abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:50:34 #201
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31543480
Dat er gesjoemeld wordt, moge nu wel duidelijk zijn. Tanja bevalt en Talpa zendt ineens voor en na iedere commercial break hun logo uit gevormd door beschuit met muisjes en een babygeluidje.

Je gaat mij niet vertellen dat ze dat nog even snel in elkaar geplakt hebben. Als Tanja eruit gestemd was afgelopen donderdag, hadden ze dus alles voor niks gedaan.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31544795
Het concept van Big Brother is gewoon verkracht, Big Brother = Tanja
pi_31550404
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef ChantalC het volgende:
Dat er gesjoemeld wordt, moge nu wel duidelijk zijn. Tanja bevalt en Talpa zendt ineens voor en na iedere commercial break hun logo uit gevormd door beschuit met muisjes en een babygeluidje.

Je gaat mij niet vertellen dat ze dat nog even snel in elkaar geplakt hebben. Als Tanja eruit gestemd was afgelopen donderdag, hadden ze dus alles voor niks gedaan.
Wat dacht je dan van al die Pampers reclame blokken.

Trouwens heeft iemand Hummie net in Barend en van Dorp zien liegen ??
o.a. dat op alle poll's op internet Tanja sowieso het populairst was !!

en ze deed het hele "Linda-Exit" verhaal af alsof het totaal niet van belang was. Dat het hele teletekst bericht was getypt door een over enthousiast iemand op de redactie die dat gebasseerd had op een internet poll ......... yeah right ......
pi_31582455
Hoort eik hier, zojuist bij Ruud de Wild op de radio gehoord
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ruud op de radio:

-ja was toch doorgestoken kaart weant de uitslag stond al 20 minuten op teletekst??
ruud: nee was eenoverijv erige redactiemedewerker
-jaja
ruud: nee echt!! nouja...
-ja??
ruud: ach wiens brood men eet wiens woord men spreekt... en ik vind big brother ook een heel leuk programma om te doen...

had ruud ook al niet van te voren gezegd dat het een verrassende exit zou worden??
wijst dit er niet indirect op dat het idd doorgestoken kaart was??
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:30:03 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_31590419
Weer een mailtje van meneer De Wit.
quote:
Geachte heer, Geachte mevrouw.

Vanwege het grote aantal reacties dat ik ontving naar aanleiding van de Big Brother uitzending van afgelopen donderdag 13 oktober deel ik u op deze wat onpersoonlijke manier mee dat ik inmiddels schriftelijke
Kamervragen heb gesteld aan minister Donner.

De vragen treft u hieronder aan.

Desgewenst zal ik u op de hoogte houden van de antwoorden van de minister.

Met vriendelijke groeten

Jan de Wit

Tweede-Kamerlid voor de SP

Schriftelijke vragen van het lid De Wit (SP) aan de minister van Justitie:

1.Hebt u kennis genomen van de live tv-uitzending van donderdag 13 oktober 2005 van Talpa waarin een van de deelnemers van het Big Brother huis werd “weggestemd”?
2.Is het u bekend dat Talpa reeds 20 minuten vóór de officiële uitslag van de stemming in een teletekstbericht bekend maakte wie er door het publiek uit het Big Brother huis was gestemd, terwijl de presentatrice
van het programma ook daarna de kijkers maar bleef oproepen vooral te blijven stemmen? Wat is uw oordeel hierover?
3.Wordt bij dit soort belspelletjes niet de Wet op de Kansspelen overtreden doordat er geen vergunning is gevraagd? Wat is uw mening over deze overtreding?
4.Is hier voorts geen sprake van bedrog, oplichting, of misleiding? Zo nee, waarom niet, zo ja, welke maatregelen gaat u treffen tegen Talpa respectievelijk de overige betrokken bedrijven?
5.Wordt het niet tijd dat paal en perk worden gesteld aan deze praktijken?
6.Moet er niet op zijn minst voor gezorgd worden dat er toezicht wordt uitgeoefend op deze stemmingen door een onafhankelijke derde, bij voorkeur een notaris?
7.Hoe staat het met de door u inmiddels meermaals in het vooruitzicht gesteld code? (1)

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 20-10-2005 22:40:12 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:41:27 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31590694
Mijn God, wat een verspilde manuren
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:46:41 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_31590834
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:41 schreef Aventura het volgende:
Mijn God, wat een verspilde manuren
Tja, dat vind jij, ik vind het goed dat hij er tijd in steekt. Zeker de suggestie om een notaris aan te stellen spreekt mij aan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:52:49 #208
242 Pinball
Electric Monk
pi_31591013
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef APK het volgende:
Joepie.
Onze regering heeft toch tijd zat over terwijl alles in NL vanzelf op rolletjes loopt, laten ze zich maar eens druk maken over belangrijke zaken! Ik roep al tijden dat we in Nederland te weinig regels hebben

Serieus, punt 3 heeft wel wat, ik ben voor handhaving.
Maar alle mongolen die SMSjes sturen zijn met geen enkele hoeveelheid controle en wetgeving te helpen. Dat een groot deel van de Nederlandse bevolking te dom is om te poepen is een trieste constatering, maar nog meer controle en wetgeving en we zitten allemaal in een BB huis.
Dus laat die kneuzen maar lekker hun stukje salaris/uitkering aan een frauderend Talpa geven, met een beetje geluk hebben ze daardoor nèt te weinig eten om deze winter te overleven.
Stumpers allemaal dood, Talpa geen publiek meer dus ook weg, iedereen blij

* Pinball pleit voor méér belspelletjes waarin volop vals gespeeld wordt
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:53:49 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31591045
Doe maar wat je wil, op al die bovenstaande vragen is een antwoord te geven, sterker nog, is al gegeven. Maar goed als je die moeite nog wilt doen, ga je gang
pi_31591118
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:50 schreef Gigageil het volgende:
Dit is peanuts vergeleken bij de SMS-oplichting op TV elke avond op commerciële omroepen .....
Daar worden elke nacht de alleenstaande, eenzame, ook geile, domme, naieve mannen overgehaald door sletterige, vaak ordinaire, hoerige grieten om SMSjes te sturen a 1,10 - 1,50 per SMSje, en dan een SMS-"gesprekje" aan te gaan, waardoor vele mannen zomaar een paar tientjes ¤ 's kwijt zijn , terwijl aan de andere kant van de lijn aangenomen SMS-operators werken, zowel mannelijke als vrouwelijke
Deze verdienen iets van 0,10 - 0,15 ct per verzonden SMSje , gouden bisuiness dus voor dit soort bedrijfjes. Ze zetten vaak advertenties voor "SMS-operators gevraagd " , waarop ik eens reageerde, en waar me doodleuk werd uitgelegd dat ik me als vrouw moest voordoen......
Een goede sms-operator kon er 80 tot 160 per uur versturen via speciale software op je computer.
Het is al eens op Tros Radar behandeld , maar het gaat gewoon door. Je wordt dus met OPEN OGEN opgelicht ! De eerste relatie die tot stand komt via deze NEP-advertenties moet volgens mij nog "geboren" worden.......
Donner heeft het kennelijk te druk met Terroristjes bestrijden vs
Vandaag zag ik ook de kleine lettertjes bij zo'n spelleke.
Er stond: ¤ 1,1 pob. max 6 p/week.
Snel uitgerekend is dat minimaal 25 euri in de maand! aan onzin!
dat is wel cashen als je dagelijks, ganse dag door blijft promoten.

En om ontopic te blijven:
Iemand gokte dat Lieske en dan Menno het veld ruimen.
Dat Lieske eerst zou gaan, dacht ik ook. Vooral als Tanja mag beslissen over een nominatie.
Dus de kans was wel groot. Vandaar denk ik dat er manipulatie is.
Ook zeker in de stemmen. Maar Menno gaat zeker.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef frijo het volgende:
Linda had Tanja genomineerd.
Bridget zei tegen Tanja dat er massaal voor haar gebeld is dat Nederland de bevalling mee wil maken. Dit is gewoon manipulatie,werd eerder ook niet vermeld.
Toen richte Bridget zich tot Linda en liet even doorschemeren dat Nederland niet gecharmeerd was van haar gedrag.
Dit alles was gewoon een ondubbelzinnige waarschuwing aan de rest van de bewoners om die zwangere crackhoer onder geen enkele voorwaarde meer te nomineren.
Ik voelde de pijn van die 'waarschuwing'. Het voelde echt dat er valsgespeeld wordt.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:56:52 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31591149
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Joepie.
Onze regering heeft toch tijd zat over terwijl alles in NL vanzelf op rolletjes loopt, laten ze zich maar eens druk maken over belangrijke zaken! Ik roep al tijden dat we in Nederland te weinig regels hebben

Serieus, punt 3 heeft wel wat, ik ben voor handhaving.
Maar alle mongolen die SMSjes sturen zijn met geen enkele hoeveelheid controle en wetgeving te helpen. Dat een groot deel van de Nederlandse bevolking te dom is om te poepen is een trieste constatering, maar nog meer controle en wetgeving en we zitten allemaal in een BB huis.
Dus laat die kneuzen maar lekker hun stukje salaris/uitkering aan een frauderend Talpa geven, met een beetje geluk hebben ze daardoor nèt te weinig eten om deze winter te overleven.
Stumpers allemaal dood, Talpa geen publiek meer dus ook weg, iedereen blij

* Pinball pleit voor méér belspelletjes waarin volop vals gespeeld wordt
Prima, roep iedereen maar op niet meer te SMS-en, slimmerd... Vind je het dan ook ok als Talpa de stekker uit de website trekt en daarna van heel BB?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:21:47 #212
242 Pinball
Electric Monk
pi_31591943
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef Aventura het volgende:
Vind je het dan ook ok als Talpa de stekker uit de website trekt en daarna van heel BB?
Mijn vorige post. Éennalaatste regel. Nog een keer lezen.
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb nog 100 zenders met rotzooi, ik denk dat ik wel kan overleven zonder Talpa en BB.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31593931
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Als punt 4 en 5 eventueel leiden tot een geheel BB verbod weet ik je te vinden vuile NSB-er
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31597453
quote:
1.Hebt u kennis genomen van de live tv-uitzending van donderdag 13 oktober 2005 van Talpa waarin een van de deelnemers van het Big Brother huis werd “weggestemd”?
Wat een vraag
Natuurlijk is Donner vaste kijker
pi_31597462
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef SlimShady het volgende:

[..]
En om ontopic te blijven:
Iemand gokte dat Lieske en dan Menno het veld ruimen.
Dat Lieske eerst zou gaan, dacht ik ook. Vooral als Tanja mag beslissen over een nominatie.
Dus de kans was wel groot. Vandaar denk ik dat er manipulatie is.
Ook zeker in de stemmen. Maar Menno gaat zeker.
[..]

Ik voelde de pijn van die 'waarschuwing'. Het voelde echt dat er valsgespeeld wordt.
Ze wisten wel dat de andere bewoners de envelop aan Tanja zouden laten en de regie was er ook al helemaal klaar voor, met die 'close up' van Lieske
pi_31598105
PC eend

Helemaal juist. Je ziet dat BB ook af en toe voor een verrassing komt te staan. BB is meer dan enthousiast nu Nathalie ook op de bank zit. Zij is natuurlijk de volgende die er uit gaat. Het is net of ze Tanja hebben ingefluisterd wie ze moest kiezen. Alles loopt keurig volgens plan. De volgorde van vertrekkende is weer op schema. Dat zou met lieske ook wel zo zijn geweest maar dit is nog beter natuurlijk. En het vervolg, ik denk na Nathalie komt Menno daarna Tanja. De verhouding man/vrouw is belangrijk bij BB.
pi_31599183
Ja, zo lust ik er nog wel één. Volgens mij gaat iedereen er uit op 1 na .

Wat een complot!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:43:44 #218
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31599925
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat een vraag
Natuurlijk is Donner vaste kijker
Idd, ik snap niet dat Jan de Wit wat beknopter een aantal vragen kan formuleren. Maar ik vind het toch wel goed wat hij doet, alleen het jammere van punt 3 is dat Big Brother (terecht overigens) niet onder de wet van kansspelen valt.
Vraag 4 en 6 daarentegen zijn de meest belangrijke en ik ben ook benieuwd wat Donner daarop antwoordt en welke acties er ondernomen gaan worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:55:11 #219
129685 Snowhand
strongest hand around
pi_31606172
Juist daar heb ik voor op de SP gestemd om echt belangrijke zaken onder aandacht van de regering te brengen
slowly snowy
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:10:38 #220
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31606482
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:55 schreef Snowhand het volgende:
Juist daar heb ik voor op de SP gestemd om echt belangrijke zaken onder aandacht van de regering te brengen
Echt belangrijk vind ik dit ook weer niet hoor .
Ik zou me meer zorgen maken om andere issues zoals een kwakkelende economie, multiculterele problematiek, vergrijzing, positie in Europa en dat soort dingen. Maar goed das weer een andere discussie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31606607
Het stemmen van Big Brother valt wel onder de wet op de kansspelen. Je kunt er immers prijzen mee winnen. Wat niet onder de wet valt is dat de juiste persoon eruit moet gaan. Dat zou alleen onder de wet vallen als de prijs te winnen was door het voorspellen van de goede persoon die eruit zou gaan.

Quote van de site over kansspelen van het ministerie van Justitie (http://www.minjus.nl/publiek/criminaliteit_en_preventie/kansspelen/Overkansspelen/wat_is_een_kansspel.asp):
---------------------------------------------------
We spreken van een kansspel als een deelnemer geen (overwegende) invloed heeft op de uitslag. Het lot beslist dus wie een prijs wint. Dit geldt niet alleen bij ‘gewone’ loterijen waarvoor de deelnemer een lot met een lotnummer koopt, maar bijvoorbeeld ook bij inzending van oplossingen voor een rebus of kruiswoordraadsel. De oplossingen verschillen in deze gevallen niet van elkaar en er is geen jury die de inzendingen moet beoordelen op bijvoorbeeld originaliteit. De deelnemer kan de uitslag niet beïnvloeden.

Heeft de deelnemer wel invloed op de uitslag, dan is de actie geen kansspel. U kunt hierbij denken aan het verzinnen van een limerick of slogan. Hoe beter de slogan of limerick, hoe meer kans de betreffende deelnemer maakt op een prijs. In zo’n geval zal een jury de winnaar moeten kiezen. We spreken dan van een prijsvraagactie.

U heeft een vergunning nodig als:

* u iets organiseert dat volgens de wet een kansspel is
* u een prijsvraag organiseert en de hoogste prijs die iemand kan winnen meer is dan ¤ 2.300,-

Het stelsel van vergunningen en bestuurlijk toezicht ingevolge de Wet op de kansspelen beoogt de burger te beschermen tegen overmatig gokgedrag en de kansspelmarkt zoveel mogelijk te kanaliseren. Met behulp van dit stelsel wordt de integriteit van de wereld van de kansspelen zo goed mogelijk bewaakt.

--------------------------------------------------
Er is al jaren discussie in het land over de belspelletjes waarin gedaan wordt alsof je zelf invloed hebt, maar dit niet hebt (doordat je eerst een getal moet raden). Ze zijn bezig met een herziening van de wet, dus ik ben benieuwd...
Doe alles wat je doet met hart en ziel!
pi_31606721
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef ChantalC het volgende:

Da's allemaal ondernemersrisico. Die reclamezooi zal ze een paar duizend euro kosten. Kosten die de naamsverandering Tien -> Talpa met zich meebrachten waren ongetwijfeld een stuk hoger hoor.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_31606871
ik kots onderhand van Talpa-BB redactie.

Ik heb nog nooit zo'n saaie BB gezien(ik zag dit jaar ook bb usa,uk australie,maar wat komen wij er dan slecht vanaf!!

Dan nog het duidelijk manipuleren van BB,bv hoe kan Tanja bij Talpa op nummer 1 staan en op ALLE
andere onafhankelijke BB sites staat zij bij de eerste 3 om eruit te gaan!

Om maar niet te beginnen over de belangrijkste regel 9Volgens mij de 1ste regel)van elke BB in de wereld,geen contact met de buitenwereld.
Dan komen Tanja haar ouders,vroedvrouwen,Tanja die alles weet wat haar ex buiten het huis vertelt,rara hoe kan dat??

De bewoners lijken wel voorgeprogrameerde poppen,vooral niets fout zeggen,altijd lief zijn tegen elkaar bah bah wat een nepperds!!
pi_31609546
SP, hou je eens bezig met echte politiek en niet alleen met media-gehype
pi_31609755
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:40 schreef KVGU het volgende:
SP, hou je eens bezig met echte politiek en niet alleen met media-gehype
Dan zou ik maar eens op hun site gaan kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')