quote:Volgende week vakantie, een hele week met twee kinderen die onmogelijk zijn momenteel
Bij ons in de buurt is een behoorlijke speeltuin, zijn er mensen die zin hebben om een dagje te speeltuinen?
quote:
Lekker, Mous.
Hee, wat denken jullie van een knobbeltje van 2 bij 2 cm. in de nek (ik denk een beetje de zijkant) van een baby van een maand oud? De huisarts verwees door naar ziekenhuis voor een echo. Wat zou zoiets nou kunnen zijn?
Het kan ook een cyste zijn, Myhron heeft er een boven haar wenkbrauw van 1cm bij 1 cm en 2 in haar nek van 3 bij 3 mm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Sugar, ik denk aan een opgezette lymfeklier en een huisarts die het zekere voor het onzekere neemt![]()
Die ken ik helemaal niet. Waar zit ie ongeveer? Misschien dat ik woensdag kan. Hangt een beetje af of een vriendin wel of niet langskomt die dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef coolbabe het volgende:
Oma`s speeltuin in Wateringen
Is helemaal omheind met een hek en is gratis toegankelijk
En waar zijn jullie nu dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Moussy het volgende:
De nachtelijke uurtjes zijn het gezelligst hier hoor
ik weet wel dat het niet negatief bedoeld is, maar zo denkt luca er met zijn zwart/wit denken niet over. hij is er erg mee bezig en heeft het er soms best moeilijk mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je dan geen zeikerd. Ik denk alleen toch dat je het beter niet kan zeggen. Gewoon omdat het niet negatief bedoeld is en Luca dáár misschien juist aan moet wennen.
Zo zou ik het idd ook doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:17 schreef jessie het volgende:
Dan zeg je tegen Luca dat hij moet zeggen dat hij dat niet leuk vind. Zo doe ik dat met Bo. En zo leert ze voor zichzelf opkomen. Ook al lukt dat natuurlijk nog lang niet altijd en word ze wel eens gekwetst. Hoort er allemaal bij.
Djen had het zelfde probleem. Het werd idd grote Jen en kleine Djen. Toen Djen riep dat ze dat niet leuk vond mocht ze zelf een bijnaam uitzoeken. Dat werd kruimel en sindsdien noemt de trainer haar Kruimel en grote Jen heeft ook een bijnaam. (de meeste meiden hebben een bijnaam in het veld) Dus met bijnamen kan je veel oplossenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
luca zit op voetbal en in zijn groep zit nog een luca.
als de groep geroepen word worden alle namen genoemd en de luca's
nou heb ik niet zo'n moeite met "de luca's" maar wel met het feit dat ze uit elkaar gehouden worden
met "kleine luca" en "grote luca"
mijn mannetje heeft al steeds meer problemen met het feit dat hij niet groot is.
ben ik een zeikerd als ik de trainer vraag dat niet meer te zeggen?
luca snapt er geen hout van, want hij vindt zichzelf de grote luca, want hij is de oudste van de twee
Gewoon Speedyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind Speedy Gonzalez wel een mooie bijnaam voor Luca, die is ook klein maar razendsnel
Dat heb ik nou precies zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb één vriendin die hier wel vaker blijft slapen maar dat is er zo eentje waar je gewoon mee in bed kan slapen en die d'r eigen drinken inschenkt. Een paar anderen mogen het ook wel maar ik vind dat gedoe s morgens zo irritant, dan kan de vraag of ik een handdoek heb al reden tot ruzie zijn
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef jessie het volgende:
O echt? Met 1 vriendin lachtte ik me altijd rot s'ochtends. Dan kwam Geer s'ochtends thuis en dan kwam die ff hallo zeggen om vervolgens naar t logeerbed te gaan. Ik word heel moeilijk wakker s'ochtends. Dan werd ik wakker en zag mijn vriendin naast me in bed, die dan al wel rechtop wakker zat (met een hele grote bos krullen) en dan gilde ik het uit. Ik schrok me dan echt rot. En dat had ik dan echt een volgende keer weer
Durf ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:11 schreef jessie het volgende:
En naar een andere plaats Rottdog?
quote:Thema-avond: Wat doen wij met onze kinderen?
Nederland 3, 21:00-00.05 uur
Mijn (bewust) kinderloze zus zou streng zijn, zegt ze weleens als ze ons ziet aanmodderen. Apart eten, want dat gezeur met die kinderen aan tafel beneemt je elke eetlust. Troosten als ze vallen, `dat hoeft toch niet altijd' en een driftbui omdat opa het kinderijsje heeft opgegeten `gewoon negeren'. Ze zou een perfecte boom op kunnen zetten met schrijver Thomas Rosenboom, kinderloos en iemand die grote moeite heeft met de `verkindvriendelijking' van de maatschappij. Speelhoeken in winkels en restaurants? `Straks krijg je ook nog een speeltuin op de begraafplaats'. Waarom, vraagt hij zich af, kunnen kinderen niet net vroeger gewoon netjes aan tafel zitten tijdens het eten? En keurig in het gelid meelopen in de winkel?
Rosenboom is een van de mensen die wordt geïnterviewd tijdens VPRO's thema-avond `Wat doen wij met onze kinderen?' Drie uur lang tv over opvoeding. `Geen strafkrukjes of opvoedpolitie', maar `documentaires, observaties en opinies over de cultuur van het opvoeden'. Het is smullen, de inkijkjes bij verschillende gezinnen, of bij mensen die aan `co-parenting' doen (een baby van nog geen 7 maanden die al potjestraining krijgt; kleuters aan de borst en samen slapen in een groot bed – voor seks moet je `creatief zijn'). Kinderlozen moeten ook kijken, al was het maar omdat je zelf nooit een kind zult hebben die je `vieze teringhoer' zal noemen. Maar dat zou zo'n kind onder jouw opvoeding toch al niet doen natuurlijk.
die dingen moet je ook gewoon kant en klaar in de supermarkt kopen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden.
en ik ben er gelijk weer aan herinnert waarom de vorige in de kliko is verdwenen, wat een k*twerk![]()
Nee, toevallig zei ik het gister nog tegen m'n man...Vooral die laatste 'sexy' pose.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Poemojn ik had het gezien, ik kijk uiteraard ook.
Hebben jullie die nieuwe reclame gezien van Scarlet met dat kleine grietje in ondergoed? Ben ik de enige die dat echt zum kotsen vind?
Ja de reclame met die dame komt altijd vóór die met dat kleine meisje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:50 schreef Luchtbel het volgende:
Ja absoluut. Het is gewoon bedoeld als een jonge versie van de dame op de site http://www.scarlet.nl/scarlet-one/ maar ik vind het gewoon echt niet kunnen.
yep... tijd om een echt leven te downloadenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef E.T. het volgende:
yep... tijd om een echt leven te downloaden
ik heb ze allebeiquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Succes, Zabb!
lady-wrb, heb je een anti-aanbakpoffertjespan of zo'n gietijzeren?
Dat betekent dat alle op stapel staande baby's óf vanmiddag er ineens uit moeten komen of nog ff moeten wachten tot vannacht....quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:32 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat betekent dat alle op stapel staande baby's óf vanmiddag er ineens uit moeten komen of nog ff moeten wachten tot vannacht....
Ja graagquote:
Toendertijd niet..quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef Syrena het volgende:
Jonnetje: Woooooooo, dat is idd soap-waardig! Was ze wel positief over haar stiefvader of niet?!
Nee niet mijn scriptieangst overwonnen,quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef livelink het volgende:
SyrenaLees ik nu goed dat je bent afgestudeerd!! Heb je je scriptieangst overwonnen door middel van de
? Echt geweldig nieuws. Gefeliciteerd!
Jonnetje, ik snap het verhaal niet helemaal, maar het klinkt inderdaad wel soapachtig.
Zabb, jammer.
volgens mij vinden die vooral de korte rokjes bij de drie K's leukquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat die papa's dat k3 gebeuren ook allemaal wel leuk vinden
Precies!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij vinden die vooral de korte rokjes bij de drie K's leuk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef bixister het volgende:
oh heeft menno ook een a-symmetrische kale streep over z'n schedel?
Een medebewoonster deed het expres, en toen ze het dan maar helemaal kort wilden maken kregen ze de kans niet, want ze moesten de tondeuse inleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:29 schreef bixister het volgende:ja daar lijkt 't wel wat op maar dan iets meer naar rechts (voor de kijkers links). was 't bij die menno ook een ongelukje of ehm expres artistiekerig? of heeft ie daar gewoon geen haar?
Het leek mij dat ze meer geinteresseerd was in een sigaret na de bevalling dan in haar babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef Lishe het volgende:
Jeutje, net BB gekeken. Wat er ook over die Tanja verteld is allemaal, petje af! Wat een bevalling.. mooi hoor.
dat hebben wel meer mensen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Het leek mij dat ze meer geinteresseerd was in een sigaret na de bevalling dan in haar baby![]()
Ik vond het hartstikke meevallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Het leek mij dat ze meer geinteresseerd was in een sigaret na de bevalling dan in haar baby![]()
Hier ook zo een. Maar oma en ik mogen dat niet zeggen want 'meisjes zeggen dat niet'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:39 schreef coolbabe het volgende:
En je bent nog zo jong![]()
Jasper loopt hier de hele dag dingen te vertellen die hij 'vet cool'vindt, ook al zoiets
Schitterend. Doet mij een beetje denken aan Jans een jaartje terugquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie wil zich graag aanmelden bij de K3-fanclub met een bescheiden 'oja jeejeee'
Helemaal opgedrongen door de dochter van de oppas en een ander meisje dat daar komt. Ze spelen K3 maar zijn maar met twee dus Jolie is de derde. Hele dansjes worden ingestudeerd waarbij ze eerst met de rug naar het publiek staan (Jolie zit) en bij de eerste regels wordt er alleen maar met billen gedraaid. Uiteindelijk draaien die andere twee zich om en zit Jolie net zolang te wiebelen tot iemand keihard schreeuwt! omdraaaaaien! je! bent! TE! LAAAT!
Arm schaap
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:16 schreef jessie het volgende:
[..]
Schitterend. Doet mij een beetje denken aan Jans een jaartje terugEn nu.... nu wil ze elke dag een k3 dvd zien. Dan trekt ze haar prinsessenhakjes aan, pakt een tasje en gaat staan wiebelen met dat kontje voor de tv
hey, een match! dit mannetje heeft juist een 'zitzak' in de aanbieding.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb weer zo'n leuke advertentie gezien op marktplaats. Op mail reageert ze altijdik heb zo'n zin om dan wat schokkende dingen te gaan sturen
![]()
![]()
quote:
Oh kan datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef Kleintje het volgende:
maar jullie zijn nog erger bedorven als dat ik ben!
quote:
deze is al oud! Mijn ex kwam hier ook wel eens mee op de proppen. Geen idee trouwens hoe hij daar weer aan kwam (dacht eigenlijk altijd dat 't gewoon een verzinseltje van hem en z'n broers was ofzo), maar 't blijkt dus verder te reiken dan alleen zijn 'dorp'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
Er was een vogeltje
Dat kon niet kakken
Er was een veertje
Aan zn poepert blijven plakken
Hij zei IH
hij zei AH
hij zei verdomme!!
Hoe is dat veertje aan mn poepertje gekomme?!?!
Je moet je kroost al vroeg bederven!
mn moeder komt uit limland en die kent hem ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
deze is al oud! Mijn ex kwam hier ook wel eens mee op de proppen. Geen idee trouwens hoe hij daar weer aan kwam (dacht eigenlijk altijd dat 't gewoon een verzinseltje van hem en z'n broers was ofzo), maar 't blijkt dus verder te reiken dan alleen zijn 'dorp'
marktplaats jonnetje maar eh.... trek je knip maar vast openquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:02 schreef Jonnetje het volgende:Die zitzakken...
Wauw Clau
(Noteert: suitedeuren... Hebben hier waarschijnlijk ooit ook gezeten..)
(Lijkt mij niet erg om die hier er weer in te zetten, moeten toch verbouwen. Nu nog zoiets vinden)
Dat versje kan ik ook iddquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
deze is al oud! Mijn ex kwam hier ook wel eens mee op de proppen. Geen idee trouwens hoe hij daar weer aan kwam (dacht eigenlijk altijd dat 't gewoon een verzinseltje van hem en z'n broers was ofzo), maar 't blijkt dus verder te reiken dan alleen zijn 'dorp'
idemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, wat een gaaf huis! *om zich heen kijkt naar marmeren schouwen, schuifdeuren, glas-in-lood* Ja, dat heeft wel wat, zo'n huis
Vraagprijs: ¤129.500quote:Tussenwoning met schuurtje en tuin
Op mooie lokatie gelegen (aan groenstrook), royale en karaktervolle tussenwoning (bouwjaar ca. 1940) met voor- en achtertuin, stenen schuurtje en achterom. De woning is onderhoudsarm (kunststof kozijnen) en is voorzien van moderne keuken- en badkamerinrichting. Kortom, een woning waaraan u weinig meer behoeft te veranderen. Totale grondoppervlakte ca. 168 m².
Begane grond: hal/entree, toilet, kelder, kamer-en-suite met erker, 2 authentieke schouwen en openslaande tuindeuren, keuken met moderne keukeninrichting en inbouwapparatuur (gaskookplaat, afzuigkap en koelkast).
1e Verdieping: overloop, 3 slaapkamers, inbouwkasten, moderne badkamer (in lichte kleurstelling) met douchecabine en vaste wastafel.
2e Verdieping: (via vaste trap) zolder met mogelijkheid voor extra kamer.
Deze woning wordt verwarmd middels centrale verwarming (Radson HR-combiketel ca. '98), voorzien van dubbele beglazing en gedeeltelijk dakisolatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |