lul...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ga even in een ander topic posten
Een uur geleden werd er duidelijk gezegd. Tanja heeft kramp in haar onderbuik & haar vliezen zijn gebroken. Dit werd met licht (heel licht) enthousiasme door de bewoners ontvangen. Het bericht kwam van Chantal. Die zojuist uit het huis kwam.quote:
Totaal geen last van. Hier gaan ze zoals altijd perfect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef Anitra het volgende:
Wat zijn de streams k*t vandaag. Het hapert en het valt weg
bomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
wat is er in godsnaam aan de hand op het binnenhof??
geen idee... wordt verder niks over bekend gemaakt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Dat is nog volledig onduidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Nu.nl:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
quote:DEN HAAG - Het Binnenhof in Den Haag is vrijdagochtend volledig afgesloten door politie en mobiele eenheid. Onduidelijk is nog wat de reden is.
De politie Haaglanden verwijst voor verdere informatie naar de nationaal coördinator terrorismebestrijding. Een woordvoerder daarvan kan geen informatie geven. "Wat je ziet, is wat je ziet." Hij geeft aan dat er later op de dag meer duidelijkheid komt. Voor zover bekend zijn er geen bijzondere bijeenkomsten of hoge buitenlandse gasten op het Binnenhof of in het gebouw van de Tweede Kamer. Wel vergadert, zoals elke vrijdag, de ministerraad in de Trêves-zaal.
De Tweede Kamer vergadert niet op vrijdag, Kamerleden zijn er dan ook nauwelijks. Van het Tweede-Kamergebouw is één ingang (Lange Poten) gesloten. Bij de ingang aan het Plein staat ook politie en mobiele eenheid.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Joost staat even ongegeneerd aan zijn kont te krabben
[afbeelding]
quote:
ow oke, dacht ff rob is ontsnapt en doet daar zn beklagquote:
Afgesloten ja, zat ook al te zoeken waarom. Kan alleen maar terug vind "om nog onduidelijke redenen, politiewoordvoerder verwijzen voor meer informatie door naar landelijk cooordinator terrorisme bestrijding"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Toch geeft het wel mooie plaatjes met die verschillende kleuren badjassen.quote:
nouja ik kan omdraaien als blad aan de boom hoor, misschien doet een goed gesprek wonderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en ik had me er nog zo op verheugd om met muizemeis in de jaccuzi te kunnen liggen
ik zal mijn spreekkamer alvast inrichten danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja ik kan omdraaien als blad aan de boom hoor, misschien doet een goed gesprek wonderen
Heb ze nu op een andere manier en daar doen ze het wel goed. Had net 2 verschillende al geprobeerd en dat was echt ruk. Maar ik ben weer helemaal bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal geen last van. Hier gaan ze zoals altijd perfect.
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?
Dat er iets speelt is me wel duidelijk, maar als haar vliezen werkelijk gebroken zijn,moet ze blijven liggen en ik hoop toch niet dat die stream dan de hele tijd bij haar blijft.
Talpa op sterven na dood? Geloof er geen bal van....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
http://vkmag.com/index.php/weblog/big_brother_doorgestoken_kaart/
misschien wacht ze tot de verloskundigen er zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef cevece het volgende:
[..]
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"![]()
![]()
haha, dies leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Lieske: het is tenenkrullend!
ow ben je dr zo eentje??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zal mijn spreekkamer alvast inrichten dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |