Zal ik nog wel even maken.quote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar, waar is de rest van je lijstje??
Hoort die ook nog bij je all time favo's dan? Zet 'm d'r nog bij dan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
Owja!Die ben ik nog vergeten!
Als ik nou gewoon 25 platen mocht uitkiezen, dan was het veeeeeeeel makkelijker!
Nee, echt?quote:
Beetje flauw dat platen uit 2005 ook al mogen vind ik... de tijdloosheid van nummers van dit jaar valt immers nog te bezien.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje flauw dat platen uit 2005 ook al mogen vind ik... de tijdloosheid van nummers van dit jaar valt immers nog te bezien.
En nee, ik heb niks tegen Racoon.
Buiten dat mist ie het punt wat ik maak.....quote:Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik iets tegen mensen die iets tegen Racoon hebben.![]()
Volgens mij had ik dan nog een oude lijst onder ogen, ik had ze nml niet gespotquote:Op maandag 14 november 2005 13:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Nu breekt m'n klomp! Zie ik opeens Belle & Sebastian, Pixies en zelfs Arcade Fire in de toch doorgaans ultraconservatieve Top-2000 keuzelijst staan!
Ik hou niet van mensen die zich focussen op mensen die hun eigen gemaakte punt missen.quote:Op maandag 14 november 2005 08:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Buiten dat mist ie het punt wat ik maak.....
Jaren '80 en de eerste helft jaren '90 zijn nu toch ook onder hand wel eens gouwe ouwe?quote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef PogueMahone het volgende:
wat had je verwacht dan? het is de lijst van radio 2, dat is meer gouwe ouwe
Jij houdt van dwars zijnquote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zich focussen op mensen die hun eigen gemaakte punt missen.![]()
daarom houden we zo van elkaarquote:Op maandag 14 november 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die dwarsliggen door te zeggen dat anderen houden van dwars zijn.![]()
goeie lijstquote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vreselijk irritant dat kiezen.. Maarja, heb er toch een weten te maken..
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Manic Street Preachers - If You Tolerate This (Then Your Children Will Be Next)
Jeff Buckley - Grace
Jeff Buckley - Last Goodbye
Pink Floyd - Wish You Were Here
Oasis - Don't Look Back in Anger
Bob Dylan - The Hurricane
Bob Dylan - I Want You
Radiohead - Paranoid Android
Coldplay - Trouble
The Veils - Guiding Light
Heb je enigzins gelijk in. Ik houd ook wel an de hedendaagse muziek, maar als ik dan nummers uit de top 2000 hoor moet ik wel bekennen dat dat WEL echte muziek is. Maargoed het is inderdaad wel een 'ouwelullen lijst' welke voor de meeste denk ik toch uit nostalgisch oogpunt is samengesteld. Misschien dat als 'we' straks oud zijn (en mogen worden) de hedendaagse muziek er wel instaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef Hexagon het volgende:
Gatverdamme, ik kan hier niet tegen
Ieder jaar weer ongeveer dezelfde uitgekauwde kutlijst. Plaats voor vernieuwing is er niet. Sensaties van de laatste 15 jaren zijn ver te zoeken. Niks Radiohead, Niks Alanis Morisette, Niks Nirvana, Niks Eminem. Dingen die iets minder standaard zijn zoals dance, metal of Hiphop maken helemaal geen kans. Het is een groot ouwelullen festijn.
En dat was nog niet zo erg geweest wanneer ze niet zo'n walgelijk arrogante houding hadden en doen alsof dit toch wel weer de beste nummers ooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |