Dat doe ik al jaren, maar het lijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:57 schreef Zanderrr het volgende:
Kunnen we Child in Time, Hotel California, Bohemian Rhapsody en Paradise by the Dashboard Light niet een keer massaal boycotten?
Paradise by the Dashboard Light roept een bepaald gevoel op bij mijn vriendin en mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:57 schreef Zanderrr het volgende:
Kunnen we Child in Time, Hotel California, Bohemian Rhapsody en Paradise by the Dashboard Light niet een keer massaal boycotten?
Paradise by the Dashboard Light roept bij mij ook een bepaald gevoel op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:28 schreef ruud2005 het volgende:
Paradise by the Dashboard Light roept een bepaald gevoel op bij mijn vriendin en mij
das volgens mij niet positief bedoeld....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Paradise by the Dashboard Light roept bij mij ook een bepaald gevoel op.
]http://top2005.radio2.nl/2005/stempagina/page/tip2000/[/quote][/url]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:59 schreef Bramos83 het volgende:
Deze week was de tip2000, kon je nummers tippen, die worden nu ALLEMAAL verwerkt in de stem lijst. Die lijst kan je hier vinden, wellicht staat daar wat van die muziek van jou bij....
[url=http://top2005.radio2.nl/2005/stempagina/page/tip2000/
Eerst maar even afwachten wat in de stemlijst komt. Ik moet wel zeggen dat de stemlijst van de Top 2000 beter is dan die van Radio 10's Top 4000. Die plaatsen namelijk helemaal geen 'outsiders' als Metallica en AC/DC en ik kan daar nog minder favoriete artiesten terugvinden dan in de Top 2000.quote:Stuur maar een klacht naar Radio 2, ik vind em goed beargumenteerd (je heb gewoon gelijk). Als het id radio 2 stijl past tenminste, wat REM bijvoorbeeld zeker doet!
Ik vrees dat ze er dan nog inkomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:57 schreef Zanderrr het volgende:
Hij is al 10 jaar hetzelfde ofzo, toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Weer een top 10 die je zo kunt uittekenen, vermoedelijk. Dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |