zal wel weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd of die twee in Amsterdam weer bij mij in de buurt zijn
Of die vrouw van Samir A. Daar had hij ook al een kind bij geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef Flem het volgende:
[upd] 7 Terreurverdachten aangehouden
Zou die vrouw Martine betreffen?
Verdacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
bron?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
bron : Geen stijlquote:UPDATE 14:00 uur: Ayaan Hirsi Ali zou volgens onbevestigde berichten inmiddels naar het buitenland zijn overgebracht.
Nou, tja, als je er zo overtuigd bent kun je er natuurlijk ook niet ineens mee stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
Vervolg van [upd] Terreurverdachte Samir A. aangehouden (volgende keer toch wat harder typen)
Wat ik dan niet zo goed begrijp van iemand als Samir A.: als je eenmaal bent aangehouden en zelfs terecht hebt gestaan als terrorismeverdachte, dan ga je toch niet door met die hobby? Dan weet je toch dat de overheid zit te wachten op de eerste de beste verdachte misstap van je? Is die jongen nou echt zo dom, of weten ze niks beters bij justitie?
Kortom, 't lijkt mij dat zodra je in de peiling wordt gehouden, is 't spel over, tenzij je 't OK vindt om jezelf terug tettrekken in een berggrot en van daaruit de wereld te bestoken met videoboodschappen..
Idd! Zou zij iets met deze verdachten te maken hebben?quote:
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
op een heel erg perverse manier vind ik het jammer dat er geen onschudlige doden zijn gevallen.
Had graag de gezichten van het OM en de rechters willen zien , die deze pleuris hufter ttt hebben laten lopen.
Als het moslims zijn : ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Lul toch niet polemische Mavo onzin vent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
Dan kunnen we Geert Wilders ook meteen oppakken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef frixir het volgende:
[..]
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |