Ik ben de eigen keus vergetenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:32 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Geen thomas Berge als eigen keus????![]()
Ennio Morricone![]()
De keuzelijst was enige weken geleden nog heel anders... vreemd.... Beter, dat wel...quote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
Ligt het aan mij of staat er dit jaar veel meer a-typische Radio 2 muziek uit de 80's (Pixies!) en 90's (Radiohead) in?
verrek, nou je het zegt! laat ik dan ook eens wat gaan samenstellenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------
Ligt het aan mij of staat er dit jaar veel meer a-typische Radio 2 muziek uit de 80's (Pixies!) en 90's (Radiohead) in?
Ik vind niet dat de hele lijst terecht is, maar als je kijkt naar Hotel California van The Eagles is er geen enkele artiest die jij noemt die dat kan evenaren. Behalve dat de tekst goed is, zit het muzikaal heel gedegen in elkaar. Dat valt van Eminem en Nirvana maar te betwijfelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef Hexagon het volgende:
Gatverdamme, ik kan hier niet tegen
Ieder jaar weer ongeveer dezelfde uitgekauwde kutlijst. Plaats voor vernieuwing is er niet. Sensaties van de laatste 15 jaren zijn ver te zoeken. Niks Radiohead, Niks Alanis Morisette, Niks Nirvana, Niks Eminem. Dingen die iets minder standaard zijn zoals dance, metal of Hiphop maken helemaal geen kans. Het is een groot ouwelullen festijn.
En dat was nog niet zo erg geweest wanneer ze niet zo'n walgelijk arrogante houding hadden en doen alsof dit toch wel weer de beste nummers ooit zijn.
Zo'n ontzettend slaapverwekkend nummer is sindsdien nooit meer gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de hele lijst terecht is, maar als je kijkt naar Hotel California van The Eagles is er geen enkele artiest die jij noemt die dat kan evenaren. Behalve dat de tekst goed is, zit het muzikaal heel gedegen in elkaar. Dat valt van Eminem en Nirvana maar te betwijfelen.
Zelf The Ketchup Song staat erinquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
Vaak ben ik het me je eens, maarin dit geval niet hoor: Hotel California is niet slaapverwekkendquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Zo'n ontzettend slaapverwekkend nummer is sindsdien nooit meer gemaakt.![]()
zoalsquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Er staat van alles in de Top2000 van Radio2
Klik
Bij mij wel. Ik hoorde 'm gister nog op de radio, 2 seconden later lag ik te pitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vaak ben ik het me je eens, maarin dit geval niet hoor: Hotel California is niet slaapverwekkend![]()
Moet een mooie droom geweest heb met zo'n mooie klassieker op de achtergrondquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik hoorde 'm gister nog op de radio, 2 seconden later lag ik te pitten.![]()
Iron Maiden 2x, slayer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh god, dat gaat natuurlijk ook weer komen. Staan Slayer en Iron Maiden dit jaar eindelijk in de keuzelijst?
Niet dus. De ergste baggerbands staan met hun hele repertoire vermeld en deze band staan er niet eens met 1 nummer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh god, dat gaat natuurlijk ook weer komen. Staan Slayer en Iron Maiden dit jaar eindelijk in de keuzelijst?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet dus. De ergste baggerbands staan met hun hele repertoire vermeld en deze band staan er niet eens met 1 nummer in
-edit- ow wacht, maiden wel. ik moet een bril
Wel kutnummers trouwensquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
-edit- ow wacht, maiden wel. ik moet een bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |