaatje ergens uploaden en dan de url copy/pasten in het 'wijzig profiel' scherm.
Mooie samenvatting.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nee
Tanja is nog steeds niet bevallen
Rob heeft nog steeds een kunstbeen
Roel heeft nog steeds ¤10.000,-
Menno lijkt nog steeds op een kaalgeschoren kip
Dido didoot nog steeds
Ingrid duimt nog steeds
Lieske is nog steed Lieske
Chantal gnagnaat maar door
Natalie heeft nog steeds een piepstem
en Joost...tsja.....
![]()
Is mij ook niet gelukt, heb hem ergens anders gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! De vraag is dus eigenlijk: waar doe je dat. Als ik daar eenmaal ben lukt het me vast wel![]()
http://www.filedump.nl/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! De vraag is dus eigenlijk: waar doe je dat. Als ik daar eenmaal ben lukt het me vast wel![]()
CGJung waardeert dat met een heleboel tot de macht heleboelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.filedump.nl/
GVD, wat ben ik behulpzaam vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |