Wat dacht je dan van al die Pampers reclame blokken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef ChantalC het volgende:
Dat er gesjoemeld wordt, moge nu wel duidelijk zijn. Tanja bevalt en Talpa zendt ineens voor en na iedere commercial break hun logo uit gevormd door beschuit met muisjes en een babygeluidje.
Je gaat mij niet vertellen dat ze dat nog even snel in elkaar geplakt hebben. Als Tanja eruit gestemd was afgelopen donderdag, hadden ze dus alles voor niks gedaan.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ruud op de radio:
-ja was toch doorgestoken kaart weant de uitslag stond al 20 minuten op teletekst??
ruud: nee was eenoverijv erige redactiemedewerker
-jaja
ruud: nee echt!! nouja...
-ja??
ruud: ach wiens brood men eet wiens woord men spreekt... en ik vind big brother ook een heel leuk programma om te doen...
had ruud ook al niet van te voren gezegd dat het een verrassende exit zou worden??
wijst dit er niet indirect op dat het idd doorgestoken kaart was??
quote:Geachte heer, Geachte mevrouw.
Vanwege het grote aantal reacties dat ik ontving naar aanleiding van de Big Brother uitzending van afgelopen donderdag 13 oktober deel ik u op deze wat onpersoonlijke manier mee dat ik inmiddels schriftelijke
Kamervragen heb gesteld aan minister Donner.
De vragen treft u hieronder aan.
Desgewenst zal ik u op de hoogte houden van de antwoorden van de minister.
Met vriendelijke groeten
Jan de Wit
Tweede-Kamerlid voor de SP
Schriftelijke vragen van het lid De Wit (SP) aan de minister van Justitie:
1.Hebt u kennis genomen van de live tv-uitzending van donderdag 13 oktober 2005 van Talpa waarin een van de deelnemers van het Big Brother huis werd “weggestemd”?
2.Is het u bekend dat Talpa reeds 20 minuten vóór de officiële uitslag van de stemming in een teletekstbericht bekend maakte wie er door het publiek uit het Big Brother huis was gestemd, terwijl de presentatrice
van het programma ook daarna de kijkers maar bleef oproepen vooral te blijven stemmen? Wat is uw oordeel hierover?
3.Wordt bij dit soort belspelletjes niet de Wet op de Kansspelen overtreden doordat er geen vergunning is gevraagd? Wat is uw mening over deze overtreding?
4.Is hier voorts geen sprake van bedrog, oplichting, of misleiding? Zo nee, waarom niet, zo ja, welke maatregelen gaat u treffen tegen Talpa respectievelijk de overige betrokken bedrijven?
5.Wordt het niet tijd dat paal en perk worden gesteld aan deze praktijken?
6.Moet er niet op zijn minst voor gezorgd worden dat er toezicht wordt uitgeoefend op deze stemmingen door een onafhankelijke derde, bij voorkeur een notaris?
7.Hoe staat het met de door u inmiddels meermaals in het vooruitzicht gesteld code? (1)
Tja, dat vind jij, ik vind het goed dat hij er tijd in steekt. Zeker de suggestie om een notaris aan te stellen spreekt mij aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:41 schreef Aventura het volgende:
Mijn God, wat een verspilde manuren
Joepie.quote:
Vandaag zag ik ook de kleine lettertjes bij zo'n spelleke.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:50 schreef Gigageil het volgende:
Dit is peanuts vergeleken bij de SMS-oplichting op TV elke avond op commerciële omroepen .....
Daar worden elke nacht de alleenstaande, eenzame, ook geile, domme, naieve mannen overgehaald door sletterige, vaak ordinaire, hoerige grieten om SMSjes te sturen a 1,10 - 1,50 per SMSje, en dan een SMS-"gesprekje" aan te gaan, waardoor vele mannen zomaar een paar tientjes ¤ 's kwijt zijn , terwijl aan de andere kant van de lijn aangenomen SMS-operators werken, zowel mannelijke als vrouwelijke![]()
![]()
Deze verdienen iets van 0,10 - 0,15 ct per verzonden SMSje , gouden bisuiness dus voor dit soort bedrijfjes. Ze zetten vaak advertenties voor "SMS-operators gevraagd " , waarop ik eens reageerde, en waar me doodleuk werd uitgelegd dat ik me als vrouw moest voordoen......![]()
![]()
Een goede sms-operator kon er 80 tot 160 per uur versturen via speciale software op je computer.
Het is al eens op Tros Radar behandeld , maar het gaat gewoon door. Je wordt dus met OPEN OGEN opgelicht ! De eerste relatie die tot stand komt via deze NEP-advertenties moet volgens mij nog "geboren" worden.......
Donner heeft het kennelijk te druk met Terroristjes bestrijdenvs
![]()
Ik voelde de pijn van die 'waarschuwing'. Het voelde echt dat er valsgespeeld wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef frijo het volgende:
Linda had Tanja genomineerd.
Bridget zei tegen Tanja dat er massaal voor haar gebeld is dat Nederland de bevalling mee wil maken. Dit is gewoon manipulatie,werd eerder ook niet vermeld.
Toen richte Bridget zich tot Linda en liet even doorschemeren dat Nederland niet gecharmeerd was van haar gedrag.
Dit alles was gewoon een ondubbelzinnige waarschuwing aan de rest van de bewoners om die zwangere crackhoer onder geen enkele voorwaarde meer te nomineren.
Prima, roep iedereen maar op niet meer te SMS-en, slimmerd... Vind je het dan ook ok als Talpa de stekker uit de website trekt en daarna van heel BB?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joepie.
Onze regering heeft toch tijd zat over terwijl alles in NL vanzelf op rolletjes loopt, laten ze zich maar eens druk maken over belangrijke zaken! Ik roep al tijden dat we in Nederland te weinig regels hebben
Serieus, punt 3 heeft wel wat, ik ben voor handhaving.
Maar alle mongolen die SMSjes sturen zijn met geen enkele hoeveelheid controle en wetgeving te helpen. Dat een groot deel van de Nederlandse bevolking te dom is om te poepen is een trieste constatering, maar nog meer controle en wetgeving en we zitten allemaal in een BB huis.![]()
Dus laat die kneuzen maar lekker hun stukje salaris/uitkering aan een frauderend Talpa geven, met een beetje geluk hebben ze daardoor nèt te weinig eten om deze winter te overleven.
Stumpers allemaal dood, Talpa geen publiek meer dus ook weg, iedereen blij![]()
* Pinball pleit voor méér belspelletjes waarin volop vals gespeeld wordt![]()
Mijn vorige post. Éennalaatste regel. Nog een keer lezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef Aventura het volgende:
Vind je het dan ook ok als Talpa de stekker uit de website trekt en daarna van heel BB?![]()
Als punt 4 en 5 eventueel leiden tot een geheel BB verbod weet ik je te vinden vuile NSB-erquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef APK het volgende:
Weer een mailtje van meneer De Wit.![]()
[..]
Wat een vraagquote:1.Hebt u kennis genomen van de live tv-uitzending van donderdag 13 oktober 2005 van Talpa waarin een van de deelnemers van het Big Brother huis werd “weggestemd”?
Ze wisten wel dat de andere bewoners de envelop aan Tanja zouden laten en de regie was er ook al helemaal klaar voor, met die 'close up' van Lieskequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En om ontopic te blijven:
Iemand gokte dat Lieske en dan Menno het veld ruimen.
Dat Lieske eerst zou gaan, dacht ik ook. Vooral als Tanja mag beslissen over een nominatie.
Dus de kans was wel groot. Vandaar denk ik dat er manipulatie is.
Ook zeker in de stemmen. Maar Menno gaat zeker.
[..]
Ik voelde de pijn van die 'waarschuwing'. Het voelde echt dat er valsgespeeld wordt.
Idd, ik snap niet dat Jan de Wit wat beknopter een aantal vragen kan formuleren. Maar ik vind het toch wel goed wat hij doet, alleen het jammere van punt 3 is dat Big Brother (terecht overigens) niet onder de wet van kansspelen valt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een vraag
Natuurlijk is Donner vaste kijker
Echt belangrijk vind ik dit ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:55 schreef Snowhand het volgende:
Juist daar heb ik voor op de SP gestemd om echt belangrijke zaken onder aandacht van de regering te brengen
Da's allemaal ondernemersrisico. Die reclamezooi zal ze een paar duizend euro kosten. Kosten die de naamsverandering Tien -> Talpa met zich meebrachten waren ongetwijfeld een stuk hoger hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef ChantalC het volgende:
Dat er gesjoemeld wordt, moge nu wel duidelijk zijn. Tanja bevalt en Talpa zendt ineens voor en na iedere commercial break hun logo uit gevormd door beschuit met muisjes en een babygeluidje.
Je gaat mij niet vertellen dat ze dat nog even snel in elkaar geplakt hebben. Als Tanja eruit gestemd was afgelopen donderdag, hadden ze dus alles voor niks gedaan.
Dan zou ik maar eens op hun site gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:40 schreef KVGU het volgende:
SP, hou je eens bezig met echte politiek en niet alleen met media-gehype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |