Nou, tof he? Hopelijk met veel doden en vuur en ellende zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:52 schreef Razor21 het volgende:
Spannend Spannend gebeurd er dan eindelijk is wat![]()
Zo bedoel ik het niet maar iedereen is altijd in paniek als er wat is. Er wordt gedreigd met aanslagen dit en dat. Gebeurd nooit wat, van mij mag er best weleens iets gebeuren natuurlijk met zo weinig mogelijk dodenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef kippenek het volgende:
[..]
Nou, tof he? Hopelijk met veel doden en vuur en ellende zeker?
Ja, stuk of 50 is wel genoegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet maar iedereen is altijd in paniek als er wat is. Er wordt gedreigd met aanslagen dit en dat. Gebeurd nooit wat, van mij mag er best weleens iets gebeuren natuurlijk met zo weinig mogelijk doden
Ik hoop dat je moeder er een van is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet maar iedereen is altijd in paniek als er wat is. Er wordt gedreigd met aanslagen dit en dat. Gebeurd nooit wat, van mij mag er best weleens iets gebeuren natuurlijk met zo weinig mogelijk doden
Ach stelletje moraalridders altijd. Als er iets aan de hand is in Nederland lopen jullie altijd te zeiken is toch loos alarm gebeurd toch niets. En het gebeurd toch niet in Nederland.quote:
Vooruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:59 schreef Toeps het volgende:
Hmm, da's een paar metertjes bij mij vandaan, dus liever geen grote Boem.
Jaja, lekker makkelijk zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach stelletje moraalridders altijd.
een staatsgreep, weer eens iets andersquote:
Natuurlijk hoop ik ook dat er niet iets gebeurd ergens, maar het is altijd loos alarm en heel Fok lacht dan weer omdat er een verdacht pakje ergens lag. Van mijj mag er best wel iets gebeuren en het hoeft helemaal niet met slachtoffers of wat dan ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef kippenek het volgende:
[..]
Jaja, lekker makkelijk zo.
Ik hoop gewoon dat er helemaal niks gebeurd, mag dat ook? Of dat nou in New York, Madrid of Den Haag is. We zijn niet allemaal van die sensatiebeluste mediageilerds. Lekker op de bank wat rampjes zappen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |