quote:Volgende week vakantie, een hele week met twee kinderen die onmogelijk zijn momenteel
Bij ons in de buurt is een behoorlijke speeltuin, zijn er mensen die zin hebben om een dagje te speeltuinen?
quote:
Lekker, Mous.
Hee, wat denken jullie van een knobbeltje van 2 bij 2 cm. in de nek (ik denk een beetje de zijkant) van een baby van een maand oud? De huisarts verwees door naar ziekenhuis voor een echo. Wat zou zoiets nou kunnen zijn?
Het kan ook een cyste zijn, Myhron heeft er een boven haar wenkbrauw van 1cm bij 1 cm en 2 in haar nek van 3 bij 3 mm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Sugar, ik denk aan een opgezette lymfeklier en een huisarts die het zekere voor het onzekere neemt![]()
Die ken ik helemaal niet. Waar zit ie ongeveer? Misschien dat ik woensdag kan. Hangt een beetje af of een vriendin wel of niet langskomt die dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef coolbabe het volgende:
Oma`s speeltuin in Wateringen
Is helemaal omheind met een hek en is gratis toegankelijk
En waar zijn jullie nu dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Moussy het volgende:
De nachtelijke uurtjes zijn het gezelligst hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |