Een user als deze lijkt me duidelijk de zachte hand van Herald te behoeven om hem weer de juiste weg te wijzen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:34 schreef eBay het volgende:
Wateenonzin
Een soort eerbetoon, zegmaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:15 schreef Herald het volgende:
ja groen is erg mooi gekozen, doet me denken aan ons aller Tara, en nouja die was natuurlijk ook niet geheel eh onkneus zeg maar
ja een eerbetoon, en ik ben sowieso nog erg groen zeg maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef ThE_ED het volgende:
Een soort eerbetoon, zegmaar.
Het is niet verboden zelf ook de vruchten te plukken van je KNEMod-schapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef Herald het volgende:
ja een eerbetoon, en ik ben sowieso nog erg groen zeg maarsnap je
*wink wink*
En misschien wil Marchien ook wel aan jouw ballen zuigen als je eenmaal groen bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:15 schreef Herald het volgende:
ja groen is erg mooi gekozen, doet me denken aan ons aller Tara, en nouja die was natuurlijk ook niet geheel eh onkneus zeg maar
laten we nou niet gelijk bedreigingen gaan uiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
En misschien wil Marchien ook wel aan jouw ballen zuigen als je eenmaal groen bent.
Zeurende oldbies ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:36 schreef Zebbie het volgende:
Zal ik er dan voor zorgen dat nietsvermoedende baggerende newbies naar [KNE] worden geleid?
Jera was voor ons aan het devvenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Urticaria het volgende:
Té weinig van terecht gekomen.
Ja, om de een of andere reden gaat mijn spelling zienderogen achteruit de laatste tijd. Misschien ligt het toch aan het feit dat mijn monitor niet meer zo'n fijn beeld geeft en ik niet zo lekker zit te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef PsyCha het volgende:
DAMN! Wat een spelfouten in de OP.
nieuw subforum idee: [KNE]quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Het_Biertje het volgende:
WTF is KNE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |