pardon??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef RB-tje het volgende:
Zijn de vliezen van tanja gebroken?
Zoiets ving ik ook op maar ik denk dat het een geintje was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef RB-tje het volgende:
er is vast wel toezicht hoor.. iets over wettelijke verplichtingen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zou hun sieren om in de programma een Notaris te introduceren die toezicht houdt en aan te geven dat ze echt wel eerlijk bezig zijn!
In de tweede tussenstand stond Linda het laagst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja het klinkt ook wel een beetje raar, de Mol zegt dat er per ongeluk een tussenstand op teletekst is geplubiceerd maar in de tussenstand stond Linda vóór...
Och.. Dan krijg je weer discussies als:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zou hun sieren om in de programma een Notaris te introduceren die toezicht houdt en aan te geven dat ze echt wel eerlijk bezig zijn!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stomme vraag natuurlijk, maar is er nou écht niet iets van een onafhankelijke instantie die de hoeveelheid telefoonverkeer of SMS-jes registreert of zo? Dat er geen notaris bij zit kan ik me voorstellen. Nou ja, zelfs díe hadden ze ooit, maar dat was tevens de assistent van de belichting of zo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef RB-tje het volgende:
Er werd gezegt ik dacht door Chantal; Tanja heeft last van krampen in haar onderbuik en haar vliezen zijn gebroken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Zoiets ving ik ook op maar ik denk dat het een geintje was.
Niet in de tweede tussenstand. En de melding op TT komt qua tijd wel overeen met het tijdstip waaropp die 2e stand bekend gemaakt werd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja het klinkt ook wel een beetje raar, de Mol zegt dat er per ongeluk een tussenstand op teletekst is geplubiceerd maar in de tussenstand stond Linda vóór...
1% verschil met rob geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de tweede tussenstand stond Linda het laagst.
Waarschijnlijk komt deze uit de talpa kantinequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef teamlead het volgende:
de regie is weer lekker bezig trouwens![]()
Sanctie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:26 schreef Wup het volgende:
waarom is Menno in zijn eentje het huis aan het schoonmaken?
waarschijnlijk weer een pesterijtje van hummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:26 schreef Wup het volgende:
Menno is het lulletje van BB aan het worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:26 schreef Wup het volgende:
Tis toch idioot dat je je als volwassen mensen zo als kleine kinderen laat behandelen door het programmaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
waarschijnlijk weer een pesterijtje van hummie
tsja.. blijkbaar wil hummie geen mensen in het huis die tegengas geven... dat heeft ze na Ed wel afgeleerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis toch idioot dat je je als volwassen mensen zo als kleine kinderen laat behandelen door het programma
Op de donder krijgen, geen petje op etc etc.
Boos toegesproken worden.
Is toch wel begrijpelijk, hij gelooft dat de kijkers geklaagd hebben...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis toch idioot dat je je als volwassen mensen zo als kleine kinderen laat behandelen door het programma
ow oke, dat heb ik ff gemist dan, ja dan zou het zomaar kunnen kloppen... wel beetje slordig maar okequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet in de tweede tussenstand. En de melding op TT komt qua tijd wel overeen met het tijdstip waaropp die 2e stand bekend gemaakt werd.
De verklaring dat die per ongeluk als eindstand aangezien is door een TT-redacteur zou dus zomaar eens kunnen kloppen.
nou dat zal dan wel want er is ook gewoon niemand die zich geroepen voelt hem te helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:26 schreef RB-tje het volgende:
Sanctie?
voor 350.000 euri doen sommige mensen hele rare dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |