Pauper met je magenta avatar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:58 schreef mordradead het volgende:
ik wil zelda niet
NOOIT een oude console verkopen. Krijg je achteraf altijd spijt van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:40 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb mijn gamecube verkocht want ik had geld nodig. En ik mis hem
.
18 novemberquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:06 schreef Cheiron het volgende:
GRR!! mn Cube is aan het overlijden. Groene strepen door het beeld, flikkerend beeld, vastlopers all over the place. Tell me it isnt true..
Wanneer komt die Mario Soccer bundel uit?
Je bent je nick niet waardigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef gamecube_master het volgende:
Met die internetcode kun je je score vergelijken met die van anderen. Items, snelheid etc word allemaal bijgehouden en vergeleken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Cerbie het volgende:
Mijn Cube doet het al sinds de launch perfect
Beyond Good and Evil is leuk, al had het wel iets minder "voor achtjarigen" mogen zijn, maar misschien komt dat doordat het Nederlands gesproken is.
Ik weet niet of er nog iemand met het spel is, maar wat heeft die 'internetcode' voor nut, wat kun je unlocken?
En dan nog een PSP avatar ookquote:
De mijne op wat vastlopers doet het op wat vastlopers na nu zo'n 3 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Cerbie het volgende:
Mijn Cube doet het al sinds de launch perfect
Ik denk het wel, de N64 vond ik ook een zeer stabiele console.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua hardware is het ook gewoon de beste consoleNog nooit vastlopers gehad of iets dergelijks. Hopen dat ze dit ook weer bij de Revo kunnen voortzetten.
Nou, het kindje van vrienden van mijn ouders (je ontmoet nog wat mensen op verjaardagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, heb de RGB kabel vervangen door de standaard kabel, toen door de kabel van de N64: allemaal hetezelfde resultaat..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:54 schreef Cerbie het volgende:
Vetquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en binnenkort: foto's van een opengereten GC![]()
Dat meen je toch niet hequote:Op maandag 17 oktober 2005 06:29 schreef chibibo het volgende:
Die witte Gamecube moet ik ook hebben, maar ik heb geen zin om m'n platinum cube te verkopen, dus waarschijnlijk komen er twee cubes bij mij in huis.
Eternal Darkness is briljant..... echt heel coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ye olde sidescroller![]()
![]()
Alleen om de naam wil ik die al halen!
Chibi Robot en Zelda zijn de games die ik in elk geval nog wil. Fire Emblem lijkt me ook heel tof maar dat soort games speel ik liever handheld.
Toch gaat de cube binnenkort weer warm draaien! Ik heb Eternal Darkness en Luigi's Mansion nog liggen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Luigi's Mansion is leuk gekquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Darkness is briljant..... echt heel cool![]()
Wat je met Luigi's Mansion doet is me een serieus raadsel![]()
Ik wil hem wel van je lenenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Darkness is briljant..... echt heel cool![]()
Wat je met Luigi's Mansion doet is me een serieus raadsel![]()
Wow, ik heb mijn gamecube verkocht voor ¤ 120,- met 2 controllers, memorykaartjegeval en 7 spellenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef Cheiron het volgende:
Nou, het kindje van vrienden van mijn ouders (je ontmoet nog wat mensen op verjaardagen) wil zn gamecube verkopen om een psp te kopen. Nu wil hij 250 euro vangen voor een zwarte gc met 1 controller en 3 games. Dat gaat natuurlijk nooit lukken. Dus nu moet hij overtuigd worden om hem tot de 18e aan mij te lenen/verhuren. Dan koop ik de strikers bundel.
Jawel.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jawel.
Als ik toch 60 euro moet neerleggen voor het spel, dan ben ik wel bereid om 40 euro extra te betalen om er eenwitte cube
bij te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |