je kan bvb per 100 nummers op teletekst laten verschijnen. Maar neemt toch iets extra weg vind ik als je de top 20 al op voorhand weet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
vind je? ik juist niet! mijn pa is vorige jaar om 4 uur snachts uit bed gegaan om white soxx - versailles te luisteren..
zulke dingen krijg je dan niet!
misschien de laatste 50 niet publiceren.. maar ze moeten zeker de rest van de lijst publiceren..
Mwoah, je mist niks als je gaat fuiven, het zijn altijd dezelfde afgezaagde te vaak gedraaide liedjes die in die laatste uren te horen zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef BramKVO het volgende:
Tot 24u vind ik trouwens vrij lang dat ze uitzenden, dan zijn veel mensen toch al het huis uit om te gaan eten of fuiven. Dan is het van donna (kwil geen reclame maken maar zo vind ik het nu eenmaal) wel beter, tot 21 of 22u. Verder geen commentaar hoor
![]()
Het is elk jaar hetzelfde en veel te langdradig. Zoiets jaarlijks doen is eigenlijk nie echt slim.quote:Op zondag 27 november 2005 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was gewoon een tvp, alleen is het dan net jammer dat het topic bijna vol is en een tvp dus weinig zin meer heeft!
Girl van Anouk is nog niet oud genoeg om in de Top 2000 te mogen dacht ik. Zou er overigens ook nooit in moeten komen, simpele popmuziek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar vandaag kwam dat geweldige nummer ineens bij me op, ik bleek em niet eens op de computer te hebben staan... Ondertussen wel dus en kaai hard meegezongen. Ik denk: daar had ik gisteren op moeten stemmen. Ik was benieuwd op welke plaats Zombie vorig jaar stond, dus ik de hele lijst nagelopen.. stond ie er niet eens in!![]()
Ik had echt verwacht dat de in de top 25 zou staan en 't lijkt me eigenlijk echt sterk dat ie er helemaal niet in staat...
Mijn lijst:
Marco Borsato - De Speeltuin
Annie Lennox - Into the West
Bee Gees - Words
Abel - Onderweg
Kaoma - Lambada
Elton John - Can you feel the love tonight
Anouk - Girl
Backstreet Boys - As long as you love me
en dan nog een paar nummers namens m'n moeder...
Volgens mij maakt het niet uit hoe nieuw een plaat is. Zolang hij minimaal een jaar oud is mag het sowieso, dacht ik.quote:Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Girl van Anouk is nog niet oud genoeg om in de Top 2000 te mogen dacht ik. Zou er overigens ook nooit in moeten komen, simpele popmuziek van tegenwoordig![]()
Anders zetten ze het niet in de keuzelijst lijkt me...quote:Op maandag 28 november 2005 09:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit hoe nieuw een plaat is. Zolang hij minimaal een jaar oud is mag het sowieso, dacht ik.
Nou in de keuzelijst staan ook platen die van dit jaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel een beetje belachelijk. Minstens een jaar oud (liefst 2 jaar) zou ik een goed criterium vinden. Zo houd je tijdelijk 'hypes' uit de lijst.quote:Op maandag 28 november 2005 09:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit hoe nieuw een plaat is. Zolang hij minimaal een jaar oud is mag het sowieso, dacht ik.
Ah, oké. Ik had de lijst er niet op gecheckt, maar ik wist wel dat er geen criterium was dat de platen per se erg oud moesten zijn of zo.quote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou in de keuzelijst staan ook platen die van dit jaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel een beetje belachelijk. Minstens een jaar oud (liefst 2 jaar) zou ik een goed criterium vinden. Zo houd je tijdelijk 'hypes' uit de lijst.
ik denk t nietquote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou in de keuzelijst staan ook platen die van dit jaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel een beetje belachelijk. Minstens een jaar oud (liefst 2 jaar) zou ik een goed criterium vinden. Zo houd je tijdelijk 'hypes' uit de lijst.
Maar je moet toch mee kunnen praten, dat je op oudjaarsavond anderen kunt overtroeven met aantal geluisterde top 2000 uren? Anders hoor je er toch niet bijquote:Op maandag 28 november 2005 09:43 schreef Jane het volgende:
Het zijn trouwens meestal mensen die verder nóóit naar Radio 2 luisteren, die met deze klachten komen. Waarom? Je hóeft niet te luisteren!
Ik vond het ook jammer dat juist de nieuwe nummers zo enorm veel aandacht kregen bij de start en tijdens de afsluitende dag van de Top 2000 campagne. Nu heb ik er zelf aan meegedaan door Racoon in mijn lijst te zetten, maar toch.quote:Op maandag 28 november 2005 12:50 schreef ranja het volgende:
Nee, jammer dat ze de lijst toch gaan aanpassen naar die klagers. Ik vond nou juist het hoge radio-2 gehalte van de lijst mooi, nu wordt het meer een van alles wat lijst. Laat die Radiohead liefhebbers op Radio 3 en de metal liefhebbers op Arrows of Kink blijven. Dat heeft zo'n radio2 toch niet nodig...
Ten dele mee eens. Persoonlijk vind ik namelijk dat de genoemde bands een kans verdienen op radio 2. Waarom?quote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik vond het ook jammer dat juist de nieuwe nummers zo enorm veel aandacht kregen bij de start en tijdens de afsluitende dag van de Top 2000 campagne. Nu heb ik er zelf aan meegedaan door Racoon in mijn lijst te zetten, maar toch.Niets ten nadele van Radiohead of Nirvana, maar als je dat de rest van het jaar ook niet draait, komt het wat geforceerd over om die bands dan toch in de Top 2000 te willen hebben.
Ja, wou dat zou ff top zijn en wat is je bron. Nieuwe nummer 1 zou erg gaaf zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:54 schreef peaceman het volgende:
We hebben een nieuwe nummer 1!!!!!
Bron Radio 2. Nieuwe nummer 1: Boudewijn de Groot - Avond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, wou dat zou ff top zijn en wat is je bron. Nieuwe nummer 1 zou erg gaaf zijn![]()
Dat werd bij radio2 bekent gemaakt. Bij Frits Spits.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, wou dat zou ff top zijn en wat is je bron. Nieuwe nummer 1 zou erg gaaf zijn![]()
Is ook bekent gemaakt dat de nieuwe nummer 1 Avond is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bron Radio 2. Nieuwe nummer 1: Boudewijn de Groot - Avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |