Ik luister er ook graag naar, vind het vele gelul jammer, als ik radio luister wil ik muziek horen. Ik luister momenteel het liefst naar radio 227 (tip voor oldies liefhebbers), die is echter alleen op kabel te ontvangen (en niet eens overal in het land).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik luister de hele jaar naar radio2Gewoon omdat ik het een goeie zender vind !!
Die is ook heel mooi Arrow rock 500quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Voor de kerst staat bij mij trouwens de arrow rock 500 aan![]()
![]()
Het voordeel is dat het aantal deelnemers kleiner is, en dus de lijst sneller wijzigt, dat maakt hem verrassenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat risico loop je ook met de Fok top 100 allertijden, dus dan zou je dat ook niet moeten doen....
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Agiath het volgende:
waarom moet je in godsnaam uit een voorgemaakt lijstje kiezen? kutlijst....ik wil meer kunnen stemmen dan dit...
Zoals al eerder in dit topic gemeldt is, kon je dit jaar nummers tippen die je in de lijst wou hebben. Die tips worden er nog allemaal in verwerkt. Ik weet niet of dat inmiddels al gedaan is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensWant dat vind ik ook jammer !
Ik heb nu twee keer een Top 10 gestuurdMaar wel van hun lijst met 2000 platen
![]()
Dat klopt ja, maar je mag maar een keuze plaat in de Top 10 plaatsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Zoals al eerder in dit topic gemeldt is, kon je dit jaar nummers tippen die je in de lijst wou hebben. Die tips worden er nog allemaal in verwerkt. Ik weet niet of dat inmiddels al gedaan is.
Bij mij stond er één nummer maar niet in en dat is True love ways van Buddy Holly
Als iedereen dat nu doet, komen ze wellicht in de lijst...eindelijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Falco het volgende:
Ik ben mijn lijstje vergeten, maar mijn eigen keuze was:
Radiohead - Karma Police, omdat Radiohead er gewoon niet tussenstaat en zij zeker één van de grootste artiesten zijn van de afgelopen 10-15 jaar.
Verder had ik zover ik het me kan herrinneren gekozen voor:
Duran Duran - Ordinary World
U2 - Unforgettable fire
A-ha - The sun always shines on TV
Het Goede Doel - België
Guns 'n Roses - November rain
Abba - The day before you came
Ohja op Depeche Mode had ik ook gestemd, ik weet alleen niet meer welk nummer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
Weer geen Enjoy the Silence van Depeche Mode.En wel People Are People en Just Can' t Get Enough. Vreemd.
Voorgedefinieerde lijstjes zuigen sowieso.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Falco het volgende:
Ohja op Depeche Mode had ik ook gestemd, ik weet alleen niet meer welk nummer.
Ik vind het maar een rare database.quote:Ik ben trouwens met Access nu lekker in de weer. Gaat wel aardig met wat gepiel enzo
.
iemand moet de eerste zijn hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:47 schreef Ozz-Works het volgende:
Black Sabbath - Paranoid (1970)
Bløf & Counting Crows - Holiday in Spain (2004)
AC/DC - Whole lotta Rosie (1978)
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971)
Boudewijn de Groot - Avond (1997)
Eagles - Desperado (1973)
Queen - Bohemian rhapsody (1975)
Metallica - One (1994)
Guns n' Roses - November rain (1992)
Bon Jovi - Bed of roses (1993)
Uw eigen keuze
Queensryche - Silent Lucidity
Jammer een heel standaard lijstje waarvan bijna elke nummer toch al in de top 10 terechtkomt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:47 schreef Ozz-Works het volgende:
Black Sabbath - Paranoid (1970)
Bløf & Counting Crows - Holiday in Spain (2004)
AC/DC - Whole lotta Rosie (1978)
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971)
Boudewijn de Groot - Avond (1997)
Eagles - Desperado (1973)
Queen - Bohemian rhapsody (1975)
Metallica - One (1994)
Guns n' Roses - November rain (1992)
Bon Jovi - Bed of roses (1993)
Uw eigen keuze
Queensryche - Silent Lucidity
Geen thomas Berge als eigen keus????quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Dire Straits - Sultans Of Swing (1978)
André Hazes - Kleine Jongen (1990)
Boudewijn de Groot - De Vondeling Van Ameland (2004)
ABBA - Fernando (1976)
AHA - The Sun Always Shines On TV (1986)
Cornelis Vreeswijk - Veronica (1972)
Blues Brothers - Everybody Needs Somebody (1989)
Janis Joplin - Me And Bob McGee (1971)
Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West (1976)
Chris Rea - Driving Home For Christmas (1986)
Op dit forum heeft het alvast een ruime voorsprong ten opzichte van de rhapsody.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef Joesse het volgende:
Innuendo van Queen moet er dit jaar echt in! Veel beter dan Bo Rhap!
Misschien is er in de jaren 60 en 70 gewoon betere muziek gemaakt dan vanaf de 80's. Ik als 20 jarige vind dat wel (maar er zijn ook geweldige dingen sinds de jaren 80 gemaakt, er staan zelfs drie jaren 90 nummers in mijn lijstquote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Daniel.San het volgende:
er stond een hoop oude muziek tussen maar ik kon niet eens iets van de velvet underground vinden![]()
typeert wel weer dat de top 2000 echt een 40 + show is.![]()
ehh velvet underground is tog echt jaren 60, maar was idd toen nog lang niet zo populair/erkend als nu,quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien is er in de jaren 60 en 70 gewoon betere muziek gemaakt dan vanaf de 80's. Ik als 20 jarige vind dat wel (maar er zijn ook geweldige dingen sinds de jaren 80 gemaakt, er staan zelfs drie jaren 90 nummers in mijn lijst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |