Het seksbeest zit thuis lieske is geen seksbeestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:46 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Roel en Chantal lijkt me wel een leuk sex-duo. Chantal wil wel.
Joost en sex: daar kan ik me nou niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het seksbeest zit thuis lieske is geen seksbeest
Joost en lieske dat lijkt mij nog wat maar de rest niet,
Ik vind Joost heel erg aseksueel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Joost en sex: daar kan ik me nou niets bij voorstellen![]()
Die lekkere doorrookte lach van haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:58 schreef Djoj het volgende:
Als Chankwal eenmaal het huis verlaten heeft, ben ik bang dat ik nog steeds haar stem zal horen...![]()
moet je de auto horen kraken als je er een deuk inrijdtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Jojogirl het volgende:
"Ingrid, een auto heeft geen gevoel"
"Wel!"
bedoelde eigenlijk geen seks maar MAATJES.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vind Joost heel erg aseksueel.
GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:58 schreef Djoj het volgende:
Als Chankwal eenmaal het huis verlaten heeft, ben ik bang dat ik nog steeds haar stem zal horen...![]()
Weekendverlof?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:58 schreef mamapan het volgende:
Ingrid spoort echt niet! Ze wordt kwaad op het TV-toestel en praat tegen haar auto.
Ze laat zich in het winkelcentrum "doodvallen", ze scheert een kop kaal en ....ze duimt. Haar weekendverlof duurt al wel heel erg lang
Isa!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me door deze post ineens weer dat ik gedroomd heb over de pik van Roel
Ik heb hem opgemeten om hier te komen vertellen dat hij groter was dan wij dachten
![]()
Oh wat erg
En dat is dan nog zo'n beetje het eerste wat je leest ook als je uit bed komt. Grrrrrr... zelfs in de krant staat weer eens hoe een oplichterij het is. GRRRRR @ Talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
zo heb de aflevering van gisteren ff bekeken.. elke keer als ik rob in beeld zie verschijnen komt eerst vreugde op; ha vriendje nog ff en dan ben je pleite!!
Masar de realiteit van deze oneerlijke wereld beukt er al weer snel inLinda die het huis verlaten heeft...
*zucht*
Nouja nog ff de streamverslagen lezen hoor, tozzo!!
Oh, maar natuurlijk! Het staat in de krant! Ja, dan is het natuurlijk ook zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat is dan nog zo'n beetje het eerste wat je leest ook als je uit bed komt. Grrrrrr... zelfs in de krant staat weer eens hoe een oplichterij het is. GRRRRR @ Talpa
http://www.tiscali.nl/content/article/nente/375472.htmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat is dan nog zo'n beetje het eerste wat je leest ook als je uit bed komt. Grrrrrr... zelfs in de krant staat weer eens hoe een oplichterij het is. GRRRRR @ Talpa
ja het kan toch niet kloppen verdorie, ik heb begrepen dat in vrijwel alle polls Rob en Chantal het minst populair zijn... en dan zou rob het winnen van linda??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het zou hun sieren om in de programma een Notaris te introduceren die toezicht houdt en aan te geven dat ze echt wel eerlijk bezig zijn!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk! Het staat in de krant! Ja, dan is het natuurlijk ook zo.
Het blijft typisch: Wanneer de uitslag niet in iemands straatje past, dan klopt-ie natuurlijk niet. Het maakt geen ene ruk uit wie er was weggestemd, legio mensen zien hun populairste bewoner vertrekken en staan te janken dat het nooooooit kan kloppen.
Geef nou maar gewoon toe: Talpa/Endemol kan doen wat ze willen, er zullen altijd mensen blijven janken, grienen en dreinen als een stel kleuters die hun lollie niet krijgen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zou hun sieren om in de programma een Notaris te introduceren die toezicht houdt en aan te geven dat ze echt wel eerlijk bezig zijn!
Nouja het klinkt ook wel een beetje raar, de Mol zegt dat er per ongeluk een tussenstand op teletekst is geplubiceerd maar in de tussenstand stond Linda vóór...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk! Het staat in de krant! Ja, dan is het natuurlijk ook zo.
Het blijft typisch: Wanneer de uitslag niet in iemands straatje past, dan klopt-ie natuurlijk niet. Het maakt geen ene ruk uit wie er was weggestemd, legio mensen zien hun populairste bewoner vertrekken en staan te janken dat het nooooooit kan kloppen.
Geef nou maar gewoon toe: Talpa/Endemol kan doen wat ze willen, er zullen altijd mensen blijven janken, grienen en dreinen als een stel kleuters die hun lollie niet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |