je geeft de voorkeur aan de Tanja bevalling?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Kan Tanja niet gaan bevallen ofzo....
Heb ik tenminste nog iets aan m'n vrije weekend....
*schrikbeelden heeft van hele weekend tijd voor streams en dan spelletjes te moeten kijken*
Ik geef de voorkeur aan de blote kont van Linda... Maar aangezien dat er niet meer inzit ga ik maar voor een bevalling... Bij voorkeur zo eentje waarbij je Tanja dus wél hoort schreeuwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:29 schreef Wup het volgende:
[..]
je geeft de voorkeur aan de Tanja bevalling?
Kijk dat bedoelde ik nou met mijn post dat de bevalling wel mocht beginnen, is het binnen no-time topdrukte hier....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:39 schreef Maurisico het volgende:
wow.. 8 minuten tussen de posts... iedereen is massaal afgehaakt vanwege de spelletjes-malaise....
Misschien is de rest van het land wel afgeslotenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:40 schreef Maurisico het volgende:
Alleen Tilburg zit nog op de SC....ha flugel!![]()
Heb niet veel te zeggen over de streams vandaag.. gebeurt niet veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:39 schreef Maurisico het volgende:
wow.. 8 minuten tussen de posts... iedereen is massaal afgehaakt vanwege de spelletjes-malaise....
Amsterdam is ook nog onlinequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien is de rest van het land wel afgesloten
Ik hoop trouwens écht niet dat we de komende periode alleen maar spelletjes mogen bekijken...
hahahaha een mens mag hoop hebbenquote:
Ik ben ook voor bevallen nu ofzo, heb toch niets te doen vanavond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Kan Tanja niet gaan bevallen ofzo....
Heb ik tenminste nog iets aan m'n vrije weekend....
*schrikbeelden heeft van hele weekend tijd voor streams en dan spelletjes te moeten kijken*
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ben ook voor bevallen nu ofzo, heb toch niets te doen vanavond.
Ow ja, ik ook, zondag in de loop van de dag is ook prima. Maar dan wil ik vanavond nog andere actie. (Gebeurt niet, maar ok)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar even niet bevallen tot zondag, ik ben morgen de hele dag weg.
Kweetniet of Tanja daar zin an heeft....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar even niet bevallen tot zondag, ik ben morgen de hele dag weg.
Op stream 5 liggen bart en linda te neukenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk dat bedoelde ik nou met mijn post dat de bevalling wel mocht beginnen, is het binnen no-time topdrukte hier....
You're such a tease...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op stream 5 liggen bart en linda te neuken
het mens heeft nergens zin in maar het kind wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Kweetniet of Tanja daar zin an heeft....![]()
24 oktoberquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef MissX het volgende:
wanneer was ze eik uitgerekend?
Zijn er misschien CO2 Bars die dat arme meisje willen sponsoren ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
het mens heeft nergens zin in maar het kind wel.
Die zal genieten van de rookvrije ruimte![]()
Echt iets voor Tanje als de vliezen breken "hè nee, daar heb ik nu geen zin in hoor"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
het mens heeft nergens zin in maar het kind wel.
Die zal genieten van de rookvrije ruimte![]()
Dat is inclusief de 'tien dagen'quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zijn er misschien CO2 Bars die dat arme meisje willen sponsoren ??![]()
...en dan Hummie die roept dat BB wel nieuwe vliezen voor haar koopt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt iets voor Tanje als de vliezen breken "hè nee, daar heb ik nu geen zin in hoor"
De zuurstof is voor de baby, wat je met Tanja wil doen is geheel jouw zaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
moet ze aan het gas?
eerst die baby eruit, vind ik zielig![]()
Wil je dat kind vergiftigen met kooldioxyde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zijn er misschien CO2 Bars die dat arme meisje willen sponsoren ??![]()
Gemiddeld komen die eerder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:12 schreef MissX het volgende:
Isabeau: jij weet dat vast wel, komen kinderen van moeders die roken gemiddeld vroeger/later of maakt het weinig uit?
Als het kind enigszins op haar moeder lijkt dan komt ze eruit als ze er zin in heeft en trekt zich niks aan van de BB-wekdienstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:12 schreef MissX het volgende:
Isabeau: jij weet dat vast wel, komen kinderen van moeders die roken gemiddeld vroeger/later of maakt het weinig uit?
CO2 is toch zuurstof, kheb nooit goed opgelet tijdens scheikundequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je dat kind vergiftigen met kooldioxyde?![]()
O2 is zuurstofquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
CO2 is toch zuurstof, kheb nooit goed opgelet tijdens scheikunde![]()
eerder, ze hebben zuurstof tekortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:12 schreef MissX het volgende:
Dank U, CGJung gaat zich nu ff een tijdje schamenquote:
Onderaan kan je bladeren in je pc en een plaatje uitzoeken die je kunt uploaden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:16 schreef demins het volgende:
Mag ik even offtopic? De bevalling is toch nog niet begonnen, verder alles rustig...
[offtopic]
Ik probeer een usericon te maken via 'wijzig profiel'. Lukt niet. Usericonmanager is een lege pagina. What to do? Where to go?
[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |