En ik stel dat dat niet zo is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stel hier dus dat de deelnemer géén (overwegende) invloed heeft op de uitslag. Je kunt bellen en SMS-en wat je wilt, $jonnie en Hummie bepalen het verloop van BB.
Nou, succes met bellen en SMS-en dan. En eeh, we horen het nog wel als je iets wint, ok?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik stel dat dat niet zo is.
Het 'spannend maken' (bijvoorbeeld op de manier zoals zwartkijken heeft beschreven) is nog geen fraude. Het verandert namelijk niets aan de daadwerkelijke uitslag in absolute stemmen. Dat is wat hier gesuggereerd wordt, en dat wordt pertinent niet gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef tanjalies het volgende:
Cynix heeft gelijk. Als en ik zeg nadrukkelijk als BB het nodigt acht om in te grijpen in wat dan ook, dus ook bij wie er wanneer vertrekken moet, dan doen ze dat. Dat is nu precies het format van BB. Jammer dat zo veel dat hier niet willen begrijpen. Ik geef toe dat de kijker daardoor geregeld vals of niet kompleet wordt voorgelicht. Het spannend maken tijdens de donderdag uitzending gebeurd bij alle vergelijkbare programma's. Niet goed te praten, maar om daar nu zoveel ophef over te maken.
Maar JMG, beweer jij dan met droge ogen dat zwangere Tanja er uit was geknikkerd door Hummie als zij de minste stemmen van de kijker had gekregen???quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik stel dat dat niet zo is.
Ach, ophef. Ik eet, drink of slaap er geen seconde minder om, hoor. Maar ík belde of SMS-te toch al niet. Onjuiste tussenstanden presenteren om daarmee kijkers over de streep te trekken om toch nóg maar een keer te bellen of te SMS-en is óók gewoon oplichting. En dan kan JMG wel beweren dat de eindstanden wél altijd kloppen, ík ben daar niet van overtuigd. Daarvoor rommelt BB mij toch echt iets teveel met de tussenstanden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef tanjalies het volgende:
Niet goed te praten, maar om daar nu zoveel ophef over te maken.
Eerlijk gezegd, geen idee. Maar ze had niet de minste stemmen, dus waarom zou je je druk maken om een scenario wat niet heeft gespeeld?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar JMG, beweer jij dan met droge ogen dat zwangere Tanja er uit was geknikkerd door Hummie als zij de minste stemmen van de kijker had gekregen???
Behalve als BB dat nodig acht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het verandert namelijk niets aan de daadwerkelijke uitslag in absolute stemmen. Dat is wat hier gesuggereerd wordt, en dat wordt pertinent niet gedaan.
Okay. Ik denk het wel te weten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eerlijk gezegd, geen idee.
Natuurlijk zal Hummie niet zómaar iemand anders er uit gooien dan waar het minst voor gebeld is als daar geen reden voor is. Zeker niet als dat toch al binnen "het plaatje" paste. Waarom zou ze ook? Bij mij hebben ze iig het laatste restje vertrouwen verloren na de ongeloofwaardige tussenstanden elke keer weer. In 100% van de gevallen verlaat uiteindelijk iemand anders het BB-huis dan de tussenstanden aangeven. Wie dát nog toeval noemt is naïef en verdíent het om bedrogen te worden. Dat begon ovrigens al bij BB1.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:25 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me tevens aannemelijk dat het over het algemeen niét gebeurt.
Ik vind het feit dat iemand die aan het begint laagste staat, uiteindelijk niet het huis verlaat, niet eens zó gek. Al is 100% wel erg veel (we zullen het blijven volgen).quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk zal Hummie niet zómaar iemand anders er uit gooien dan waar het minst voor gebeld is als daar geen reden voor is. Zeker niet als dat toch al binnen "het plaatje" paste. Waarom zou ze ook? Bij mij hebben ze iig het laatste restje vertrouwen verloren na de ongeloofwaardige tussenstanden elke keer weer. In 100% van de gevallen verlaat uiteindelijk iemand anders het BB-huis dan de tussenstanden aangeven. Wie dát nog toeval noemt is naïef en verdíent het om bedrogen te worden. Dat begon ovrigens al bij BB1.
Ook dit geloof ik niet. Ik heb inmiddels heel wat sites bekeken en overal lees ik negatieve reacties over Tanja. Op de Talpa site zijn de reacties zeker niet vleiend en ervan uitgaand dat hier ook stemmers tussen zitten kan ik niet geloven dat Tanja zo hoog kan staan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, geen idee. Maar ze had niet de minste stemmen, dus waarom zou je je druk maken om een scenario wat niet heeft gespeeld?
Waarom geven ze de cijfers niet vrij? Ik heb een mailtje gestuurd dat ik graag alle SMS en telefoon getallen zou willen hebben zodat ik mezelf ervan kon overtuigen dat er geen vuil spel van Talpa is maar ze reageren helemaal niet. Niet eens een mailtje dat ik niets zal krijgen. Nee, doodse stilte van Talpa kant.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het 'spannend maken' (bijvoorbeeld op de manier zoals zwartkijken heeft beschreven) is nog geen fraude. Het verandert namelijk niets aan de daadwerkelijke uitslag in absolute stemmen. Dat is wat hier gesuggereerd wordt, en dat wordt pertinent niet gedaan.
Waar haal jij eigenlijk die stellige wijsheid vandaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar ze had niet de minste stemmen, dus waarom zou je je druk maken om een scenario wat niet heeft gespeeld?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, geen idee. Maar ze had niet de minste stemmen, dus waarom zou je je druk maken om een scenario wat niet heeft gespeeld?
Voor hetzelfde geld heeft BB nog een zwangere op de reservebank zitten.
Je kunt je net zo goed afvragen of BB gecancelled zou zijn als de kijkcijfers dramatisch waren. Maar dat IS niet zo, dus waarom een drama maken van een fictief scenario?
Heeej HALLOquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ook dit geloof ik niet. Ik heb inmiddels heel wat sites bekeken en overal lees ik negatieve reacties over Tanja. Op de Talpa site zijn de reacties zeker niet vleiend en ervan uitgaand dat hier ook stemmers tussen zitten kan ik niet geloven dat Tanja zo hoog kan staan.
Ik geloof eerder dat Talpa zelf de betreffende SMS-jes verstuurd, daar waar zij het nodig achten. Dat de score van Tanja uiteindelijk zo hoog is, komt niet door de kijkers.......of het zou zo moeten zijn dat die (pro Tanja) geen reacties plaatsen op de diverse sites, wat ik me toch echt niet kan voorstellen.
Maar goed, het blijft een programma van Talpa en die heeft de regie.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej HALLO
Sta ik op je ignore list ofzo?![]()
![]()
Jij zegt dat er geen pro Tanja posters zijn....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef cuall het volgende:
[..]
hoezo lieffie, kreeg je te weinig aandacht
![]()
PC eend een dikke knuffel geeft
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt dat er geen pro Tanja posters zijn....
Ik heb er zowat RSI van opgelopen
Je schatting is echt véél en véél te hoog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:27 schreef Faceoff het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen er elke keer sms'en maar voor het gemak pak ik even een miljoen. (veel mensen zullen ook wel dubbel sms'en).
1 procent daarvan is al 10000 mensen. en gezien de veranderingen in de laatste uren lijkt me dat ERG onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |