Het wordt zaterdag herhaald.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zeker niet iemand die het heeel toevallig heeft opgenomen?
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halenquote:
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dubbel bedankt
Ik ga straks even kijken
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderenquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...
Bier gijs... dan kom je toch boven de 10 uit..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halen
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderen
ja kop hem maar in
Ik kom ook niet voor jou... beter ben je niet thuis duitse vlegel!!quote:
Het zijn dit soort posts waarvoor vrouwen smelten Gijs.... zo liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
een potje pindakaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
originaliteit -10quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haaltquote:
Oh nee he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Tja wie wilt Noot nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Een kleuter dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !quote:
Ik zal eens met jou afrekenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !
Hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja wie wilt Noot nietAls je maar weet dat die van mij is !!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox livequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd lekker wat extra weer krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:56 schreef Magneet het volgende:
Functioneringsgesprek was ok, krijg er toch zeker een paar procent bij
Prop hem hier maar in!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou afrekenen!
Een paar procent klinkt primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:56 schreef Magneet het volgende:
Functioneringsgesprek was ok, krijg er toch zeker een paar procent bij
Maar geen deuk in zijn autoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox live
Nee,... jij moet alleen maar je deuk reparerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das waar.... maar ik kijk tv zonder streep, sms zonder dat m'n telefoon er mee kapt, heb digitale tv, geen mensen die mijn rekening plunderen en een goed werkende Xbox live
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een paar procent klinkt prima
thanx, gelukkig gaat het bij mijn baas dermate goed dat het er allemaal nog af kan ( krijgen ook nog laptop & gsm van de zaak ). Iedere cent is mooi meegenomen nu Miranda zonder werk zit en die kleine op komst is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Altijd lekker wat extra weer krijgen
wij kregen 0,1% loonsverhoging![]()
Gijs dat is veel man..... een paar procent... kan ik op Quinny buik schrijven !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een paar procent klinkt prima
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... jij moet alleen maar je deuk repareren
Maar goed dat je dit zegt... je mist nog wel meer,... ik moet nog bloggen....
Dat komt omdat je Quinny en mij die kast omhoog hebt laten tillen adolfquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Quinny en mij die kast omhoog hebt laten tillen adolf
Lekker gijs! gsm van de zaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
thanx, gelukkig gaat het bij mijn baas dermate goed dat het er allemaal nog af kan ( krijgen ook nog laptop & gsm van de zaak ). Iedere cent is mooi meegenomen nu Miranda zonder werk zit en die kleine op komst is.
Die raak je toch kwijtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker gijs! gsm van de zaak... lijkt me ook wel wat
quote:
Gebloggedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
Sorry, ga gerust verder hoor.
De typhus Gijs!quote:
Zolang ik er om kan lachen blijft het emo........ maar ik kijk soms wel eens naar boven naar de Hemel met de vraag: 'Klaar?'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tyfus Gijs.... dat is echt kut.
Ik vraag me serieus af wanneer die klaar is. Staat er niks over bij Guinnes..... is dit geen record inmiddels ?quote:
Gijs... hij is al lang klaar!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wanneer die klaar is. Staat er niks over bij Guinnes..... is dit geen record inmiddels ?
Moet de foto nog uploaden....quote:
Allangquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... hij is al lang klaar!!
Of je komt weer een keer langs jij blonde kampcommandant
Nee... ik weet het... gaat niet gebeuren, geen zin in... je trekt het niet
Ja,.... het is erg rustig ! Maar is het weer niet goed joh klootzak !quote:
Sorry ben een beetje knorrig. Ik mis jequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... het is erg rustig ! Maar is het weer niet goed joh klootzak !
Anders ga je straks even bovenop Sjo zitten, dat lucht wel op. Tis toch allemaal zijn schuldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Quinny het volgende:
Mensen ik ben het zat. Ik ben mijn buik zat. Ik ben het zat om continu de strijd te moeten aangaan met een kind wat in zijn nee fase zit. En nu boven ligt te huilen omdat die niet wilt slapen. Ik ben het zelf slecht slapen zat. Ik ben het verdrukken van mijn maag,longen, ribben en pijn in mijn rug zat.
Het liefst zal ik nu een potje willen gaan janken, maar dat lost toch niets op en je makeup loopt er alleen maar van door. En mijn waterproof mascara is op.
Nouja ben gelukkig geen olifant die 21 maanden zwanger is![]()
*knuffel*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Quinny het volgende:
Mensen ik ben het zat. Ik ben mijn buik zat. Ik ben het zat om continu de strijd te moeten aangaan met een kind wat in zijn nee fase zit. En nu boven ligt te huilen omdat die niet wilt slapen. Ik ben het zelf slecht slapen zat. Ik ben het verdrukken van mijn maag,longen, ribben en pijn in mijn rug zat.
Het liefst zal ik nu een potje willen gaan janken, maar dat lost toch niets op en je makeup loopt er alleen maar van door. En mijn waterproof mascara is op.
Hier moest ik serieus heel hard om lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Anders ga je straks even bovenop Sjo zitten, dat lucht wel op. Tis toch allemaal zijn schuld
![]()
Nog eventjes. Heel veel sterkte in elk geval.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Quinny het volgende:
Anders kom je bij mij even m`n tegels uit de badkamer hakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vanochtend wezen sporten, zo even boodschappen gaan doen. Wat zal ik dan eens de rest van dit weekend en mijn leven gaan doen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders ga je straks even bovenop Sjo zitten, dat lucht wel op. Tis toch allemaal zijn schuld
![]()
Daar ben ik ook voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Nog even schatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Quinny het volgende:
Je kan verantwoordelijkheid opnemen voor het ongeboren kind !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*knuffel*
[afbeelding]
Verder kan ik je ook niet helpen
Moest je het even kwijt schatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Quinny het volgende:
ik zit nu ook in mijn nee fasequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan verantwoordelijkheid opnemen voor het ongeboren kind !
Is zo nep Gijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
Een Martial Arts vent die iemand zonder hem aan te raken een KO bezorgt
http://www.dumpalink.com/media/1128942251
Ja, dat zal best.. heb ook nog nooit een dikke martial artist gezien trouwensquote:
Ik zal je helpen.... sta voor de spiegel en bedenk er een judo pakje bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.. heb ook nog nooit een dikke martial artist gezien trouwens
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.... sta voor de spiegel en bedenk er een judo pakje bij
Ja !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
... ik was aan het wachten op de 1e... en ja... de NSDAP-er is de 1e...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:58 schreef Chocobo het volgende:
Binnenhof hermetisch afgesloten. AIVD zit op slot. Samir A. weer opgepakt etc. etc. Het gaat lekker zo.
Heb je hulp nodig Gijs? Wil anders wel langskomen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Anders kom je bij mij even m`n tegels uit de badkamer hakken
Nee hoor gijs, dank jequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig Gijs? Wil anders wel langskomen hoor.
Ja gijs, het is begonnen, ze komen je halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Update 12:29
Er is sprake van een "verhoogde dreiging" in Den Haag. Volgens BNR Nieuwsradio zijn er schoten gevallen bij meerdere acties, die plaatsvinden op onder andere de Moerweg en de Van Mierisstraat.
Update 12:49
Radio 1 meldt dat er een school in de Schilderswijk is binnengevallen, deze school is niet ontruimd. De schietparij zou hebben plaatsgevonden op de Moerweg. Er zouden enkele arrestaties zijn verricht.
Update 13:02
Het NOS Journaal meldt dat er zeven mensen zijn gearresteerd, waaronder één vrouw. Het zijn allen mensen uit de omgeving van terreurverdachte Samir Azzouz, die eerder dit jaar werd vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Ook de 19-jarige Azzouz zelf is aangehouden. Hij zou bezig zijn geweest met het voorbereiden van aanslagen op politici en probeerde voor dat doel wapens te bemachtigen. Ook zijn vrouw, A. Kabbaj, is vermoedelijk aangehouden.
De arrestaties zijn de afgelopen 24 uur verricht in Den Haag, Almere en Amsterdam. In Den Haag vielen aan de Moerweg gemaskerde mannen met mitrailleurs een flatgebouw binnen.
Samir Azzouz
Update 13:45
Justitie ontkent dat er schoten zouden zijn gelost. Bij de inval aan de Moerweg zijn slechts knalpatronen gebruikt, zo meldt een woordvoerder. De acties van vandaag zouden inmiddels afgerond zijn. De arrestanten zijn, behalve Azzouz, vijf mannen van achttien tot dertig jaar en een vrouw van 24 jaar.
De beveiliging van de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie en van het AIVD-hoofdkantoor in Leidschendam is verscherpt, zo heeft de NCTb Joustra gemeld. Het algemene dreigingsniveau voor Nederland is niet verhoogd, dit blijft op substantieel.
Update 14:07
Geenstijl.nl meldt dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali volgens onbevestigde berichten naar het buitenland is overgebracht.
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit dus weer lekker vol, ik mis m`n xbox bijna niet eens![]()
Zo dan... die 1e is lekker hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:zaterdagmiddag een proefrit maken met een auto en dan gelijk met die auto gipsplaten halen bij de gamma want mijn auto is te klein
Die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf geloven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik kon het niet laten
![]()
![]()
![]()
http://muglets.com/OPS
Dit lijkt me ook cool.... op je auto...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:31 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me cool !!
http://www.imdb.com/title/tt0399295/
*glimlach*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook cool.... op je auto...
[afbeelding]
Da`s best knap met je 35 kgquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef kepler het volgende:
wel de grote baas van de Makro gezien, ik liep hem praktisch omver
Gijs,......................... ik ga deze niet inkoppen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef kepler het volgende:
best druk in je eentje bij de Makro
ik liep hem praktisch omver
Nicolas Cagequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:31 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me cool !!
http://www.imdb.com/title/tt0399295/
Cho:quote:
Vond het al lang duren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:40 schreef Quinny het volgende:
@ Zeus..... jazeker.... Surfer heeft het spel ook gekocht! Komt ook online !
Deze had ik vanmiddag gemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:51 schreef Bastard het volgende:
Dat gezicht oooookkk
Echt je weet nooit waar een foto voor word gebruikt ook tegenwoordig he![]()
WHahhahahahahahhAHAHA briljant!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze had ik vanmiddag gemaakt![]()
![]()
http://muglets.com/OPS
http://www.muglets.com/SYJquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
WHahhahahahahahhAHAHA briljant!!!
Ik denk dat als je met de Gijsjes wilt gamen je beter nu Far Cry kunt halen. Als het je niet uitmaakt met wie je gamed kun je beter wachten op BF2. Dat wordt namelijk echt een klapper. Denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef Magneet het volgende:
thuisis Far Cry het trouwens waard om nu nog te kopen mensen aangezien bf2 wel te kort gespeeld zal worden aangezien die nog zo laat komt
Na gamekings gan we lekekr knallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho:
@ Zeus..... jazeker.... Surfer heeft het spel ook gekocht! Komt ook online !
cho heeft het nog nut als ik ddelijk naar de mediamarkt cross ( is toch goedkoper ) en Far Cry haal en dan met de Gijsjes ga gamen?quote:
Heb je geen oude games die je bij de FRS kunt inruilen? Als ik die verhalen lees zal Far Cry in elk geval tot 2 december nog flink gegamed worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:08 schreef Magneet het volgende:
cho heeft het nog nut als ik ddelijk naar de mediamarkt cross ( is toch goedkoper ) en Far Cry haal en dan met de Gijsjes ga gamen?
is ook een optie natuurlijk, zal us ff kiekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen oude games die je bij de FRS kunt inruilen? Als ik die verhalen lees zal Far Cry in elk geval tot 2 december nog flink gegamed worden.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef Quinny het volgende:
Morge
Nog steeds geen baby, maar ik voel me wel weer wat lekkerder in mijn vel zitten.
Ja, hier loopt hij er ook al weken over te zeuren.quote:Word alleen nu gek van Sjo, want hij hoort sommige mensen niet met dat nieuwe spel. En dat moet natuurlijk tot op de bodem worden uitgezocht![]()
![]()
Das goed om te horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef Quinny het volgende:
Morge
Nog steeds geen baby, maar ik voel me wel weer wat lekkerder in mijn vel zitten.
quote:Word alleen nu gek van Sjo, want hij hoort sommige mensen niet met dat nieuwe spel. En dat moet natuurlijk tot op de bodem worden uitgezocht![]()
![]()
Zo benieuwd isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef Quinny het volgende:
Noot morgen ben ik eigenlijk uitgerekend
1 week koude klootzak... en ik doe wat aan mijn problemen dan huilend langs een zijlijn te staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
Ja, hier loopt hij er ook al weken over te zeuren.![]()
Maar het resultaat is tot dusver hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
1 week koude klootzak... en ik doe wat aan mijn problemen dan huilend langs een zijlijn te staan.
Nou nee niet echt.... lees net op Xboxworld dat mijn waardes dus uitstekend zijn. Het ligt aan Surfer's en Zeus zijn waarden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het resultaat is tot dusver hetzelfde.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en Zeus hebben beiden NT3 geloof ik. Vraag me niet wat het is overigensmaar ik kan na 1 week klooien wel de schuld bij iemand anders leggen nu
Gijs dat haat ik zo... we betalen flinke prijzen voor alles tegenwoordig en het lijkt wel alsof de kwaliteit drastisch naar beneden is gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was je maar aan het pesten Gijs. Ik weet hoe frusterend het kan zijn als iets niet goed werkt.![]()
Nee kan gewoon aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef Magneet het volgende:
beetje vaag, heb je de xbox helemaal buiten de firewall gezet nu ook cho of niet?
ik heb hem er dus wel buiten staan zeg maar en nog nooit problemen gehadquote:
Zaterdagdrukte in Maastricht. Zelfs dat mis ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Magneet het volgende:
ohja : ik heb Far Crywas wel weer kut Maastricht inkomen, de eerste stoplichten waren uitgevallen en de Hernandad stond het verkeer te regelen
Serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Magneet het volgende:
ohja : ik heb Far Crywas wel weer kut Maastricht inkomen, de eerste stoplichten waren uitgevallen en de Hernandad stond het verkeer te regelen
Inderdaad...je mag tegenwoordig in je handjes knijpen als iets 5 jaar probleemloos meegaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef Chocobo het volgende:
Gijs dat haat ik zo... we betalen flinke prijzen voor alles tegenwoordig en het lijkt wel alsof de kwaliteit drastisch naar beneden is gegaan.
Die oude witte Aristona tv van mijn vader deed het bijna 25 jaar..... probeer dat tegenwoordig maar eens
extra druk dus omdat die kutstoplichten het niet dedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zaterdagdrukte in Maastricht. Zelfs dat mis ik.
Lul.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus..... Gijs
Gamedemon, Surfer, Soos, Nero, Zeus, Thor en soms Gijsje79 spelen die.... is erg cool... we gaan vanavond weer Fort Nexium gamen.... zal je die map wel sturen
Als ik je kan verstaan
Hahahaha....gijs denk na. ik kan alleen jou niet horen de rest wel. dus misschien moet je gewoon net zo'n kut router kopen als ons allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou nee niet echt.... lees net op Xboxworld dat mijn waardes dus uitstekend zijn. Het ligt aan Surfer's en Zeus zijn waarden.
Dit zijn mijn live waarden als ik online ben en dat schijnt dus helemaal goed te zijn:
Dankje.... done. Dit zijn de gegevens:
1.00.5971.01
W:0000-000B
X:0000-000D
Y:00A8-4800
Z:0000-0000
L:171 Ms P: 20/20
a gedrukt.... en dan dit:
MT:1 (0015-00F0)
IC1: (0015-00F0)
NT1
Surfer en Zeus hebben beiden NT3 geloof ik. Vraag me niet wat het is overigensmaar ik kan na 1 week klooien wel de schuld bij iemand anders leggen nu
Nee het zit anders..... jij kan Soos en Nero horen.... maar dat kan ik ook en Surfer ook. Surfer hoort jou ook niet en jij hem ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hahahaha....gijs denk na. ik kan alleen jou niet horen de rest wel. dus misschien moet je gewoon net zo'n kut router kopen als ons allemaal.![]()
dat aanzetten moet idd iedereen die een router gebruikt anders krijg je gezeik. Het beste nog kan je de xbox in de DMZ oftewel buiten de firewall zetten dan heb je nergens problemen meequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee het zit anders..... jij kan Soos en Nero horen.... maar dat kan ik ook en Surfer ook. Surfer hoort jou ook niet en jij hem ook niet.
Volgens Xboxworld moeten de andere port forwarding en UPNP aanzetten
Gijs... hoe krijg ik mijn Xbox in de DMZ via mijn router dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat aanzetten moet idd iedereen die een router gebruikt anders krijg je gezeik. Het beste nog kan je de xbox in de DMZ oftewel buiten de firewall zetten dan heb je nergens problemen mee
ik heb een linksys router en daar is één van de tabbladen dmz. De x-box heeft een vast ip adres en die ik in dat tabblad aan dan heeft de x-box helemaal geen last van de firewall. Welke router heb je dan kan ik je mss helpenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs... hoe krijg ik mijn Xbox in de DMZ via mijn router dan?
Zyxel 2602 prestigequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb een linksys router en daar is één van de tabbladen dmz. De x-box heeft een vast ip adres en die ik in dat tabblad aan dan heeft de x-box helemaal geen last van de firewall. Welke router heb je dan kan ik je mss helpen
Nee, maar ik hou er mee op Gijs..... !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef Magneet het volgende:
staat er ergens bij de firewall in je router DMZ cho? zoals ik het zo snel zie moet je daar zijn
Wat is het probleem dan ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou er mee op Gijs..... !
Zo raar Gijs.... mijn router kan zonder problemen op Xboxlive. Echter,... ik kan Surfer en Zeus niet verstaan of joinen. Als iemand anders een kamer aanmaakt kan ik die uiteraard wel joinen echter kan ik Surfer en Zeus dan niet horen. Het is alsof we niet bestaan voor elkaar.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:36 schreef QueenR het volgende:
Dag lieve gijsjes!!!!!!!!!!! Ik ben er ff een weekje tussenuit, zal aan jullie denken terwijl ik lekker op het strand lig of de hula oefen op hawaii![]()
Tot volgende week!!!
mochten Quinny en Cho een lief klein babytje gaan krijgen in de tussentijd, heel veel succes, alvast gefeliciteerd en een knuffel!!!
Wat voor router heb je ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo raar Gijs.... mijn router kan zonder problemen op Xboxlive. Echter,... ik kan Surfer en Zeus niet verstaan of joinen. Als iemand anders een kamer aanmaakt kan ik die uiteraard wel joinen echter kan ik Surfer en Zeus dan niet horen. Het is alsof we niet bestaan voor elkaar.
Via Xboxlive diagnostics kwam ik erachter dat ik alles goed heb staan. NT1 krijgt mijn Xbox van mijn router wat inhoud dat er geen port blokkeringen zijn. Toch kan ik niet een game met Surfer of Zeus spelen..... iemand anders moet altijd een kamer aanmaken
Hier een technisch verhaal van mijn lastje
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=28401&page=48 Ik ben Sjotime en Fardo heeft me goed geholpen. Weet echter nu niet meer wat ik kan doen.... misschien de Xbox op het DMZ lan zetten via mijn router maar ik weet niet hoe
Gijsquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:13 schreef ChOas het volgende:
Is dit iets ? : http://www.portforward.co(...)2H-61C/Xbox_Live.htm
Die NT1 hoeft trouwens niet altijd goed te zijn, wanneer je router niet 100% upnp ondersteunt dan kan je xbox 'denken' dat er niet genat wordt...
Ik zal jou nog eens helpen met je xb....quote:
No prob, mocht het nog steeds niet werken moet je het maar ff zeggen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs
Thanks.... ja die poorten staan al goed. Die heb ik geforward naar het IP adres van de Xbox.... hoop ikmaar die firewall optie 'forward WAN to LAN' stond op block
Wat is dat? Internet naar LAN blokken? Maar hoe kan dat nou want ik kan gewoon liven...
In ieder geval WAN to LAN nu geforward... geen idee wat het verder doet.... ik ga het vandaag ergens testen. Bedankt voor het meedenken Gijs
absoluut en dan die poorten forwarden, dat heeft geen nut met een dynamisch adres. Vergeet ook niet de DNS servers in te vullen anders werkt het nog voor geen meterquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Moet ik dit eventueel ook nog doen? Ik heb het nu staan op 'obtain IP address automatically' ??
http://www.portforward.com/networking/static-xp.htm
Hoeft niet perse, (nerd taal: Je DHCP lease timeout zal wel vrij hoog staan)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Moet ik dit eventueel ook nog doen? Ik heb het nu staan op 'obtain IP address automatically' ??
http://www.portforward.com/networking/static-xp.htm
je hebt een router dan hoef je dat alleen op de xbox te doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Alles staat automatisch bij me. Mijn xbox ook..... bij mijn Xbox heb ik gisteren echter alles op manual gezet en handmatig de shit ingevuld... dit moet ik op mijn netwerkkaart dus ook doen? Waarom dan ik snap de reden niet.
Die heeft die nu..... via mijn Xbox gedaan. Weet uiteraard niet hoe en of ik dat nog moet doen via mijn pc !quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil je veilig zijn geef je je xbox een statisch adres...
loopt de verbinding van je xbox via je pc?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heeft die nu..... via mijn Xbox gedaan. Weet uiteraard niet hoe en of ik dat nog moet doen via mijn pc !
Nee Xbox staat direct op een LAN uitgang van de router....quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
je hebt een router dan hoef je dat alleen op de xbox te doenik neem tenminste aan dat je xbox ook niet nog eens via je pc loopt?
Nee hoor, kans dat je een confict krijgt is ERG kleinquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heeft die nu..... via mijn Xbox gedaan. Weet uiteraard niet hoe en of ik dat nog moet doen via mijn pc !
op je router kan je zien welke ip adressen worden uitgegeven ( zal wel van 1 tot 99 lopen ) pak dan 199 op het einde oidquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Xbox staat direct op een LAN uitgang van de router....
Zeus en Surfer zijn niet online... zij kunnen mij niet joinen,... maar mijn laatste vraag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, kans dat je een confict krijgt is ERG klein
Probeer eens!, ik ben nu wel benieuwd
Laat op je PC maar lekker automatisch staan...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeus en Surfer zijn niet online... zij kunnen mij niet joinen,... maar mijn laatste vraag.
Moet ik nu die IP settings nu op mijn netwerkkaart handmatig nog invullen die je in ipconfig /all vind of lekker op automatisch laten staan?
zolang er genoeg verschil is tussen het ip adres op de kruisdoos en de netwerkkaartquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Laat op je PC maar lekker automatisch staan...
Och, de kans op een conflict is 1 op 254, en dat is PER lease...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
zolang er genoeg verschil is tussen het ip adres op de kruisdoos en de netwerkkaart
das waarquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, de kans op een conflict is 1 op 254, en dat is PER lease...
Dus als alles opeens niet werkt zal hij toch wel rebooten en is het probleem weg
Xbox IP is 192.168.1.33 (staan port forwards op mijn router naar dit adres)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
zolang er genoeg verschil is tussen het ip adres op de kruisdoos en de netwerkkaart
Die kennisquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, de kans op een conflict is 1 op 254, en dat is PER lease...
Dus als alles opeens niet werkt zal hij toch wel rebooten en is het probleem weg
Ik doe mijn best hun te begrijpen !quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Respect voor deze discussie![]()
Ik snap er geen hol van.
zet die xbox op 199 oidquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xbox IP is 192.168.1.33 (staan port forwards op mijn router naar dit adres)
Huh? Ik doe net een IP config /all en ik zie dat het IP adres 192.168.1.33 isKomt omdat mijn Xbox niet aanstaat zeker
Normaal gesproken was mijn IP 192.168.1.34 en die van de Xbox .33 ! Nu niet meer
Hij staat nu op .50 met forwards in het statische netwerk !quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
zet die xbox op 199 oiden forward dan naar 199 dan heb je nergens last van
Het ligt aan mij Gijs.... niet aan Live....quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds / Alweer Xbox liveWat een kut service is het eigenlijk he!
ach over het poging tot netwerk van de cube en de ps2 zullen we het maar niet hebben hequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds / Alweer Xbox liveWat een kut service is het eigenlijk he!
Welk Cube netwerkquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach over het poging tot netwerk van de cube en de ps2 zullen we het maar niet hebben he
Krijg je dan een supermarionetwerkkaart met luigi als firewall?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En meteeeeeen weer 'JA MAARRUH NNITNEDOOO EN SNYO HEBBEN HELEMAAAAL GEN GOEDE NETWREK!!!!1111'
Wacht maar tot de online service van Nintendo uitkomt eind november, makkelijker en beter wordt het niet
quote:
Ik hoop dat ik je na de laatste race nu heb ingehaald.quote:Deelnemers
User Punten
Bastard 8926
Dr.Daggla 8851
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef Magneet het volgende:
sorry, had ff geen zin meer. sorry Gijsjes
Ik heb er eerlijk gezegd nadat Alonso wereldkampioen is geworden niet meer naar gekekenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ik je na de laatste race nu heb ingehaald.
We hebben dezelfde coureurs, alleen heb ik de motor en chassis van Renault.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef Magneet het volgende:
sorry, had ff geen zin meer. sorry Gijsjes
Dat werd eens tijd na topics vol vervuiling over jou niet kunnen live'en.quote:
Gijs zo mijn best moeten doen.... eindelijk poorten goed en router helemaal geconfigureerd dikke klootzakquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd na topics vol vervuiling over jou niet kunnen live'en.
Kleine kutkabouter.
Ja jammer dat jullie niet op zaterdagavond gamede dan nu zal ik je nooit dood kunnen schieten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mijn best moeten doen.... eindelijk poorten goed en router helemaal geconfigureerd dikke klootzak
zaterdag was wel lekker jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jammer dat jullie niet op zaterdagavond gamede dan nu zal ik je nooit dood kunnen schieten.
Wel ff op Soos en Nero kunnen schieten, leuke map lekker veel wapens!
Mooi, maar waar moeten we hier nu over praten?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef Quinny het volgende:
Mag ik Choas en magneet even bedanken voor het oplossen van het xbox probleem. Want ik kreeg er ondertussen een punthoofd van
Over geen 360quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, maar waar moeten we hier nu over praten?
Dat kanquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus..... Gijs
Gamedemon, Surfer, Soos, Nero, Zeus, Thor en soms Gijsje79 spelen die.... is erg cool... we gaan vanavond weer Fort Nexium gamen.... zal je die map wel sturen
Als ik je kan verstaan
Het stinkt een beetje naar buitenstaanders hierquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef static het volgende:
Zeg, hoe hangt het hier?
Is dat erg?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het stinkt een beetje naar buitenstaanders hier![]()
Gijs ik dis je zoals je mij wel eens distquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kanMaar ik zal je eens wat vertellen, ik heb niet eens zo'n last. Ik heb nog genoeg games liggen en verheug me erg op Shadow of the Colossus en Dragon Quest VIII.
Beetje last komt vast wel als jullie allemaal op 2 dec. gaan gillen!Maar ik heb er wel vrede mee.
Gijs ik heb pas 1 keer met je gegamed en toen kon ik je niet eens verstaanquote:
Open er een FB topic overquote:
Sgoedquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:38 schreef Quinny het volgende:
Oh en willen Struik, Magneet en Zeus(als die meeleest nu) even hun adres mailen naar Sjo of mij
Redelijk Gijs.... ze is het echt zat aan het worden. Ze kan niet zoveel meer..... , ze heeft pijn en het is al een harde tante dus ik weet dat het echt pijn moet doen, zelfs uit liggende positie opstaan wordt klote nu. Ze slaapt slecht..... het zijn echt de laatste lootjes. Ze wil bevallen !quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoboLekker nachtelijk rondje aan het maken
Hoe issie met Quinny?
Ik heb het gevoel dat het deze week gaat gebeuren!quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:30 schreef Chocobo het volgende:
Redelijk Gijs.... ze is het echt zat aan het worden. Ze kan niet zoveel meer..... , ze heeft pijn en het is al een harde tante dus ik weet dat het echt pijn moet doen, zelfs uit liggende positie opstaan wordt klote nu. Ze slaapt slecht..... het zijn echt de laatste lootjes. Ze wil bevallen !
Doe mij er 200 gijsquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
you just should see in our cheap tabs while your dick is being sucked
Ciallis Soft Tabs work uup to 36 hourrs!
Simplly diisolve hallf a tablet under youur tonggue 15 miinutes beffore s.exx.
Alll orders willl be processedd and dispatchhed within 24hrs.
100 pills - 1.98 per 10 m.g
Reaad morre!
All we have of freedom -- all we use or know -- this our fathers bought for us, long and long ago.
Join allll the other anallovers !
Ja ik ook !quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het deze week gaat gebeuren!
Gij benne ene anallover?quote:
Moet haast wel.. ze is al over de uitreken datum heen volgens mij...quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het deze week gaat gebeuren!
Misschien vindt hij of zij het gewoon erg gezellig in die warme buik!quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:36 schreef silver-surfer het volgende:
Moet haast wel.. ze is al over de uitreken datum heen volgens mij...
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurferquote:Stroooolll ... ouwe klootzak
quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Redelijk Gijs.... ze is het echt zat aan het worden. Ze kan niet zoveel meer..... , ze heeft pijn en het is al een harde tante dus ik weet dat het echt pijn moet doen, zelfs uit liggende positie opstaan wordt klote nu. Ze slaapt slecht..... het zijn echt de laatste lootjes. Ze wil bevallen !
Ja herkenbaarquote:
*PETS*quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
van die schattige minikleertjes allemaal
Ja dat jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Ook hand op de buik vaak Gijs? Al wrijvend,..... of hand in de zij naar beneden duwend omdat het kind de maag of ribben platdrukt
Ja sorry Gijs.. ik ben er klaar voor om Vader te worden denk ik, en ben blij dat het geluk nu ook eens toe lachtquote:
Ja dat is vaag he.... de eerste keer ook wat zacht uitgedrukt vervelend afliep voor jequote:Op maandag 17 oktober 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
Tis wel bizar dat we weer tegelijkertijd zwanger werden trouwens sjow, bedacht ik me
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
Ik trek die baby winkels ook zelf niet.. van die schattige minikleertjes allemaal
Ik ben zo benieuwd wat er bij jullie komt gijs... ik denk een jongen met handen als kolenschoppenquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry Gijs.. ik ben er klaar voor om Vader te worden denk ik, en ben blij dat het geluk nu ook eens toe lacht
Ja vaag he. Nu een verschil van 4 weken maar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat is vaag he.... de eerste keer ook wat zacht uitgedrukt vervelend afliep voor je![]()
Maar gelukkig is alles goed tot nu toe met onze vrouwen en kidsWorden weer drukke maanden dit jaar
maar daar leef ik voor. Je gaat echt leven voor je gezin. Je bent al veranderd en dat zal gaan toenemen..... geloof me !
Zin in
He dat zal die gaaf vinden he !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom ook echt op kraamvisite hoor gijs!!
Ik vergeet onze eerste vakantie nooit meer in Frankrijk toen.... is me altijd bijgebleven. Zoooo heerlijk met zijn 3-en en waardevol..quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vaag he. Nu een verschil van 4 weken maar.
We hadden een kleine kunnen hebben misschien al ja.. maar ik blijf er bij dat het zo zn rede zal hebben gehad dat het niet mocht gebeuren. Daarom zijn we misschien nu extra blij dat het nu wel goed gaat.. waardering is enorm. En ik zeg het.. dan loop ik van de week in zon babywinkel, zie ik al die kleine spulletjes en kleertjes.. en dan word ik toch wel warm van binnen hoor. Maar logisch ook denk ik, tis ook wel niet wat zeg wat er straks gebeurt.
Straks eerste Sinterklaas.. eerste Kerst samen,. Eerste oud en nieuw eerste Lente, eerste Zomer allemaal met zn 3.
Uhuhquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat er bij jullie komt gijs... ik denk een jongen met handen als kolenschoppen
Kom ook echt op kraamvisite hoor gijs!!
Waarschijnlijk niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |